2014. március 2., vasárnap

Örökké tartó ősz, hétvége a természetben

November 4-8. hétfő-péntek
 
 
Ezt a pár napot összefoglalnám, hiszen a dolgos hétköznapokról volt szó semmi különösebb történéssel, kivéve az Adeline szülinapját. Még mindig gyönyörű öszi idő volt,  igy sokat voltunk a játszótéren meg sétáltunk. Spanyolon hétfőn és szerdán is a felszólitó módot gyakoroltuk.
 









 
 
Csütörtök este megünnepeltük az Adeline szülinapját, volt torta és persze ajándékok.
 







 
 
 
 Péntek este átmentünk Baltimoreba a csajokkal a Ramshead Live-ba egy koncertre, ami bár nem az én stilusom volt, de nagyon-nagyon tetszett és tök jól éreztük magunkat. Csak hát már kint igencsak hideg volt...KOncert után átmentünk az Alex által szervezett partia ott kicsit lötyögtünk majd jot értünk a Rade és átmentünk egy kocsmaszerűségbe ami elég fos volt, úgyhogy mivel én voltam sofőr mondtam, hogy takarodó haza. :D
 

 
November 9. szombat- November 10. vasárnap
 
Az egész hétvégét a MIchael egyik barátjának házában töltöttük az erdőben. Már régóta kaptunk meghivást és most verge ráért mindenki, igy az egész család megindult a Philadelphiától kb 30 percre található háztól, ami tényleg az erdőben van viszont annyira gyönyörű, hogy én ilyet cask a magazinokban láttam. Finom vacsorát ettünk, a gyerekek eljátszottak és én is bealudtam a kanapé előtt a filmen. :D De azért sokat sétáltunk kint is, hiszen annyira gyönyörű öszi idő volt és olyan  volt a természetben lenni. Vasárnap délután értünk haza, én teljesen kipihenve és feltöltődve. Este még elmentem fehér inget vadászni a boltokba és vettem is egyet.
 





















 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése