2014. április 2., szerda

22 fok decemberben, Baltimore buli

December 16. hétfő
 
Délelőtt még utológa mentem a Lindesy ajándékát megvenni a könyvesboltban, ami igazi Lindseynek való ajándék lett, felnőtt kárytajáték amit a Zackkel játszhat. :D Ma rakott krumplit csináltam és volt segitségem is. :D
 



 
 
 Este babysitteltem tovább egy kicsit, majd mentem pilatesre, azaz cask volna mert nem volt a Neci igy egy csajszi jött aki a jógaórát tartott.
 
December 17. kedd
 
Reggeli frizura, kb 5 percig maradt meg.
 

 
 
Ma jött velem postára a Rosie, igazi élmény volt neki. Nagylányok hamarabb végeztek a suliban ma, de este 6-ra ment vissza az egész család a suli tornatermében mert karácsonyi koncertet adtak a gyerekek és a Victoria is játszott a csellóján. Na hát ami itt kiderült az nagyon vicces. Van ugyanis egy pasas a sulinál akit mindig láttam hogy mászkál reggelente a kocsik között, szakadó esőben is tereli a forgalmat, minden szülővel leáll beszélgetni. Ja és ahogy kinéz, fekete pasi, derékig érő rasztahajjal. Meg voltam győzödve hogy valami biztonsági őr vagy csak valami kisegitő... ahha...konert után üdvözölte a szülőket. ugyanis ő a suli igazgatója. Hát én ezen totál ledöbbentem, fogalmam sem volt. :D
 



 
 
Mikor vége volt én még akkor, este 9-kor mentem a gymbe Julyával nyomattuk a szaunát is meg a gőzfürdőt is mindent. :D
 
December 18. szerda
 
Reggel körbenéztem a Goodwill-be ami egy nagy turkáló az utca túloldalán ahol lakom és kéthavonta azrt betérek nézelődni. Délután a Rosival mentünk a városba és felszálltunk az ingyen trolley-ra ami egy retro busz és jár körbe körbe Annapolisban. Mondanom se kell mekkora élmény volt neki. Mikor a nagyokat összeszedtem a suliból ők is bezsongtak igy mind a hárommal megint visszamentem a városba, hogy ő is kipróbálhassák. :D Este meglátogatott a Rade és a Mason. Hát a lányok le sem szakadtak róluk, volt olyan rajcsúr hogy nem igaz. :D
 

 
 
Utána a fiúkkal még bementem a városba meginni egy sört.
 
December 19. csütörtök
 
Enyhén szólva bolondult cask meg az időjárás. Kabát nélkül voltunk a Rosieval egész nap. Mentünk a Quiet Waters parkba nézni a korisokat.
 




 
December 20. péntek
 
A Rosienak most a másik oviban volt karácsonyi műsora de sajnos a táskámban maradt a telefonom nem tudtam videózni. Este jöttek hozzánk a vendégek, a Michaelnek az a barátja akiknél Pennsylvániában voltunk ősszel egy hétvégét meg neki a 12 eves fia, mert egész évben tervezték, hogy karácsony előtt elmennek vadászni. Megvacsiztunk de aztán én a Julyával mentem 11-kor Baltimoreba mert bulizni akartunk.
 

 
 
Én nem akartam elhinni, hogy olyan idő volt, hogy este nyári pántos ruhában és farmerdzsekiben mászkáltunk mert volt vagy 20 fok, mindezt December 20-án..:D
A Federal Hill-hez mentünk, ahol egy rakás bár van egymás mellett és az egyiknél leragadtunk táncolni. Megismerkedtünk két nagyon jó fej sráccal, a Ryannel és Rickoval velük táncoltunk meg beszélgettünk. De nem ittam cask egy sört mert én vezettem haza. 3-ra értünk vissza Annapolisba.
 
December 21. szombat
 
22 fok....ez valami hihetetlen. :D
 
 
 A 12.30-as pilatesre jött velem a Jenifer is. A Neci megint megdicsért, hogy mennyit fejlődtem. Délután akartam menni futni mert annyira szép idő volt de egyszerűen nem volt erőm. Kora este babysitteltem 2 órát, majd jött értem a Jason és kimentünk Annapolisba ahol csatlakoztunk a Lindseyékhez az Acme nevezetű helyen és ott táncikáltunk majd végül a Pussersben kötöttünk ki és persze pizzáztunk is.
 
 
 
December 22. vasárnap
 
Ma is mentünk a gymbe Jeniferrel meg a gyerkekkel, utána meg a Targetbe venni a Victoriának egy-két ruhát. Este 5-től este 11-ig babysitteltem, mert a szülők még mindig karácsonyi ajándékokat szereztek be. Hatalmas volt, ahogy Rosiet letettem 9-kor aludni majd 9:45-kor hallom, hogy még mindig énekel az ágyában. :D
 

1 megjegyzés:

  1. szia
    még annapolisban vagy vagy már vége lett az évednek? Én baltimoreban lakom de tervezem h lenézek annapolisba és jó lenne egy ismerős ott.

    VálaszTörlés