2014. június 7., szombat

Szilveszter éjjel és az őj év első napja eltűnt kocsikulccsal

Mi Katival úgy döntöttük elfogadjuk a fiúk meghivását Baltimoreból a házibulira és ott töltjük a Szilveszter estét. Mikor végeztünk a babysitteléssel átkapcsoltunk party készülődőd üzemmódba és kirittyentettük magunkat. 9 körül indultunk Baltimoreba de persze mire sikerült leparkolni a kosit volt vagy 10 óra és olyan messze voltunk a Ryanék házától, hogy inkább taxiba ültünk. Mire megérkeztünk már javában folyt a party, többen már elég jó hangulatra itták magukat. Mivel a Ryan a 25. szülinapját is ünnepelte igy nagyon megörült a meglepi tortámnak. :D Bemutattak mindenkinek, egy jó kis társaság gyűlt össze akik mind főiskoláról ismerik egymást. Elkezdtük játszani jó kis ivós játékokat söröspoharakkal meg ping-pong labdával. :D Közben mentek szépen a koccintások, úgyhogy Katival mi is utolértük a többieket már ami a hangulatot illeti. Időközben Julya is befutott de cask egy kicsit maradt. Én összességében szuperül éreztem magma, igazi házibuli volt és mindig is ezt szerettem szilveszterkor...
 




  
Sajnos az újév nem indult valami fényesen. Merthogy felkeltem, elgyalogoltam a 20 percre lévő parkolóházhoz majd realizáltam, hogy nincs meg a kocsikulcsom. azaz az eglsz kulcscsomóm házkulccsal együtt.... fasza...vissza a házba és az őrült keresés...sehol semmi....és akkor sajnos már eljutottunk oda, hogy hivnom kellett a Jenifert. Ha nem less mega kulcscsomó az nekem kb 300 dolláromba fog fájni.... Elmentünk közben reggelizni a másnapos brigáddal de persze én tiszta ideg voltam. Sajnos nem let meg a kulcs a házban és kezdtem elfogadni, hogy valószinúleg a taxiban hagytam el. A Jenifernek kellett jönni értünk ami meglehetősen kellemetlen volt, és a Michael sem volt feldobva de végül is nem akadtak ki. A Katit délután vittem a reptérre, hiszen repólt vissza Bostonba igy elköszöntünk de nyáron egyótt megyünk a Nyugati partra igy pár hónap és újra találkozunk. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése