2014. január 5., vasárnap

Esős idő, hangolódás a nagy futásra

Október 7. hétfő

Rosie igy segitett kibontani egy dobozt....




Délután Children's Museum volt a program, este spanyolon pedig múlt időt tanultunk.

Október 8. kedd

Reggel kicsit hűvös volt a Rosie belebújt a pulcsimba..nem szoritotta.




Ma is Children's Museumba mentünk mert a Rosie addig nyaggatott, hogy menjünk vissza. :D Este ilyen szép naplementét kaptunk el az udvaron...





Október 9. szerda

Ma a plázában mászkáltunk, amiben elfáradt a kislány...

 
Csak szegényt keltenem kellett mert mentünk a tesókért a suliba igy elég nyűgi volt a babakocsiban,,,



 Suliban pedig folytattuk a múlt időt....imperfecto és társai

Október 10. csütörtök

Ma szakadt az eső egész nap....reggel mire mindenkinek megtaláltuk a csizmát meg az esőkabátot..jajj..

Délután beugrottunk a bankba a Matthez, ott mindig kap nyalókát a Rosie mi meg tudunk beszélgetni kicsit. Aztén mentünk a könyvesboltba játszani a kisvonattal.



 
Úgy esett az eső, hogy a nagylányokért kocsival mentünk.
 
Az esti program a packet pick-up volt a maratonhoz Baltimoreban. Hát elég fos volt vezetni a szakadó esőben de felcsorogtam és a stadionnál letettem a kocsit, ahonnan külön buszok vitték a népet az expóra. Hát nem is értettem hogy lehettem olyan hülye, hogy balerinacipőben indultam el..majdnem szétfagytam de vegre jot a busz és mentünk. Egy órám volt, hiszen 9-ig volt nyitva ez az egész kóceráj. Minden termékmintát kipróbáltam persze (ingyen kaja :D) és felvettem a csomagomat, majd körülnéztem, hiszen rengeteg mindent lehette venni. ruhákat, cipőket stb. Én cask egy pár fejpántot vettem és nézelődtem, de aztán jöttem is haza. Összeségében szinvonalasan volt lebonyolitva, semi fennakadás nem volt. És kiderült néha mekkora előny szinglinek lenni...mert vártuk a buszt szépen sorban a csarnok előtt ami meg is jött, szálltak fel az emberek és úgy nézett ki, hogy erre a körre nem férek fel...mire szól a sofőr, hogy még egy hely van, de az előttem lévő emberek mind párban voltak..hahhha, igy megelőztem öt párocskát és elégedetten felszálltam, köszöntem és mondtam hangosan nah látjátok one of the reasons it's great to be single....mindenki röhögött. :D








Szépen a szakadó esőben leszöttyögtem vissza Annapolisba és tizkor már az ágyikómba voltam.

Október 11. péntek

Jajj hát ma is esett az eső és elkezdtem kicsit aggódni mert az előrejelzés másnapra is végig esőtt mondott és hát az nem egy élvezetes futás ha ázol és fázol órákon keresztül. Szóval imádkoztam, hogy hagyja már abba. Kicsivel Chucke Cheesebe mentünk délután, hiszen kint semmit nem lehett csinálni. Estére a Michael azt mondta, feltankol szénhidráttal igy csinált finom tésztát vacsira amit 7 óra elptt még megettem, hogy bőven egyen időm emészteni...ennek fontosságát csak a futók értik....és erről még less szó a köv. bejegyzésben minden kertelés nélkül.
 
 
 
Vacsi után az összpakolt cuccommal elindultam Baltimoreba, mert úgy let megtervezve az egész marathon, hogy a Radenál fogok aludni péntek este, hiszen olyan kurva korán kezdődik a futás, hogy nem akartam hajnal 4-kor kelni. Rade nagyon jó fej volt, meg amúgyis hatalmas a ház ahol laknak, 4 hálószobával és a többi srác nem is volt otthon igy bőven elfértem. Mikor odaértem ott volt a Radenak valami barátnője és elkezdtünk filmet nézni, de én 10-kor mondtam, hogy megyek aludni hiszen ki szeretném pihenni magam....ami nem annyira sikerült mikor olyan éjfél körül arra keltem, hogy megunták a filmezést és valami egészen mással vannak elfoglalva... de sikerült visszaaludnom, másnap meg egy szót sem szóltam a Radenak, de nyilván ő sem hülye :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése