2013. október 18., péntek

Fantasztikus hétvége: paddle boarding és reneszánsz fesztivál

Augusztus. 24. szombat

Délelőtt itthon tettem vettem, ilyen reggelivel indult a nap.
 
 
 Lánykák...
 
 
 Még a szeme sem all jól :D
 
 
 
 Azonban délután jot a Julya és indultunk a Quiet Waters Parkba, mert mára paddle boardozás volt a program klassz kis társasággal: Julya, Lindsey, Alex, Lindsey tesójának a barátnője, és Daniela. Megvártunk mindenkit majd kibéreltük a deszkákat. Hát én még sosem próbáltam ezt, de nem ijedtem meg, hiszen a vizi sportok menni szoktak. Pár perc és rá kellett éreznem az egyensúlyra, onnantól kezdve szuperjó ahogy állsz és evezel. Elindultunk az egyik irányban az öbölben, ott láttuk csodaszép házakat a vizparton. Majd visszafordultunk és indultunk a hid felé a másik irányba. Végig jachtokon a csórikám nép hesszelt a fedélzeten, fiatalok nyomatták a zenét, sör mindenki kezében, nagyon jó volt. Annyira meleg volt a viz pedig annyira kellemes, hogy muszáj volt megmártóznunk, aztán meg volt egy szép beborulásom is. :D Bár mésfél órát voltunk a vizben, egyrészt vagy háromnak tűnt, másrészt pedig cask egyet számoltak fel. Kikászálódtunk, fényképezkedtünk és visszasétáltunk a kocsikhoz. 
 





 
 



 
Bizony bizony a fürdőruhás képek árulkodnak arról, hogy nagyon jó sorom van a Smith családnál, és az a pocak nem akar lemenni. Gyakorlatilag a futás és a gym cask azért van, hogy mégse guruljak. Persze amúgy zavaró, mert tavasszal nagyon jó formában voltam és jól és éreztem magma olyan vékonyan, de mégse esek kétségbe mert olyan jóizúeket eszek itt, hogy nemigaz. És ezt szó szerint értem. Michael annyira jól főz, hogy olyan minőségi izeket, ételeket, borokat kóstolhatok naponta, hogy elfogadtam, ez bizony egy pár plusz kilóval jár, de sebaj. még messze vagyok attól, hogy igazán aggódjak...
 
 És ha már Michael főztje, estére megint elsőosztályú vacsi várt, itt volt a húga, az Annie is. Isteni finom volt. Előételnek garnélarák avókádószószba mártogatva, aztán pedig hal ezzel a finom gombás szószós tésztával és zöldséggel.







Engem úgy kiszivott a nap, hogy bár mindenki ment Baltimoreba partizni, nekem nem volt erőm és ki is dőltem, de nem is baj, hiszen másnap egy újabb szuper program várt...
 
Micsoda élmény volt a mai nap!!  Maryland olyan gyönyörű, főleg a Chesapake-öböl, ahol mi vagyunk. Annyira más, mint Illinois volt. Olyan tengerész hangulat áramlik mindenhol, az meg tényleg amit már szászszor mondtam, hogy milyen kedvesek az emberek.
 
 
Augusztus 25. vasárnap
   
Reggel babysitteltem, mert a Michaelék beneveztek az Annapolis városi futásra és 10 mérföldet futottak. Hiába, megfertőztem őket. Minden elismerésem a Jenifernek, aki munka mellett háromgyerekes anyukaként készült rá és lefutotta. A célba a Michaellel kézenfogva futottak be, tök aranyosak lehettek. Mivel nagyon korán kezdődött a futás igy fél 10 körül már itthon is voltak. Én is elmentem a gymbem, mára 11,5 miles volt ütemezve. Hazaértem elkészültem és irány a reneszánsz fesztivál. Minden évben megrendezik Annapolisban, vagy 4-5 hétvégén keresztül tart és midenféle programok, finom ételek és persze korhű ruhába öltözött emberek szórakoztatnak, mindez gyakorlatilag kint az erdő szélén. A Lindsey tesója által pedig kedvezményes jeggyel mehettünk be, jeah!
 



 
Persze megintcsak a kaja volt a leghangsúlyosabb része a fesztiválnak. Ettünk, ittunk mindenféle földi jót. Kezdtünk egy osztrigalötyivel, amit kis felespohárban adnak és le kell húzni. Hát a Michael révén már sok tengeri kaját itt kipróbálhattam, de az osztriga nah az tényleg nem nekem való, Gyakorlatilag mintha egy marék takony csúszna le a torkodon. Hát köszönöm nem. Kár pedig egészséges és mindenki tudja miről hires még: :D




 
Magunkhoz vettük még a következőket : sült mozarella golyók, pulyka.. Jah igen amit úgy adnak cask a csonton és szépen körberághatod. Ahogy Lindsey mondta: "I like a big piece of meat in my mouth!" Otthoni szüreti napokat idéző cukros piritott mandula, de a ami legjobb és egyben a 100 millio kalória volt az kérem szépen a cheesecake on a stick volt, ami mint egy jégkrém pálcikára volt rakva. Emellé még jöttek a sörök is, úgyhogy igazn diétás napra sikerült....
 






 
 

Dehogy milyen jól éreztük magunkat! Megnéztünk egy tök jó kis előadást egy pasitól aki mindenféle trükköket csinált és kipróbáltuk a csúszdát is. A Lindseyék még kést is dobáltak. Egész nap nagyon meleg kánikula volt. Olyan hangulata volt a fesztiválnak, hogy tökre otthon éreztem magma, mintha nem is az USA-ban lennék. Indultunk haza, mikor is a Julya kocsija immár nem először megadta magát, és már indultam volna vissza az aksitöltővel mikor is a Lindseyék a Radeval szóltak, hogy már intézik és nem aksiprobléma volt, de igy is el kellett, hogy vigyék az autót, én meg a Julyát hazavittem. Nagyon vices volt ahogy felsóhajtott és azt mondta: "Now everything tells me I need more money".






 



 
 
 
 




 
Michael iiylen vacsorával készült, mindezt azután, hogy mit össze nem ettem a fesztiválon. lol
 
 
Úgyhogy ennyi kaland után fáradtan ágyba kerültem és cask arra volt erőm, hogy verge elkezdjem nézni a Breaking Badet, mert már nem igaz mondom, hogy mindenki erről beszél, és kölcsön is kaptam a dvd-ket.Az első részt sikerült megnéznem de aztén kidőltem.


Ez a kép pedig...baszki....a büdös angol bulldog ezt csinálja napi 24 órában...
 

 
 Holnap az első iskolanap a Victoriának....

1 megjegyzés:

  1. Szia! Szívesen felvenném veled a kapcsolatot. Nem találom az e-mail címedet.
    Én is aupair vagyok/leszek Chicago környékén. :)

    VálaszTörlés