2013. december 26., csütörtök

Nyári meleg októberben

Es ezzennel túlléptem a 100. bejegyzést a blogomban...


Szeptember 30. hétfő

Reggeli műszak után elmentem egy lazát futni, cask 35 perc. Tök jó, hogy itt van  Justin mert igy a lányok rajta lógnak, ő lett az én nanny asszisztensem. :D Kint az udvaron voltunk, ahol Justin gördeszkáját nyúzták a lányok.  Este száguldottam spanyolra. Jaj olyan jól esik a munka után kicsit kikapcsolni, vezetni ezt a szuper kocsit és suliba menni. Annyira imádok vezetni itt, hogy alig varoom már a roadtripet jövő nyáron, ahol majd Kaliforniában nyomatjuk. Spanyol jó volt, de olyan szinten keverem az olasszal, hogy a fogalmazásra ráirta a tanár, hogy no more Italian. :D Este haza és vacsi....
 

 
 
 
Szülinapi rózsáim
 
 

 

Október 1.

Justin ma is sokat segitett, például összehajtogatta a ruhákat. :D Mivel az apja szerzett neki állást, igy elmentek vásárolni ruhákat meg fodrászhoz és mikor hazaért meg sem ismertem. A vállig érő hajból roved lett, a szakállból pedig teljesen borotvált arc. Mintha egy új ember lett volna, hát ki is volt akadva rendesen, hogy ez nem ő és nen érzi jól magát, dehát ha az apja által szerzett munkahelyen nem nézhet ki úgy mint Hawaion szörfoktatóként. :D Mexikói vacsi a la Jenifer...
 

 
 


 

Október 2.  szerda

Na ma reggel aztán olyan családi drámába keveredtem, amiben itt még nem volt részem. Reggel indultak volna ketten a Michael meg a Justin a munkahelyre, aztán fél óra múlva meg már otthon voltak és sik ideg mindenki. Merthogy ezt a Justin nem akarja csinálni és visszamegy Hawaira, a másik meg, hogy a százezer csaja közül valamelyik valószinűleg terhes....na és akkor a Justin összepakolt elhúzott, a Michael meg tiszta ideg volt, mert enyhén szólva is kellemetlen, hogy a kapcsolatait kihasználva benyomta fiat, aki már kezdhetett is volna, aztán meg kösz nem.... Szóval elment a Justin de nem tudtuk hova mert Hawaira cask a hétvégén repült vissza, hiszen mi vettük a repjegyet. Úgyhogy elég érdekes volt a hangulat... Délután Rosieval beugrottunk a bankba köszönni a Mattnek.
 
 


 
 
Október 3. csütörtök
 
Reggeli pillanatkép....
 
 
Nagyon meleeeggg volt ma, mentünk is a játszótérre, és este futottam egy órát a városban. Vacsira az egyik kedvenc salimat csinálta a Michael, paradicsom mozzarellával utána meg ezt az isteni finom tésztát... De lényeg az előétel volt nekem, amik ezek a fekete kagylók voltak....




 
 
Október 4. péntek
 
Ma is nagyon meleg volt. Reggel a lányok csinosan mentek a suliba mert fényképezkedés volt.
 
 
 
 
 A nap eseménye, hogy a Justin visszajött és megbeszélték a dolgokat az apjával igy estére normális hangulat volt. A Rosie felvette az au paires pólómat, nem volt szűk....
 
 
 Délután az Adeline nagyon rossz volt a játszótéren, nem hallagott rám meg levette a ruháit, szóltam a szülőknek, hát a Michael jól kiosztotta. Vacsorára finomat csinált megint a Michael és rengeteg vörösbort megittunk négyen.... 
 
 
 
Desszert.....
 
 
 

1 megjegyzés:

  1. Kedves Eszti!

    Nem bántásból írom ezt neked, de szerintem mindenki jobban örülne annak, ha ugornál egy nagyot az időben és a mostani dolgokról írnál. Majdnem 3 hónappal ezelőtti dolgokról írsz, szerintem sokkal érdekesebb lenne, ha a jelen dolgokat blogolnád le. De ez csak az én észrevétel, és nem bántásból mondom! :)

    VálaszTörlés