2014. április 2., szerda

Hétvégi suli

December 2. hétfő
 
Tipikus hétfő a reggeli küszködéssel, délután Rosieval egy kicsit kimozdultunk este pedig siettem spanyolra. Michael alkotott. :D
 
 
 
December 3. kedd
 
Na ma este jött el a mi időnk a Radeval, hogy megnézzük a Hunger Gamest. Igy a pilatest ma is kihagytam. :-(
 
December 4. szerda
 
Hát ez egy elég felejthető nap volt munka szempontjából. Rosie ma nem ment iskolába, kocsink se volt egész nap és a takaritónők is jöttek....Alig vártam, hogy végezzem, 5:40-kor téptem is spanyolra.
 
December 5. csütörtök, December 6. péntek
 
Csak peregtek ezek a napok, nem nagyon voltam sehol a gymen kivül. Pénteken a gyerekeket mikuláscsomag várta, ezt még Anita vezette be, hiszen nekik nincs külön Mikulás nap, mert a Santa Claus karácsonykor hozza ajándékokat. Rosie hatalmas volt, ahogy kipattant az ágyból keresni a csizmájában a csomagot. Péntek délután mentem fényképeket csináltatni a pályzatomhoz. Voltam olyan leleményes, hogy grouponon találtam egy akciót hogy a igy  alakos portrécsomag business ruhában 145 dollar helyett 16 dollar volt. Jah és a blézer és fehér ing meg a  100 dolláros cipő is csak egy alkalmas volt, mindenen elrejtve a cimke és mentek szépen visssza a boltba. Hát igen,  magyar vagyok. :D A képeken nagyon szigorúan meg van adva hogyan kell beállni, igy nem túl fantáziadús ahogyan vigyázzállásban mosolygok. Lényeg, hogy ez is megvan. Szépe lassan haladok a felkészüléssel. Mindent ami a pályázathoz kell meg akarom csinálni időben, hogy ne az utolsó pillanatban kelljen ilyenekkel foglalkozni, hanem már cask az interjúra tudjak készülni. Este szégyenszemre nem mentem ki, mert készültem a másnapi sulira, gyerekekkel filmeztünk.
 

 
 
December 7. szombat
 
Na ez a hétvége a hétvégi kurzusomról szólt, amire beiratkoztam hiszen a két spanyol tanfolyammal nem volt meg az előirt kreditem. Ezek e weekend courseok pont au paireknek lettek kitalálva, befizeted a többszáz dollárt majd egy csomó szar közül választhatsz és egy hétvége alatt "megszerzel" 40 class hourt. Na amire én mentem annak American Studies weekend course volt a neve és én választhattam ki milyen órákat akarok. Igy a szombati napon délelőttre jutott az ASL=American Sign Language délutánra pedig a Time Management. A suli olyan 40 percnyire volt és  Michael vitt reggel, Ott rögtön összetalálkoztam a svéd csajjal aki szintén az én clusteremben van és lényegében végig vele voltam egész nap. A jelbeszéd tanfolyamot nagyon élveztem egy csomó mindent megtanultam és tökre felkeltette az érdeklődésemet, hogy komolyabban tanuljam. A délutáni a Time Management is tudott újat mondani annak ellenére, hogy  minden ilyen szart tanultam már Veszprémben. Kiderült, hogy milyen stratégia a legmegfelelőbb számomra, hogy hatékonyan osszam be az időm. A kaja egész nap kifogástalan volt, reggeltől estig tömtek minket, mondjuk ennyi pénzért kb. ezt is vártam. Este 8-ra értem haza, a svéd csajszi hozott el hiszen ő Crownswilleben lakik, ami Annapolistól 10 perc se. Na és akkor este kaptuk a telefont meg az emailt, hogy másnapi órák törölve lettek mert durva ónos eső és aztán havazás várható. Úgyhogy nem kell mennünk suliba, de ugyanúgy megkapjuk a krediteket.... na mondom, hát ez igy könnyű volt.
 







 
 
December 8. vasárnap
 
Ahogyan azt mondták, egy elég rendes ónos támadta be Marylandet nagyjából kijárási tilalom volt. Úgyhogy egész napos döglödés meg skypeolás volt. Délután felváltva ittam a krémlikőrt a szülőkkel meg Mattel és Mollyval a szomszédból és dolgoztam az önéletrajzomon ami majd a stewardesses pályázatomhoz kell. A hó szakadatlanul esett.
 



 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése