2014. január 17., péntek

Őszi fesztivál és horror futás az erdőben :D

Október 13. vasárnap
 
 
Délelőtt a szokásos hétvégi Skype session lenyomtam, majd kora délután elmentem fodrászhoz Odentonba. Mert a múltkor találkoztam egy anyukával aki fodrész és mondta, hogy 20 dollárét vágnak hajat ami nem rossz, ahhoz képest hogy Lake Forestben 65-öt fizettem.... Na de nagyon elcseszték....illetve elcsesztem...merthogy nem nyitottam ki a számat elégszer és nem ragaszkodtam ahhoz, hogy én mit akarok igy lényegében olyan borzasztó let a hajam, hogy most várhatok egy pár hónapot mig megnő....na mondom ez király :D Hullámcsat és hajpánt less a legjobb barátom...
Mikor kerestem a fodrászüzletet kicsit eltévedtem a sorházak közt, de lagalább láttam ezt, milyen király már, beépitett sakktábla. :D




 Michael húga átjött este, isteni finom ráklevest ettünk.





 Később rámcsörgött a Rade, hogy itt van Annapolisban, úgyhogy összeszedtem magma és mentem a Metropolitan Kitchen-hez. Olyan idő volt, hogy bár kabátban, de a kinti asztaloknál ültünk. Ittam egy sort, beszélgettünk, de nem akartam tűl sokáig kint lenni igy jöttem is haza.
 
Október 14. hétfő
 
Ma kezdődött Annapolisban a Boat Show, ami nagyon klassz mert a kikötőben rengeteg gyönyörű hajót lehet megnézni, cask elég nagy felfordulással jár a városban, sok a látogató meg a forgalom is lassult. Sebaj, szép idő volt, mentünk a játszótérre, méghozzá csapatostul mert nem volt iskola és velem voltak a lányok egész nap.









Este pedig Espanol, ahol kedves idős bácsi hozott nekem egy példányt a Washington Post Travelből, mert Budapest volt a cimlapján és egy két oldalas anyag is volt benne.


 
 Vacsira meg a Michael féle "szuperszendvics"....



 
 
Október 15. kedd
 
Rosieval ma is seta és játszótér volt a délutáni program, de ma fagyit is kapott :D




 Ki is dolt hazafelé a kocsiban. Este mentünk pilatesre Julyával, mert most már ő is a 24 hour fitness-be jár. Neki is nagyon tetszett, és persze Nicy megint tök vices volt. :D Vacsira Michael megint alkotott..



Elég szépen el voltam fáradva igy egy bögre tejjel és az újsággal az ágy fele vettem az irányt már fél tizkor...

 
 
Október 16. szerda
 
Gyönyörű meleg időnk volt ma is....viszont iskola az nem volt, igy a 3 lány velen egész nap, ráadásul extra babysitteléssel este, mert a Jenifer és a Michael valami céges vacsira mentek DC-be. Szóval hatra mentünk az irodához a Jeniferért, onnan pedig kia New Carrolton metróállomáshoz. Eléggé paráztunk, hogy a Rosie majd hogy fog sirni, ha látja hogy az anyja kiszáll a kocsiból és elmegy nem volt gond. Na és akkor a beigért McDonalds, mert már éhen akartak halni....Na ekkor verge igazán hasznot húztam az Iphone 4s-emből és rögtön megkérdeztem Sirit, hol van a legközelebbi Meki, ami alig 5 perc és odamentünk. Jah... cask nem volt drive thru igy a három gyerekkel mehettem. Tartottam egy kis eligazitást a kocsiban, hogy amennyiben nem fognak viselkedni úgy kijövünk, éhesen megyünk haza és otthon ehetnek maradékot....érdekes, mindenki tudott viselkedni. :D Hazáig tömték be a chicken nuggetseket egy hangos szó nem volt, na mondom ezt már szeretem. Este a Rosiet valami angyal szállta meg vagy valamit tettek a sült krumplijába nem tudom, de fürdés után negyed kilenckor mondom most már menjünk aludni. Semmi hiszti, na mondom ezt meg tudnám szokni. Victoriával a közös kedvenc filmünket a Grease-t néztük...és akkor jöttek a kérdések egy 8 eves gyerektől amit szépen irányitottam át anyuhoz pl. Hogy lehet terhes ha nem is házasok? Mi az a hooker (kurva)? :D Szülők jó hangulatban este 11-kor hazajöttek és elég nagylelkűvé tette őket a sok bor mert egy 100 dollárost adtak a kezembe. Ez egy elég jó babysit volt összeségében.
 
Oktüber 17. csütörtök
 
Délelőtt kabát és csizma után kutattam a mallba, továbbra is vásárlás nélkül. A gyönyörű időnek köszönhetően megint kint voltunk a szabadban, de a Rosie ma nagyon aktiv volt, nem tudtam letenni aludni. Este 40 percet futottam ebben a klassz időben, először a marathon óta és nagyon jó volt. A Navy stadion körül olyan szép volt, ahogy ment le a nap



 És persze a szuper vacsi....
 
 
Október 18. péntek
 
 
Ma sem volt suli igy mindhárman velem voltak megint. A programsorozta a Children's Museumban indult majd elvittem őket a Kinder Farmra. Nagyon szép idő volt, igy ott tudtak kint játszani. Végül mentünk a Menchie'sbe frozen yoghurtot enni, de ott a Rosie már nem birt magával igy ideje volt egy kis quiet time-nak és jöttünk haza.





Ilyen naplementét láttunk...



Este jöttek látogatóba a Jenifer testvére és a férje, July és Jerry, akik egy pár napot fognak maradni velünk. A gyerekek nagyon örültek. Volt mindenféle finok előétel meg vacsi :D




 
 
Október 19. szombat
 
Mai nap fő programja a Fall Fest volt, ahova ment az egész család és a vendégek is. Itt lényegében van minden mint otthon úgymond a vásárokban van. Ennek a lényege igazából a tökök amiket halloweenra vessel. Volt ott mindenféle ugrálóvár meg szalmakazal meg kisvonat meg minden szar a gyerekeknek. :D Élőben zenéltek, készitettünk tököt, ettem jó kis junk kaját sorrel, úgyhogy jó volt. :D 3 körül értünk haza, aztán után már cask döglöttem, este se mentem sehova cask vacsiztunk itthon.



















 
 
Október 20. vasárnap
 
Ma is együtt volt az egész család lés gyönyörű idő volt Bementünk a városba, ott vettünk sütit egy cukrászdában majd fagyit a gyerekeknek. A Michaelék meg osztrigát ettek. Sokan mászkáltak a belvárosban, hiszeny olyan gyönyörű Annapolis! Megálltunk még az Irish pubban is egy sörre azért... :D




























 Új létfontosságú info, hogy a navy srácok átváltottak a téli egyenruhába igy most fehér helyett tetőtől talpig feketék. :D



 Olyan jó idő volt, hogy nem birtam magammal futni akartam. Jah cask az óraátállitás miatt már egy órával korábban hatkor sötétedett, de olyan makacs voltam, hogy áá nem gáz. A köv. pár sort anyu inkább te ne olvasd :D Szóval ötkor indultam a B&A trailen és mentem Baltimore irányába, 45 perc után megint olyan jól esett, hogy nem birtam abbahagyni, pedig tudtam hogy majd kezd sötétedni. Szóval 60 perc után fordultam meg és indultam vissza. Ment le a nap meg kezdett szürkülni, de áá nem gáz mondom. Aha...hát körülbelül percenként lett egyre sötétebb, lényegében az utolsó fél órát tök sötétben futottam egy erdei úton minden világitás nélkül. Én olyan szinten voltam beszarva, hogy majdnem hivtam a Jeniferéket, hogy jöjjenek értem, de cask mentem mentem. És, hogy mire nem képes az emberi test ha elönti az adrenalin...kb 12 perccel futottam job időt ugyanazon a távon visszafelé...:D De tényleg nagyon para volt, úgyhogy mikor verge visszaértem a kocsihoz mondtam magamnak Eszti bazd meg, ilyen most volt először és utoljára....


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése