2012. december 27., csütörtök

Megerkeztem:D

Igen, nem lesz ekezet. De az Istitol kapott szuper billentyuzetet elhoztam,es ha lesz majd laptopom akkor lesznek vonalkak is.

Nah, itt vagyok! Fardtan es meggyotorten, de jo helyen. Most otthon 00:34  van, itt meg este 6:34. Ma nagyon koran keltunk, fel negykor es otkor mar a repteren voltunk. Es hat nem birtam ki siras nelkul. Hiszen csak ma fogtam fel, de hazudok mert meg most sem igazan, hogy mi a fenet is csinalok. Olyan erzetem van, mintha 3 het es mennek haza... Nagyon rossz volt elvalni Anyatol, Judittol es Aszkatol, es Apa is hianyozni fog.. :-( Meg a varoban is sirtam... De pedig nem akarom, hogy szomorkodjunk mert amugy ez egy tok jo dolog, csak nagyon fogtok hianyozni.

A varoban megismertem szemelyesen Orsit, es mar szalltunk is be a gepbe. Nagyon orultem, mikro megtudtam, hogy kapunk reggelit, mert eleg ehes voltam, ugyhogz jol jott az a szenyo meg kalacs. Gyoran el is telt a 2 ora es mar szalltunk is le.



 Az amszterdami repter szerintem tok nagy egy europaihoz kepest, total at kellett setalnunk a masik felere. Tokre tetszett, hogz EU-s allampolgaroknak ilyen self passport control volt, szoval csak betetted az utleveledet egy szkennelobe meg a fejedet megezte a gep, es volt nemi egyezes, akkor mehettel tovabb. Mivel megvolt a beszallokartyank, ezert csak egy ujabb biztonsagi tapizas es mindenfele kerdes jott, hogy en zartam le a borondomet meg ilyenek, magyarul nem szallitok-e atombombat. :D Utana pedig felszallas a nagy gepre.





Volt ott mindenfele nemzet, tenyleg a vilag minden tajarol. Hat jol kifogtam, mert kozepen ultem, a labam se balra se jobbra, de azert elvoltam. Ult mellettem egy marokkoi pasas, ki 14 eve el New Yorkban, o vele 2 szot beszeltem, aztan vegigaludta az egeszet, jobbra mellettem viszont egy igazi osbunko amerikai seggarc ult, aki mindenert rinyalt, es tok irritalo volt egesz uton. De azt is leszartam, mert en elveztem.
Ez azert eleg para...
Elso menu
Lehetett csomo film kozul valasztani, de mikor meglattam, hogy Prometheusz, akkor eszembe jutott egy szimpatikus fiatalember akit elegge kedvelek, es igy mar el is dontottem, mit nezek, ha mar multkor 5 perc alatt bealudtam a szemuveg alatt a 3D-s vetitesen.




:D Elottem levo sorban ket pici baba is volt, tok cukik voltak, kb. ketszer sirtak, amugy tok csendesek voltak. Kaja jo volt, persze megettem mindent. :D Nah de aztan ugy 2 oraval leszallas elott jott egy olyan legorveny vagy mi, hogy fogtam a kezemben a muanyag zacsit, mert azt hittem belehanyok annak a szimpi amcsi apucinak az olebe... de aztan a pizza meg a fagyi - nem is ertem hogy :D - de meggyogyitottak.



De igy is nyugi voltam mar a vege fele, orultem mikor leertunk. Nah de utana! Hat en mar elfelejtettem, hogy itt olyan safety van, hogy ezer soron ellenorznek meg pecsetelnek meg aztab megibnt ellenoriznek. De vegul meglattuk ket jamaicai, igencsak fekete csajszi kezeben a rozsaszin au pair tablat... de hamar lefagyott a mosoly, mikor meg ott ultunk szomjasan es faradtan 2 orat a repteren mert mas csajokat is be kellett varni. Nah de vegre beultunk a buszba es szaguldottunk Stamford fele. Oregem azt a rohadt kovalygast, ami itt megy. Nyolcezer savos autpolyak dugig autoval, marmint terepjaroval, es mindenki csak kacsazik a savok kozott. :D De aztan atentunk egy nagy hidon es meglattuk a naplementeben Manhattant, hat nem is lehet leirni...

Megerkeztunk a hotelbe, ami egy gyonyoru, nagyon elegans hotel, nem is tudom voltam-e ilyen puccosba valaha.




 Betereltek mint a birkakat egy terembe, ahol egy no tipikus amerikai lelkesedessel fogadott minket. (Igen Laci, az a tipikus You are awesome!!!! fele stilus :D) Mindegy, mert nagyon kedves volt, es tudta, hogy faradtak vagyunk meg ehesek. Megkpatuk a szobanyito kartyat, meg a csomagot meg a libafos szinu au pair polot,aztan Orsival huztunk kajalni. A csomagokat, mint a filmekben, felviszi a hordar. :D Amugy ugy vannak elosztva a szobak (mellesleg a kov. 3 napban kb 100 au pair csajszival leszek egyutt), hogy azok vannak egy helyen, akik kesobb is egy kornyeken lesznek. Ugyhogy meg fogalmam sincs, kikkel alszom.


Szoval itt tartok most, tullendultem a holtponton, a szalloda halljabol potyogok,  de most mar tenyleg felmegyek szobamba, megfurdok, es alszom. Anyu ezt mot ne olvasd!!!! Nah most olvasom, hogy milyen viharok vannak...basszus remelem engem mar nem erint, de...

"Országszerte több mint 600 repülőjáratot kellett törölni, a legtöbbet az északkelet felé mozgó viharzóna útjába eső területeken. Hóförgetegre lehet számítani szerdán Illinois, Indiana és Kentucky egyes részein. Texasból, Louisianából, Mississippiből és Alabamából harmincnégy tornádóról érkezett jelentés, és a viharok miatt több mint 100 ezer otthonban nem volt áram karácsonykor."

3 napja van a csunya viharnak, hogy odebb alljon. A kov. bejegyzes nem kizart, hogy mar a csaldi hazbol lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése