2014. március 27., csütörtök

Hálaadás hétvége


November 25. hétfő
 
Na elkezdődött ez a hét, ahol a gyerekeknek nincs suli.... gondolhatjátok, mind a hárommal egész nap. A reggel ugy indult, hogy betámadták az ágyam. 
 
 
 
 
Délelőtt mig elvoltak addig csináltam atomjó fokhagymakrémlevest, ami tudom hogy nem bonyolult de nagyon büszke voltam magamra, főleg hogy a Michaelnek is izlett.

 
 
Délelőtt mig elvoltak addig csináltam atomjó fokhagymakrémlevest, ami tudom hogy nem bonyolult de nagyon büszke voltam magamra, főleg hogy a Michaelnek is izlett.

 
 
 Este felüdülés volt a spanyolóra...és a finom vacsora.
 
 
 
November 26. kedd
 
Ma délőtti döglődés után a Chucke Cheese volt a program, ami mindig jolly joker a gyerekeknél, igazi pénztemető. :D
 

 
 
Este Radeval meg akartuk nézni  óa Hunger Games 2-t, de olyan szintű sor volt a moziban, hogy az egy vicc igy mondtuk, hogy várunk egy hetet.
 
 
 
 Elmentünk a Marshallsba mert sidzseki után kutatott és itt fedeztem fel a frissen borotvált férfi illatú gyertyát.... amire tényleg nem tudok mit mondani. 

 
Mozi helyett igy végül elmentünk megnézni a koncertet a Ramsheadbe meg persze meginni egy sort. :D
 
November 27. szerda
 
A Victoria ma egész nap tiszta hisztis volt, pedig általában ő a legnyugodtabb. A kicsik megint a Children's Museumba akartak menni, a Victoria meg otthon maradt az apjával mert bedurcázott, hogy ő nem jön. Este még egy kicsit ráhúztam a babysittelésre egy kis extráért.
 
November 28. csütörtök
 
Na elérkezett a legnagyobb amerikai ünnep a hálaadás napja, ami még a karácsonynál is fontos. Már napok óta amúgy is az ment a hiradókban, hogy hogyan alakulnak a repülőjáratok meg mindenféle közlekedés, hiszen ez az az ünnep, ahol összejön a család erre a négynapos hétvégére. Tavaly itt volt nálunk a főzés de idén jóval egyszerűbb lesz mert a Michael bátyjáéknál volt igy cask el kellett mennünk és ennünk. :D Azt a kajamennyiséget nem tudjátok elképzelni, beszéljenek a képek....
 









 
 
November 29. péntek
 
Ma nagyon durván kiidegeltek a gyerekek. Elvittem őket a Double T dinerbe, hogy ehetnek csokis palacsintát....
 


 
 
jah, cask viselkedni nem tudtak, kész katasztrőfa volt, úgy szégyelltem magam. Meg is mondtam a szülőknek. hogy ez nagyon gáz volt....
 
November 30. szombat
 
Mai a nap a karácsonyfavásárlással telt. Elmentünk egy farmra és kiválasztottuk a nekünk tetsző fát, amit kivágtunk és hazavittünk. Hát már eléggé fáztunk...
 






 
 
 Este átmentem Baltimoreba, először a Radeékhoz mentem és velük lógtam, majd a Jasonnel futottam össze egy szülinapi buliban. 2 körül értem haza.
 
December 1. vasárnap
 
A délelőtt pakolással, rendrakással telt a házban, délután pihi és karácsonyfa diszités mert itt már ilyenkor csinálják, nem ám 24-én délelőtt.
 
 
 
Este pedig babysitteltem egy keveset, de a vacsora kárpótolt.
 

 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése