2014. január 17., péntek

Tökfaragás, buli DC-ben


Október 21. hétfő - tesóm szülinapja!!

Szokásos hétfő reggeli nehéz indulás volt reggeli idegbajjal, de cask sikerült őket összeszednem az iskolába. Rosieval meg mentünk targetbe délután. Esti spanyol megint feltöltött. 

Október 22. kedd


Rosival délután miután a könyvesboltban játszottunk átmentünk az Old Navybe, ami egy ruhamárka itt, mert láttam, hogy egy pár gyerek lufival rohangál, mondom had örüljön a Rose feje. Kapott is kék lufit :D És kora este nekiláttunk a tökfaragásnak. Még soha életemben nem faragtam tököt, dehogy ez milyen macerás te jó ég. Egyrészt tök gusztustalan, ahogy ki kell szedned a belét, hogy öres legyen másrészt meg rohadt nehéz faragni. Persze jó pénzért vannak a puccos tökfaragó szerszámok, de mi egy bicskáva is beértük. Lányoknak is hamar elment a kedvük, de aztán a Jenifer segitett nekik, még a Rosienak is let faragva minitök. Aztán kiraktuk őket az utcára néző teraszra. :D
 






 
 
Mentünk Julyával pilatesre fél hétre, ami megint szokás szerint szuper volt. Csakhogy a Michael olyan tésztát csinált, hogy mindketten két full tányérral ettünk és még 8 million kalóriás pumpkin pie-t is letuszkoltunk desszertnek....Igen, a gym már lassan formában maradáshoz sem less elég... :D
 

 

Október 23. szerda

Na ez otthon munkaszüneti nap volt, itt viszont arról szólt, hogy a Rosie új gipszet kapott. Megint vitték a szülők Baltimoreba a kórházba. Most egy lila szinűt kapott amire a orvosok egy R és egy S betűt is csináltak. :D Nem aludt délután már, de az altatás miatt azért be volt lassulva. Bár a szülők szabin voltak, lepihentek délután mert ugye hajnal 5-kor mentek a kórházba és igy én figyeltem a kicsire. MIvel nyűgös volt nagyon, igy én is eléggé lefáradtam a nap végére. Azt mondták, hogy valszeg ez less az utolsó gipsz, még 3 hónapig kell viselnie. Lightos vacsi...
 
 

Október 24. csütörtök
 
Bár semmi Baja nem volt a Rosienak, a Michael engedte volna suliba a Jenifer mondta, hogy ne menjen igy velem volt egész nap. Mentünk a Children's Museumba, de ott is inkább kint mászkáltunk az erdőben.
 


 
 
 
Onnan dél körül hazaértünk és tök rendes volt a Michael, mert még ott voltak a takaritőnők a házban pont a konyhát csinálták és úgysem tudtunk volna leülni ebédelni, igy mondta, hoigy megyünk a Jeniferért az irodájához és elmegyünk megebédelni valahol. Hát ez jól esett, mert a Rosie igen hisztis volt és kellett ez a kis szünet. Ahova mentünk az Annapolis tök népszerű helye a Double T Diner, de én még előtte sose voltam. Na ezt úgy képzeljétek el mint az amerikai filmekben látható tipikus dinereket. Kurva jó!!! Minden asztalnak van saját zenegépe, az egész dizájn, a kaják.... Nagyon jó volt.
 



 
 
 Ebéd után a Michael elvitt a jelmezboltba ahol választhattam jelmezt Halloweenra. Nem akartam rabolni az idejét nagyon igy át sem néztem az összeset, hanem ráböktem a kalózosra és igy azt vettük meg. Este fél hétig babysitteltem, majd egyszer cask hazaállit a Michael Hulk jelmezzel a fején mert addig nyaggatuk őt, hogy öltözzön be, hogy cask megvették neki is a jelmezt. Én is felpróbáltam az enyémet meg a gyerekek is az övékét, igy egy ilyen mini elő Halloween volt otthon lényegében. De aztán gyorsan átöltöztem és rohantam a gymbe, ahol össz-vissz 30 percet cross trainereztem és ennyi. Hát nem sok, de valami tettem az egészségemért ma is legalább.
 
Október 25. péntek
 
 
Ma már azért jóval hidegebb volt az idő, fárasztóan hideg lol.
 
 
 
Az este úgy nézett ki, hogy bár itthon voltak szülők nem mentek sehova megkértek, hogy babysitteljek, hogy tudjanak nyugiban vacsit főzni és enni. Igy lent játszottam a gyerekekkel a basementbe, majd vittem őket a Chick-Fil-A-be enni. Hát mire hazaértem már állni alig birtam a lábamon olyan fáradt voltam. De azért ettem egy pár falatot...
 
 
 
Edinával lenyomtunk egy majd 3 órás telefonálást azért. Ha valaki elfeljtette volna ő az, aki most a Gregnél van. Megbeszéltük a sok szart ami ott történt és történik....
 
Október 26. szombat
 
Mai nap lényegében a basement pakolásával telt. Ruhák válogatása, felesleges kacatok kidobása. Hát elfáradtam.
 


 
 
 
De nem volt időm pihenni, mert mára az volt beterveze, hogy először verge megyek DC-be bulizni. A Jason, aki DC külvárosában Bethesdában lakik mondta, hogy bejön velem. Úgyhogy összekészülődtem és bevezettem DC-be. Hát igen nem Tesco gazdaságos buli mint Annapolisban. mert a parkolásra a gatyám ráment....Az Adams Morganre mentünk, ahol sok-sok bár van egymás mellett. Kezdtük a Town Tavernben, ahol 15 dollárért kapsz egy karszalagot és annyit iszol amennyit akarsz egy óráig. Utána átmentünk egy vizipipa bárba, ahol nem is lehet alkoholt kapni cask leülsz, kiválasztod milyen izesitésű vizipipáz akarsz és kihozzák meg szól a török hastáncos zene. Nah ott lényegében fehér ember rajtam meg a Jasonon kivűl nem volt.... :D Onnan mentünk át az utolsó helyre, ami ilyen táncolósabb bár volt és ott roptuk olyan 3-ig, majd kiraktam a Jasont a metróállomáson, én meg jöttem haza.
 
 
 
 Oké megnyugodott a lelkem, hogy voltam DC-be bulizni. de őszintén nem ér nekem annyit, hogy odavezessek, egy csomó pénzt fizessek parkolásra, mert annyival nem job, mint Annapolis. Az emberek mások, kicsit idősebbek ami jó, de őszintén bár néha besokallok a navys srácoktól itt Annapolisban azért van egy sajátos hangulata itt minden bulinak. Szóval DC ide vagy oda, nekem ide húz a szivem, de egy élmények mindenképp jó volt.
 
Október 27. vasárnap
 
Délben keltem. :D Szeretem a vasárnapokat. :D :D Blogomat pötyögtem, skypeoltam majd hipp-hopp este 6 óra let. Jött a Julya, akivel boroztunk meg filmeztünk meg hajat fontunk. :D Már kellett az ilyen csajos este, Michael pedig megint elkényeztetett a vacsival...
 
 




 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése