2013. október 2., szerda

Dylan utolsó bulija, Rosie új gipszben


Augusztus 19. hétfő

Reggel miután kirakuk a nagylányokat a táborba kietertünk a kis triciklivel a játszótérre, de haza kellett jönnünk egy fél óra múlva mert a Vickyért el kellett mennie a Michaelnel a táborba, mert valami allergies reakciója lehetett, de aztán nem volt semi extra. Végül is igy akkor hárman lettünk és ebéd után elmentünk a Children's Museumba, ahol összetalálkoztak a barátokkal is igy elvoltak. Este megint az extrém hétfő volt a gymben, 10 km futás után pilates. Meg is éheztem mire hazaértem. Lol. A dinnyének 10-kor láttam neki. :D





Augusztus 20. kedd

Mai nap megint a szabadban volt egész nap játszótérrel, hiszen kihasznélom ezt a klassz időt, mikor már a Rosie sem sül meg a gipsz alatt hanem kellemes meleg van.

Ilyen dzsip suhant ma az utcánkban



Este pilatesen a Nici megint megdicsért, ma mondjuk kicsit könnyebb volt, mint a tegnapi szenvedés.

Augusztus 21. szerda

Közkivánatra a semmirekellő, büdös, öreg angol bulldog kutya a házban aki a Priscilla névre hallgat. Aki ismer tudja, hogy imádom a kutyákat de ez.... ez ezt csinálja 0-24-ben, alszik a kanapén és horkol, Aszka rá a tanúm.


Délután munka után elmentem a mallba, ott vettem egy nyári piros ruhát 12 dollárért. :D

Este pedig ilyen vacsi volt




Augusztus 22. csütörtök

Mai program képekben: Target, Children's Museum




Munka után összekészülődtem, felvettem az új piros ruhámat, és hatra jött értem a Julya.
 
 
Baltimoreba mentünk mert a Dylan elhivott még egy utolsó utáni összejövetlere mielőtt szombaton repül Kaliforniába. Előtte viszont elmentünk a Radehoz, ahol vééééégre találkoztam a Lindseyvel, akiről már annyit hallottam, hogy tényleg úgy éreztem ismerem. Hatalmas karakter ez a lány. Intelligens és közben meg vicces is, ahogy Aszka mondaná: egy "állat". Annyit kell tudni, hogy ők a Radeval bár házasok nincsenek együtt. Nagyon szerelmesek voltak egykor, Lindsey 17 eves volt mikor összejöttek, az első szerelme és a Rade zöld kártyája miatt össze is házasodtak, de a Lindsey jelenleg Floridában él a barátjával, Zackkel, viszont nemsokára költözik vissza Marylandba. Úgy volt, hogy nyár végén, de október less belőle. Ők a Radeval továbbra is nagyon szorso kapcsolatban vannak mint barátok, de már nem egy pár. Jaj nagyon jó volt, beszélgettünk, meséltem Aniról is, hogy mi újság vele, hsizen általa imsertem ezeket a klassz embereket, Mindenkinek hiányzik Anita, és jó, mert egy kicsit legalább képviselem őt is mikor velük vagyok. Fél 11 körül átmentünk a Dylanhez, ahol az Alex már sütötte a grillen hamburgert ésa hangulat megint jó volt.
 



 
De most nem maradtunk olyan nagyon későig mint múltkor, és a Julya vezetett haza igy jó volt. Útközben meg kiderült egy több mint érdekes infó. Mikor leléptem az előző családtól június végén és már Anitával javában partiztunk Chicagoban, akkor épp egy Magyar lány az Edina irta a Magyar au pairek amerikában facebook csoportra, hogy másnap megy Lake Forestbe ki lakik ott. Akkor volt egy nagyon kis gyanús rossz megérzésem, de mondom áá biztos nem mehet a Gregékhez, hiszen ők költöznek Lake Forestbe. Még mondtam is magamnak akkor, hogy milyen szivás, hogy épp most jön egy magyar lány, mikor megyek el, rá is irtam, hogy üdvözöljem.  De csak ma este válaszolt vissza és sajnos kiderült, hogy Edina Budapestről bizony a Gregékhez került és költöznek vissza Lake Forestbe. Azonnal felvettük a kapcsolatot és mondtam, hogy nekünk sürgősen beszélnünk kell.... Mondott már ma este is egy-két dolgot, hát igen, semmit nem javult a helyzet ott, sőt. Csak az Edina épp San Fransiscobol jot egy családtól, tehát rematchen volt és igy került ide. Hát jól kifogta szegény, az érdekességek még ezután jönnek....
 
Augusztus 23. péntek
 
Ma lecserélték a gipszet a Rosien, igy hajnal négykor keltek a Michaellel és vitte Baltimoreba a kórházba. Ez amúgy úgy történik, hogy elaltatják a gyereket, kifeszitik mindkét kezét és lábát beállitják a megfelelő pozicióba a gerincét és úgy kerül körbe rá a gipsz. 11-re értek haza, de a Michael adott neki egy mini adag Melatonint és ki is dőlt a kislány, hiszen még az altatás is érezhető  volt rajta. Délután 3-kor kelt fel és elvittem a mekibe ahol a drive thrun vettem a kedvenc chicken nuggetsét, meg nyalókát is kapott. Sajnos ez az új gipsz az előzőnél sokkal szorosabb igy biztos, hogy lesznek vele gondok, mármint ki fog sebesedni a bore alatta szegénykémnek. De az orvosok csináltak a gipszre egy nagy R betűt, ez azért kedves gesztus. Én este besétáltam a városba egy fagyiért, csatlakozott az Eric is, de 10-re már otthon is voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése