2012. december 2., vasárnap

Thanksgiving


Mielőtt bármibe is belekezdenék, jöjjön a legfontosabb, hogy egyáltalán miért is indulhatok el december 27-én a világ másik felére.

Ez az utazásom nem jöhetett volna létre az alábbi emberek segítsége nélkül. Ezért köszönettel tartozom:

  • KECSKEMÉTI MÁRTI kolléganőmnek, a pályázatom alapjául szolgáló childcares referenciákért. Márti nemcsak a papíros segítséget adta nekem, hanem végig biztatott és támogatott, bármilyen kérdéssel vagy aggodalommal fordulhattam hozzá
  • Selmeczki Petra kollégiumi szobatársamnak a character referencért
  • Martinkó Judit  olasztanáromnak character referencért, akinek ezúton kívánok sok örömöt és boldog pillanatot a születendő gyermekéhez
  • Vezendi Gábornak és Borbényi Teodórának a szuper bemutatkozó videómért
  • Anitának a sok jó tanácsért, remélem hamarosan találkozunk mert már nagyon-nagyon hiányzol
  • Boda Tominak - hogy bár akkor még nem tudtuk, hogy ez egyszer hasznos lesz - az automataváltós vezetésért
  • Vass Gergőnek és Aszkának, hogy megpróbáltak megtanítani tükörből tolatni :D
  • Pszota Istinek e gyönyörű blog létrehozásáért, mellesleg ha szuper weblapot szeretnétek akkor www.lss.hu
Szívből köszönöm a segítségeteket!

Köszi még a Belügyminisztériumnak az erkölcsi bizonyítványomért, kiskőrösi  okmányirodának + Rubos fotónak  a nemzetközi jogsimért, Dr. Martinkó Istvánnak és Dr. Kállay Tamásnak a medical formom elkészítéséért,  a nagykövetségnek a vízumomért és ha még kihagytam volna bárkit vagy bármit akkor neki is...

Természetesen nem indulhatnék el a következő két, számomra nagyon fontos ember támogatása nélkül.

Köszönöm Anyunak a rengeteg szkennelést, rohangálást, ügyintézést és azt hogy, egyáltalán elengedett. Ezért én cserébe megígérem, hogy vigyázni fogok magamra. J

Köszönet Aszkának a támogatásáért, megértéséért, a türelméért és hogy elviselte, hogy sokszor idegállapotba kerültem vagy csak szimplán túlpörögtem (mondjuk szerinte ez az alapállapotom :D)...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése