2012. december 5., szerda

A vízum és a repülőjegy


Múlt hét kedden viszonylag gyorsan lezavartam a vízum ügyintézést.  A helyszín  - amerikai nagykövetség - már nem volt teljesen idegen, nem sokat változott két év óta, csak még nagyobb kerítés és még szigorúbb biztonsági ellenőrzések vannak. Reggel 7:40-re volt időpontom és gyakorlatilag fél kilencre már készen is voltam. A csajszi részéről három kérdésben ki is merült a vízuminterjú. Két nap múlva megérkezett az útlevelem, benne a gyönyörűséges vízummal, úgyhogy ezzel is egy lépéssel közelebb vagyok…

Tegnapelőtt pedig kaptam egy e-mailt - amúgy mindig olyan izgis mikor látom, hogy az Au Pair America írt nekem – hogy megvan a jegyem! Jupppííí! December 27-én reggel 6:25-kor lesz az indulás Ferihegyről és Amszterdamban fogok átszállni. Lesz egy magyar útitársam Orsolya személyében, akinek szintén ez lesz a kiutazási napja. Rögtön le is csekkoltam mindent J, hogy hol ülök majd a repülőn meg ilyenek. Orsolyával egymás mellett fogunk ülni mindkét gépen, amelyek egyébként Delta Airlines-os járatok. Amszterdamig 2 óra 20 perc lesz az út, onnantól New York JFK repteréig pedig 8 és fél óra. Nem baj, majd tele eszem-iszom magam. J Orsival már beszéltünk és mondta, hogy nagyon örül, hogy nem lesz egyedül, mert még nem járt az USA-ban. Szerintem hamar össze fogunk barátkozni. ;-) Ő Debrecenből jön amúgy és a család ahol lesz, New Jerseyben lakik, így az orientáció után nem kell sokat utaznia. Rám még várni fog egy repülőút Chicagoba. J De már most tisztára élvezem, ennyit rég utaztam egyszerre és imádom! Bár már ültem repülőn, mégis annyira izgatott vagyok, mert ez nekem igenis tök nagy dolog… És persze a nagy challenge, hogyan férjünk 23 + 10 kg-ba egy évre. …. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése