2013. augusztus 7., szerda

Ani nélkül :-(, Baltimore és egy kis honvágy

Egy kedves olvasóm jelezte, hogy már ideje lenne egy újabb bejegyzésnek, igy összekaptam magam. :D :D


Julius 8. hétfő

Délután a játszótérre vittük a Roset a Quiet Waters Parkba ami egy 10 percre van kocsival és ahogy a neve is mondja egy nagyon szép parls és erdős terület sok túraútvonallal, piknikezős hellyel meg játszótérrel, de hat nagyon meleg volt igyekezetünk az árnyékban maradni. Este mentünk a gymbe, hiszen utolsó Zumbaórájára ment Ani, amin ő is tanitott két számot és a nyújtást is ő csinálta. Nekem ez volt életem első zumba órája, annyira nem voltam reménytelen eset. Ani ő nagyon ptofin nyomja ezeket a táncokat, de a lényeg az volt, hogy jól éreztük magunkat. Az esti vacsora homárleves volt, kacsahús és karfiolpüré.




Boroztunk és beszélgettünk, jó kis este volt, bár elfáradtunk rendesen,

Julius 9. kedd

Az Adeline ma nem ment a táborba mert nem érezte jól magát. Elmentünk délelőtt a mallba, ott játszottunk kicsit a gyerekeknek kialakitott játszós részen majd mielőtt hazamentünk bementem az Apple Store-ba és vettem egy Iphone-t. Igy is elég húzód volt az ára mivel kártyafüggetlent vettem hogy hazavihessem, nem akart 5-öset igy a 4S-et vettem. Meg is csinálta egyből a srác igy wifinél már használható volt. Délután a Children's Museumba mentünk, ott játszottak a gyerekek meg kigyót simogattunk ami végül odáig fajultt, hogy az Ani és az én nyakamban is volt a több mint 2 méteres óriási nehéz kigyó. Aninak ez nem volt gond, ő imádja a kigyókat de én mikor a nyelvével a nyakamat csikizte hát úgy beparáztam, hogy lesápadtam és mondtam, hogy vegyék le rólam de rögtön. Persze ez ilyen szelid nem mérgező kigyó, hiszen minden nap gyerekek tapicskolják.  Aztán este már lehetett érezni mindenki hangulatán, hogy ez igy nem less jó. Jenifer is sirt, Ani is, én is mint egy taknyos gyerek. 7-re jot a sofőr az Anitáért, hogy kivigye őt a reptérre. Elköszöntünk és nem tehetek róla nem birtam visszafogni magma, tényleg bőgtem. Annyi minden érzés volt bennem. Egyrészt mert az utóbbi időben tök sokat tudtunk együtt lenni és hiányozni fog az Ani, másrészt az is, hogy ezentűl egyedül vagyok már a gyerekekkel és minderre még egy igen komoly honvágy is rátett. De azért utána mér összeszedtem magma és cask arra koncentráltam, hogy mnden jó less, Ani megy haza a Tomihoz én maradok itt a gyerekekkel és majd mindig mesélek róla nekik, meghogy mennyi minden élményünk volt az utóbbi időben, amiket senki  nem vehet el tőlünk már. Ebben a szellemben mentem aludni és vártam, hogy mikor szól Ani, hogy megérkezett.
 
Julius 10. szerda
 
Első napom Anita nélkül. Reggel a Michael vitte a gyerekeket a táborba én a Rosivel otthon maradtam, majd utána együtt hárman elmentünk a gymbe beiratni engem. Én nem abba lettem tag, amiben az Ani, hanem a 24 hour fitnessbe, ahova a Michael és  a Jenifer is járnak. Annyira gyönyörű ez a gym, te jó ég, és nem véletlen 24 hour fitness a neve, hiszen non-stop nyitva van. Ami kiemelkedően tetszik az a becsekkolós rendszer, hiszen se kártya se semmi ne kell, hanem levették az ujjlenyomatom és innentől kezdve bemész beütöd a telefonszámodat és lenyomod a mutatóujjadat. Azt hiszem ez elég menő igy. Plusz törölközőt meg tusfürdüt meg ilyeneket se kell vinned, mert van minden. Maga a konditerem is nagyon nagy és vannak még egy nagy kosárlabdapálya, külön terem az aerobic meg az ilyen óráknak, külön a spinningnek van egy kis uszoda is. Ami bónusz, hogy van kidcare igy napközben is járhatok a kicsivel mert oda mehet addig.  Megláttam a nagy Synrgyt a terem közepén meg az Signatureket, jó érzés volt. Úgyhogy örülök, hogy ide járhatok majd. Vittem a Roset beszédterápiára, aztán hazafelé nem akart beleülni a székébe, igy a Chucke Cheese-zel kellett motiválnom, tehát ebéd után odamentünk. Úgy kijátszotta magát, hogy onnan hazafelé ki is dolt a kocsiban igy aludt délután.




Este mentem először a gymbe rendesen, ahol letámadtam a lépcsőzőgépet, amely nem összetévesztendő a taposógéppel, hanem ez tényleg rendes lépcsőző, és lényegében ömlött rólam a viz, de már nagyon kellett egy kis mozgás.  50 percig lépcsőztem, majd még egy kicsit labra edzettem de elég is volt igy kezdésnek, sőt. Este Michael ilyen vacsorát készitett, igy jogos a kerdes, hogy vajon egyáltalán minek járok gymbe?? :D :D

 
 
 Julius 11. csütörtök

Délelőtt esett az eső, igy itthon voltunk, viszont délután elmentünk a Children's museumba játszani. Mikor hazaértünk Rose kitalálta, hogy áá most nem kell pelenka, hát nem volt jó ötlet... :D Hiába fürödtünk meg, ahogy az a nagykönyben meg van irva, pont 5 perc után volt egy kis hasmenés probléma. :D Hát előfordul még a nagyokkal is néha.




Este mentem gymbe, futottam másfél órát, igy örült a fejem utána.

 
 
 Julius 12. péntek

Ma délelőtt a Rose-zal együtt mentem a gymbe. Ha valakiben felmerül a kérdés, akkor elmondom, hogy van kidcare a gymben, ott lehet hagyni a gyerekeket, és igen ezt nem hogy megengedik a Michaelék, hanem örülnek neki ha mozogni járok. Egy másfél órát voltunk, majd ebédre hazajöttünk.

Adeline készülődik reggel, a Rose meg a cipőmbe akart elindulni. :D




 Délután elmentünk a mall-ba, ott is sétálgattunk és ettünk frozen yoghurtot. Jaj, hogy ez milyen finom. Nekem ilyet kéne nyitnom otthon valami plázában, komolyan.... Hazafelé ki is dolt a kocsiban a kis drága.



 igy volt egy kis időm skpeolni meg mosni, de 5-től babysitteltem estig. Pénteken szinte mindig rendelni vagy venni szoktunk valami kaját, a gyerekek imádják a Mekit, igy nekik általában azt hoznak, én meg husit és salátát kértem. Érdekes felfedezésre tettem szert, miszerint a Mekis gyerekmenüben lévő almaszeletek nem barnulnak meg fél óra múlva sem...jééé vajon miér? :D Úgyhogy az estét a gyerekekkel töltöttem, igy a Michel elvitte vacsorázni a Jenifert.

Julius 13. szombat

Délelőtt a Jeniferrel és a gyerekekkel együtt mentünk gyme, ahol megint a lépcsőzőn nyomattam, aztán elmentünk a Targetbe, ahol kaptam egy lifeproof tokot a telefonomra, igy verge a gyerekek kezébe is adhatom. A mai napra Baltimore és az Aquarium volt tervezve, igy fél egykor el is indult az egész család. Nagyon nagy hőség volt ma is. Most jártam először Baltimoreban, és ahol voltunk a Harbor az egy nagy klassz része a városnak.




A Hard Rock Café-ba mentünk ebédelni, de várni kellett egy 40 percet, hoyg legyen asztalunk igy sétálgattunk a kikötőben, és a csatlakozott hozzánk a Michaelék egy régi jó barátja, aki valamikor szintén babysitterként dolgozott nekik, Azt hittem, hogy a csaj kb. még főiskolás vagy ilyesmi, közben kétgyerekes anyuka, jah mondom akkor jó géneket kapott, kb. 55 kilo lehetett az egész lány és nagyon nagyon szép. Nah kint kaptunk szabad asztalt, ami a szinpad mellett volt, igy végig élőzene mellett ettünk. De még mit! Te atyaég.


 




A gyerekek és én kaptunk a Michaeltől Hrad Rock Cafes pólókat is. A lányok is élvezték a zenét, a Victoria nagyon bátor volt és a szinpad előtt táncolt, olyan kis cuki volt.



 Sajnos az Aquariumba nem tudtunk elmenni, mert akkora sor volt, hogy azt mondták 3 órát kell várni és ahhoz borzasztó meleg volt és a gyerekek is nyűgiztek már, igy hazaindultunk. Otthon mindenki elvonult csendespihenőre, de a gyerekeknek be lett igérve a frozen yoghurt, azaz froyo igy elmentünk a Menchie'sbe enni egyet





. Esti programom intenziv blogirás volt, hiszen le kellett irnom a chicagoi élményeket.

Julius 14. vasárnap

Délelőtt az egész család elment gymbe velem együtt, majd a Whole Foods-ban bevásároltunk az ebédhez halat stb, vettünk még édességet és nagyon finom bort is.


Michael ebédre olyan salátát csinált, hogy az valami hihetetlen és ehhez nagyon finom tengeri ételhez való bort választott.. azt mondta ebédre könnyűt eszünk mert este less a hamburger.




Délután átjött a Julya vele beszélgettem sokat. Mondott sok érdekes dolgot. Ő neki a barátja a navys srác és 21 eves, mig a Julya 26. Elmondta, hogy a legtöbb Naval Academyn tanuló srác szigorú katolikus családból jön igy hát elvileg házasság előtt nem nagyon csinálnak semmit. Hát nem is véletlen, hogy legtöbbjük 20-22 évesen megnősül. Szóval lényeg, hogy mások azért mint az átlagos amerikai pasik, mert tényleg nagyon kis fiatalok egy kettő 18 évesnek se néz ki de viszont tök komolyak is egyben. Julyáék másfél éve vannak együtt, kiváncsi leszek mi less a folytatát, hiszen a Julya már szeretbe esküvőt, a Nicolas még olyan kis fiatal. Estére jot a beigért Michael féle atom hamburger, én ilyen finomat nem is tudom, hogy ettem-e valaha. Azért mit mondjak, meglehetősen könnyű a jóhoz hozzászokni, de azért még most is fura, hogy minden nap olyan mintha étteremben ennék.



Még volt egy kis kedvem és leültem spanyolzni kicsit, de aztán alvás.

 
Azért ehhez a hétvégéhez hozzátartozik az is, hogy bár remekül éreztem magma a családdal és tök jó volt velük, nagyon honvágyam volt, hiszen épp a Balaton Sound ment otthon. Álmaimban ezt úgy képzeltem, hogy hazamegyek a Balaton Soundra, kibulizom magma, meglátogatom a családot és a barátokat, majd jövök vissza. Nah de sebaj, BS lesz még minden évben, a Balaton se fog kiszáradni. Ha majd otthon leszek, akkor meg ez fog hiányozni nagyon.
 
Azért a szobámban szólt a Punnany Massif egész nap, és a honvágyam az a jóféle volt...Hiányzik sok minden azért, a Balaton, a lángos illat, a bicajozás, egy fagyi anyuékkal Vadkerten, egy jó csapolt sör a Büdös-tón, zöldbabdarabolás a teraszon, gyros a Duna-parton tesómékkal, Kenny féle strandparty meg minden ami az otthoni nyárhoz tartozik.. Nah de majd jövőre ;-)
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése