2012. december 26., szerda

Visszaszámlálás - utolsó nap

Nah, ez is eljött. 1 nap indulás előtt. A pakolás, na hát azt inkább hagyjuk. Mérlegre fel és le, ezt inkább nem de ezt inkább viszem... Persze igazi női pakolást kell elképzelni, tehát a plusz téli dzseki marad, de a sminkcuccok és nyakláncok azok jönnek. :D

Egy kis ízelítő, hogy nézett ki a dolog tegnap délután...


Szóval a karácsony az így telt, meg úgy, hogy teleettem magam hazai ízekkel, nem is kevéssel.Volt minden: disznótoros, húsleves, töltött kápi, halászlé, ananászos husika, fekete erdő szelet, túrórudi torta stb.

És ma először fogom fel úgy igazán, hogy holnap hol is leszek már. Abban a városban, ami 2 éve annyira elvarázsolt, hogy azóta is gyakran a hatása alatt vagyok. Emlékszem, mikor a reptérről bementünk busszal a központba és csak tátott szájjal bámultam kifelé az ablakon. Olyan érzés fogott fel, amit nem is lehet elmondani, mint ahogy az Alicia Keys számban van. "Now you're in New York.... Első pillanattól imádtam... És most annyira boldog vagyok, hogy újra átélhetem. Ha valaki olyan típusú személyiség mint én, ez a város beszippantja, és már másra sem tudsz gondolni, csak de jó lenne itt élni. A már unalomig rágott közhely, miszerint a város, amely sosem alszik... és ez nagyon is igaz.Jaj, hát el sem hiszem, hogy holnap már ott leszek!

Ma még egy kicsit szomorkás hangulatom, Aszkával meg anyáékkal búcsúzkodunk, egy utolsó anya féle szupermelegszendvics azért befigyelt a kedvenc kedvenc "Vass rozéval" társítva.

Holnap pedig indulás, amit itthon hagytam az itt is marad. :D Pár nap múlva már netközelben leszek. Addig is sziasztok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése