2013. október 28., hétfő

De nehéz az iskolatáska


Augusztus 26. hétfő

Vicky első napja az iskolában. Amit már mondtam, az iskola, ahova a Victoria és az Adeline járnal az utca végén gyakorlatilag 2 perc sétára. Nah de nem ez a kihivás reggel, hanem a 3 gyereket összekésziteni. Reggeli, felöltözés, fogmosás, megyágyazás, nem megőrülés.... Szóval reggel fél kilenckor elsétáltunk a sulihoz a 3 kislánnyal. Az Adelinenak és a Rosenak cask a köv. héten kezdődik a suli/ovi. Na a délután az borzasztó volt. Az első nap, amikor fél négyre kellett menni a Vicoriáért a suli elé. Nah ezek hárman háromfelé, és egyik sem hallgatott rám. Elég kellemetlen volt a többi szülő előtt, hogy abszolút nem tudtam őket kontrollálni, úgyhogy ezt este el is mondtam a Michaeléknek, hogy ezen változtatni kell. Ehhez még jött az, hogy mikor mentünk volna a Jeniferért munkahelyéhez, olyan cirkuszt vágott le az Adeline, hogy a Michaelt hivtam fel, beszéljen vele... Elég felejthető munkanap volt, az biztos. Délután meg hiv az Edina, hogy a Greg mi történt vele, hogy a Williamet kórházba kellett vinni, mert rosszul let és a Greg nagyivben beleszart megint és olyanokat művelt, hogy a hajad kihullik....na ekkor belegondoltam, hogy lehet megőrül a 3 kislány néha, de még mindig jobb itt nekem, ahol a szülők tök normálisak. Amúgy ez egy ökölszabály au pairként, hogy tökéletes család nincs, és bár a gyerekekkel vagy többet, még mindig jobb, ha van egy kicsit problémásabb gyerek de tök jó arc szülők, mint forditva. Mert te lényegében a szülőkkel vagy egy csapatban. Szóval nagyon megvagyok a Greg arrogáns stilusa nélkül, inkább visitson néha a Rosie. :D

Kikapcsolódásként elmentem pilatesre, ahol egy ártatlannak tűnő gyakorlattal kezdtünk, amikor is a falnak támaszkodtunk és szépen leereszkedtünk guggolásba és úgy tartottuk magunkat. Hát nem kcsit remeg az ember felső combja, Nici meg is dicsért megint :D Vacsi is kárpótolt a mai napért: steak rizzsel és spenóttal.

Augusztus 27.kedd - Ma 8 hónapja az USA-ban :D

Ma már jobb volt az Adeline, a reggeli iskolába sétálás is tűrhetőbben ment. Délelőtt elmentünk a Jeniferrel megnézni a Rose oviját. A Rose két különböző oviba fog járni, hétfőn-szerdán-pénteken a Heritage-be, kedden-csütörtökön pedig a CCS-be. Most ez utóbbit néztük meg, megismerkedtünk a tanárokkal és az ovistársakkal. Jah és ezt látni egy amerikai ovi falán hmm...



Délután az Adelinenal és Rosieval mentünk a Children's Museumba, ott játszottunk egész délután. E

Este futottam 10 km-t és pilatesen is voltam. Elég volt, mit mondjak....


Augusztus 28.

Ma este hatig dolgoztam,délelőtt elmentünk a könyvesboltba meseolvasásra. :D
 
 
Délután kicsit borús, de meleg  volt.
 
 
 Este 8 körül találkoztam a Jasonnel, aki nem sokat volt még Annapolisban és megittunk egy-két sort a Stan&Johnsba. Jó volt igy hét közepén kimozdulni kicsit, mert az elmúlt 3 nap nagyon lefárasztott.

Augusztus 29.

Sajnos a Rosie ma is nagyon hisztis volt, és akkor még nem tudtam mi vár rám délután. Ma először ment oviba, igy a délelőttöt ketten töltöttük az Adelinnal, ami nagyon jó volt, hiszen vele talán még egyszer sem voltam kettesben. Elvittem a Quiet Waters Parkba és lesétáltunk egészen a vizig ahol multkor paddle boardoztunk.






 Na de délután mikor már mindenkit összeszedtem az iskolából és itthon voltunk elszabadult a pokol. Anitával beszéltünk skypeon már ott sem birtak magukkal, aztán meglepő módon a Victoria kezdett hisztizni és ő megmakacsolta magát, hogy már pedig ő nem ül be a kocsiba, hogy el tudjunk menni a Jeniferért. Olyan cirkusz volt, hogy végül felhivtam a Jenifert, hogy nem-e tudja valaki hazahozni. Haza is ért, aztán volt elbeszélgetés és büntetés kiszabás is. Victoria legalább bocsánatot kért. Na hát ez a nap is megedzett rendesen, :D

Augusztus 30. péntek

Reggeli indulás, mikor már örülök, hoy mindenkin van cipő és táska. :D


A Jenifer is elsétált a suliba velünk.



 

 
A Rosieval nem tudom mi van, de ma is nagyon hisztis volt. Délelőtt mivel nem volt itthon a kocsi elsétáltunk a könyvtárba de hát ott is cask minden rosszat csinált kész katasztrófa volt. Na de délután verge vége lett a hétnek és hangolódhattam a hétvégére.  Mivel otthon szüreti napok voltak Kiskőrösön és nálunk vendégeskedett a Feri, Viktor és Béla igy egy nagy össznépi skypeolással kezdtünk. Kicsit honvágyam is támadt, hiszen egy éve ilyenkor tök jó volt a szüreti napok, Aszkával és tesómékkal töltöttem, még a rózsára is emlékszem amit Aszka egy pár fröccs után vett nekem. :D
Elmentem a 5 below storeba, ahol megtaláltam a nekem való felsőt.


 
Este nem mentem sehova, hanem bevackoltam magma és chill out a gyerekekkel aztán meg egyedül :D




 
 
Augusztus 31.
 
Reggel volt megint skypeolás. Sikerült Anitával is és a tesómékkal is megint. Mai napi futás 15 km volt, amit a gymben futópadon csináltam, közben néztem a US Open megnyitóünnepségét. Este dolgoztam egy kicsit, mert a szülők kimentek vacsorázni én igy 7-től 10-ig babysitteltem. A kicsit fent hagytam sokáig, hogy másnap ne keljen olyan korán de mikor 10-kor akartam lefektetni, akkor nem sikerült, mert már túl fáradt volt és cask sirt meg visitott, pont akkor jöttek haza a szülők igy a Jenifer tette le végül a kicsit.
 
Szeptember 1. vasárnap
 
Vééégre Szeptember!! A kedvenc hónapom és nem azért mert szülinapom van, hanem mert ilyenkor a legjobb az idő, ilyenkor kezdődött mindig a suli, amit nagyon szerettem és mert ilyenkor a legszebb minden, a levegőben meg ősz illat áramlik.


 
10-kor keltem, délelőtt spanyoloztam egy kicsit majd a jó időt kihasználva egy könnyed 10 km-t futottam. Este pedig a kedvceim kedvence, a Michael féle hamburger volt a vacsi, mert vendégül láttuk a Jenifer barátnőjének, a Stephanienak a szüleit. Rendszeres olvasóim tudják, hogy ez az egyszerű kaja a kedvencem itt, pedig a Michael ennél sokkal bonyolultabbakat csinál. Most egy kis kék sajttal vaditotta meg a hamburgerhúst. Belegyúrmázta a húsba és úgy sütötte meg. Vol megint garnélarák és Jenifer féle krumplisaláta is. Jó későn volt a vacsi, volt már majdnem este 10, de itt ez általában igy szokott lenni. :D



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése