2014. április 2., szerda

Lindsey szülinap

December 9. hétfő
 
Délelőtt tornáztam egyet itthon, amire ezer éve nem volt példa amióta itt Annapolisban a puccos gymbe járok. :D Délután Rosieval beköszöntünk a Mattnek a bankba. Este volt az utolsó spanyolórám. :-( :-( Mindenkinek hoznia kellett valami tipikus kaját spanyol nyelvterületről és azt ettük az óra végén.
 

 
 
Hiányozni fog nagyon, mert sokat fejlődtem meg hiányozni a fog a suli feeling, a házi feladatok stb.
 
December 10. kedd
 
Mai nap hószünet volt igy a gyerekek otthon maradtak.
 
 
 
 Hát igen, minden au pair útálja a snow dayeket. :D Rosiet viszont vitték  szülők Baltimoreba a kórházba mert pár hónapja csináltak rajta egy csomó kivizsgálást annak az eredményéért mentek. Többiekkel otthon játszottunk. Este Radeval mentünk moziba nézni a Dallas Buyers Clubot. Hát én fogalmam sem volt mi ez, ő mondta, hogy nézzük meg, és nekem nagyon nagyon tetszett. Matthey McConaghey akkorát alakit benne, hogy ha ezért nem kap Oscart valaki akkor semmiért. Valami elképesztő volt. Az ilyen filmekért megéri elmenni a moziba. Film után még mentünk egy sörre a Ramsheadbe azért. :-)
 
December 11. szerda
 
Este babysiteltem tovább, mert a szőlők nagy ajándékvásárlásban voltak. A Reszkessetek betörőket néztük az Adelinnal. :D
 
December 12. csütörtök
 
Délelőtt volt a Rosienak a karácsonyi műsora az oviban, nagyon cukik voltak.
 



 
 
Délután itthon játszottunk mert nem volt kocsink, nem tudtunk menni sehova. Este megint babysitteltem tovább és most a Vicky kedvencét a Greaset néztük. :D
 
December 13. péntek
 
Ma plázában voltunk a Rosieval, mászkáltunk meg játszottunk a játszóházban,
 
 
 
Ki is dolt hazafelé. Este pedig Lindsey szülinapi bulija, ahova a 80-as évek stilusában kellett öltözni. Hát én komolyan is vettem. Jó kis házibuli volt tök jó fej emberekkel, társasoztunk, italoztunk ami olyan jól sikerült, hogy reggel 5-re értem haza. :D
 



 
 
Hajam igy nézett ki mikor kibontottam lol
 
 
 
December 14. szombat
 
Délelőtt az egész familia beleértve engem is ment a gymbe. Este a Zackkel, Lindseyvel és Julyával mentünk az Osteria 777 nvezetű étterembe ami Main Streeten van itt Annapolisban. Eredetileg light show lett volna a kikötőben ahol az összes hajó ki van világitva de ez az eső miatt törölve lett... Mivel a Lindseyék barátja bartender ebben az étteremben igy ingyen kaptam a Pina Coladat meg az isteni finom tiramisut. Hát igen, a pincer és bartender ismerősök tényleg jól jönnek. :D
 
 
 
December 15. vasárnap
 
Na ma gyönyörű napos idő volt 10 fokkal, igy eldöntöttem, hogy irány futni amennyi épp jól esik. Igy 1 óra 45 percet mentem és 2-ra otthon is voltam. Utána mentünk a gyerekekkel és a Jeniferrel a plázába a Mikulással fényképezkedni ami minden évben van. Hát eléggé lefáraszott a sorbanállás és a három gyerek után való rohangálás, elég is volt.
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése