2013. november 17., vasárnap

US open, elveszett telefon, szuper futás és buli

Szeptember 9. hétfő

Reggel mindenki ment iskolába jeeeh. Délelőtt elmentem futni 10 km-t, mert tudtam, hogy délután nem lesz időm. Suli után a játszótéren voltunk sokáig, hiszen olyan szép idő volt. Otthon aztán a két nagyobbik összeveszett valami szarságon és verekedtek is. Úgy kellett szétválasztanom őket a hajuknál fogva. Este pedig US open döntőőőőő!



De micsoda meccs volt, atyaég. A 3. szett elképesztő volt. Nagyon nagy élmény volt nézni, olyan labdamenetek voltak. Bárcsak élőben láthattam volna. Ma igy nem is mentem pilatesre.
 
 
 
Szeptember 10. kedd
 
Reggelinél
 
 
 Rosieval délután a Children's Museumot támadtuk le. Hajat is fontunk,


 A nagylányok nem nagyon hallgattak rám a játszótéren délután...



Szeptember 11.

Ma nagyon meleg volt!!! A játszótéren is majd meg sültünk. A Rosie ma nagyon élvezte a hajmosást. :D Adrival is sikerült skypolnunk egyet.

Nem nagyon volt semmi különös  9/11 kapcsán. Mondjuk nem nézek tv-t egyáltalán, úgyhogy semmilyen megemlékezést nem láttam,
 
 Szeptember 12. csüt.

Bár már van két futócipőm nem éreztem azt, hogy megtaláltam volna a tökéleteset, ami kiszolgál majd a 42 km alatt. Másrészt eddig mindkég pár cipőmet magamtól választottam, Mivel igyis ugyis kellett már egy igazi versenycipő ezért rászántam a pénzt és időt és elmentem a Fleet Feet cipőboltba Annapolisban. Egy ilyen árkategóriájú cipőnél bizony elvártam egy bizonyos szonvonalat a szakártelemmel kapcsolatban és hát meg is kaptam. Bemész, leülsz, elmondod mit akarsz és kinyalják a seggedet. Velem egy középkorú, sportos nő foglalkozott, aki kb. 5 féle eszközzel vizsgálta meg a lábamat és az alapján ajánlozz különböző modelleket. Mondtam, hogy márka és szin nem érdekel csak, hogy tökéletesen kényelmes legyen egy maratonra. Felpróbáltam párat, kimehettem vele az utcára futni egy kört kipróbálni elmondtam ez miért jó vagy miért és nem és az alapján mutatott mindig újat. Az is kiderült, hogy nekem férfi futócipő kell mert széles a lábfejem. Végül egy sötétkék, Brooks márkájú cipőnél éreztem azt, hogy igen ő lesz az. 150 dolláromba fájt, de nálam ez nem pénzkidobás az biztos...

Délután Downtownban sikeresen elhagytam a telefonom és ez megbélyegezte az egész napomat. Mert ugye a Rosie a nyakamban, a táska a vállamon kulcs a kezemben közben a parkolóórába dobálom az érméket, azt se tudtam hol all a fejem és kiesett a zsebemből. Mikor erre otthon rájöttem, hát elég durván kiakadtam hiszen saját pénzből vettem, és mivel kártyafüggetlen ezért bárki ha megtalálja simán használhatja. Rajta a 80 dolláros lifeproof tok, ami alatt még a védőfólia is rajta van igy kb úgy néz ki mintha most vették volna ki a dobozból.... Az volt az idegesitő, hogy kicsörgött de senki nem vette fel. Sajnos a find my iphone nem működött, mert azt irta offline van amit még most sem értekm mert a telefonon az volt, hogy on...

Bár elkenődtem rendesen, az élet ment tovább, nekem pedig kocsival kellett mennem a nagylányokért, mert úgy szakadt az eső, hogy látni nem lehetett. Nem hallgattak rám megint délután, a Rosie is végigvisitotta a fürdést. Este visszamentem a parkolóba Downtownba körbenézni, de sehol semmi. Továbbra is kicsörgött, de senki nem vette fel... Ugyhogy reménykedtem tovább és eldöntöttem az AT&T-be, hogy háthaa tudnak segiteni.

Szeptember 13. péntek

Na a péntek 13 az nagyon szerencsés lett nekem, ugyanis megkerült a telefonom. Bár délelőtt is hivogattam, sehol senki de mondtam, hogy addig van remén, amig még nem merül le. Voltam az Apple store-ban és az AT&T-ben is, de nem tudtak segiteni. Aztán kora délután szólt a Jenifer, hogy mivel a telefonomon a vészhivásnak az ő száma van beállitva, amiről fogalmam sem volt, igy hivták őt, hogy a Dock Street officeban van a telóm. És hát igen, jól sejtettem, mert pont az előtt parkoltam le tegnap, tehát ott eshetett ki a zsebemből, Hát igen vannak még rendes emberek, Úgy ahogan én is Chicagoban visszajutattam egy elveszett Iphonet, most engem segitettem ki. Úgy örültem!

Szeptember 14. szombat

Reggeli Skype marathon után délután 3-ig babysitteltem, aztán a Jeniferék elmentek DC-be, mert a Michael már napok óta ott dolgozott éa hotelban aludt, igy mondta, hogy menjenek el a gyerekek meg a Jenifer szombat estére ők is aludjanak ott. Én nem csatlakoztam, mert futás volt betervezve mára is és el is mentem. Kint a szabadban verge, 24 km. Olyan jóóó volt. És az új cipőmben ;-)




 Este pedig vegree készülődés, smink haj. :D


 Egyedül voltam a házban. Kitöltöttem magamnak egy pohár bort, majd bementem Downtownba ott találkoztam a Julyával aki elköszönt a Nikolastól és indultunk bulizni.


Ismét a Federal Houseban kezdtük, majd a Pussersben kötöttünk ki, ahol az egyik mixer pasi tudott magyarul kicsit, mert a nagyszülei magyarok voltak. :D
  






Szeptember 15. vasárnap

Igazi lustálkodós, pihizős nap délutáni alvással és filmnézéssel. Már nagyon kellett!




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése