2013. április 22., hétfő

A hét jelmondata: "Arccal a gázsi felé" (by Aranyosi Péter)

Április 15. hétfő
 
Reggel egy jó kis fejmosással indult a nap, a Greg tiszta ideg volt. Merthogy mért nincs kész a gyerek mosása, mondom talán azért, mert péntek este volt a szerelő, szombaton délután értünk haza, és annyi ruhájuk összegyűlt a gyerekeknek, hogy nem tudtuk befejezni. Ő meg hogy ennek akkor is kész kellett volna lenni, na mondom én biztos nem állok le vele vitatkozni.. Elmentem vásárolni pár kaját amire kaptam pénzt, majd Aszkával skpyoltam. Délután a gyerekek megint nem fogadtak szót, mondtam nekik, ha kell minden nap beszélek az apjukkal. Vitatkoztunk meg minden és mondtam nekik, fejezzék be és jó lenne ha verge belátnák, hogy értük vagyok itt nem ellenük, de ahhoz együtt kell veleme múködni. Elmondtam nekik, hogy nem én találom ki azokat a dolgokat amiket meg kell csinálniuk én cask közvetitem amit az apjuk elvár tőlük. Williamet elvittem edzésre, aztán az Anának vettünk fagyit, mert már egy hete enne édességet és semi nem votl otthon. Este a Greg hozott vacsorát, két doboz pizzát meg üditőt. És bár én már vacsiztam lightos kaját tojás meg minden, nem birtam ellenállni és ettem egy szeletet. Dehogy ez a Pizza Hut mekkora szar. Édes volt a tészta fúúj. Egészséges életmód részeként a gyerekek megittak fejenként vagy fél liter diet coke-ot, gratulálok mondom. A pasi is orvos létére napi 2 liter, gyönyörű mondom. A gyerekenevelés a részéről egy 2 perces beszélgetésben ki is merült majd elment a nappaliba tévézni, én meg segitettem befejezni a gyereknek a state projected, mert persze azt is utolós este kell pedig 2 hete volt rá. Kilenckor mondtam, hogy most már takarodás van aludni, ő meg még ivott egy pohár kólát, úgy hogy ezt az apja is látta és nem szólt rá. Most erre mit mondjak??? 9 után végeztem. Jó éjszakát. :D
 
 
Április 16. kedd
 
Reggel mondtam a Gregnek a májusi szabadságomat. Mondta, hogy majd akkor beszélni kell a Lorával. De mikor már a városban voltam hivott, hogy ne mondjak neki semmit, mert ezt majd a Mary elintézi, mondom jó ok. Nekem egy a lényeg nemsokára megyek Anitához és egy fantasztikus hat napot töltök el ahol megünnepeljük a szülinapját. Otthon felhivtam a kordinátoromat mert hát volt mit vele megbeszélnem...Elmentem futni. Az új cipőm még töri a lábam, mert nem vette fel a talpam formáját, viszont amúgy nagyon szuper. Délután Anát vittem edzésre , addig a Williammel dobáltam a focilabdát. Estére hot-dogot csináltam nekik. A Greg "gyereknevelése" ma szintén annyi volt, hogy hazajött és beült a tv elé. Aztén kitalálta ő is mega gyerekek is, hogy fagyit ennének. Igy negyed kilenckor még elmentünk az Anával a boltba fagyiért meg pitéért. A gyerek megint megivott 2 pohár kólát hiába szóltam neki, hogy lefekvés előtt már nem, a pasi nem szólt egy szót sem. Sajnos amit vettem a Wiiliamnek estére underjamet, az túl nagy rá úgyhogy majd vehetek venni másikat. 
 
 
Április 17. szerda
 
Reggel megint érdekesen indult a nap. A Greg mostanában egy kicsit morci de áá épp cask egy kicsit. Megint lebaszott pedig semi alapja nem volt, még jóhogy már kurvára nem érdekel. Délelőtt olyan vihar volt, hogy szakadt a jég és villámlot meg ömlött az eső. Én cask igy néztem ki az ablakon hogy mi vaaan??


Tornáztam egy kis szösszenetet, majd mikor egy 10 percre csillapodott az eső elindultam a Costcoba bevásárolni. Ott meg is ebédeltem egy szelet pizzával és berry smoothieval. Mikor akartam kimenni a boltból, olyan szinten esett az eső, hogy nem lehetett látni. De mondták, hogy hagjyam ott a bevásárlókocsit és odaállhatok az autóval a bejárathoz, ott pedig egy srác segitett gyorsan bepakolni de persze igy is szarrá áztam. Hazafelé 20-al jöttem a pályán mert annyira nem láttam semmit úgy szakadt az eső. Otthon persze megint kipakolni a kocsiból egyedül. Blááhh tiszta viz voltam. Délután persze nem volt edzés ilyen időben, a gyerekek tanultak, az Ana megint tisztára kiakadt mert nem tudott valami szart megragasztani, ami a suliba kellett volna kiállitásra. Már rájöttem, hogy ilyenkor jobb hozzá sem szólni. Főztem nekik hagymás tejfölös krumplit meg csirkehusit sütöttem meg salátát csináltam.Este a Greg megint lebaszott a blokkok miatt, hallgattam hallgattam kurvára nem volt igaza, de nem volt erőm vitatkozni vele és bejöttem a szobába.

Április 18. csütörtök

Egész éjjel és reggel szakadt az eső. Az udvaron már egy kissebb fajta tó állt. Kedven reggelimmel indult a nap.


Délelőtt Skype meg egy kis alvás volt de cask mert ez az idő úgy elálmositott. De tényleg cask egy órát aludtam. Utána elmentem venni megint egy újabb faja underjamet a Williamnek. Délutáni edzések elmaradtak. A gyerekek kimentek jétszani azaz inkább a sarat taposni az udvarra. Mjad mondtam nekik, hogy húzás fürdeni, mert  a William meg ilyen szülői konferenciára ment az apjával az iskolába. Mondom neki takarodás fürdeni mielőtt meglát az apád nyakig sárosan. :D Este Anával Mac&Cheeset ettünk majd felmentem még a szobájába ahol 20 percet hullahoppoztam miközben beszélgettünk, igazából ez volt a napi edzés.

Április 19. péntek

Délelőtt semi extra, cask majd beszartam torna közben. Már elnézést, de remegett mindenem. Aztán igazából tényleg semi extra olvastam meg  a ruháimat pakolgattam/próbálgattam mármint a nyáriakat és már hangolódtam a washingtoni kirándulásra, hogy miket viszek. Este a Williammel persze megint gond volt. Merthogy elvittem őt az egyik barátjához, el is kéreckedett telfonon az apjától minden ok. Mondtuk neki, hogy fél 8 és lehet az apjam megy majd érte nem én. Na de 7:20 kor indultam volna érte de pont akkor ért haza a faszi és mondta hogy ő majd elmegy. Erre 10 perc múlva hiv és oszt a telefonba, hogy nincs ott a gyerek és felnőtt sincs a házban. Mondom az fasza, mert h odavittem és  direct megkérdeztem, hogy ugye nem mennek el a házból sehova majd. Mikor kitettem a gyereket jó oké nem szálltam ki, de vártam kicsit és láttam ahogy a William a hátsó udvarra megy ahol már ott volt vagy 10 gyerek és nekem ugye meg sem fordult az a fejemben, hogy nincs tthon felnőtt. Kiderült, hogy valami 14 eves kislány volt megbizva, hogy figyeljen rájuk. Természetesen ki a hibás? Én. Na mikor hazaértek kérdeztem, hogy mi történt azt mondta a Greg olyan idegben van, hogy most nem akar róla beszélni. Na mondom fasza, megint le leszek szidva.  A nagy ijedségre meg is ettem rögtön egy 6 szelet pizzát majd eljöttem a szobámba ő tévézett a nappaliban de nem beszéltünk már semmit. A gyerekhez felmentem és mondtam neki, hogy szégyellheti magát hogy az utóbbi 2 hétben kétszer kever bajba és visszaél a bizalmammal és hazudik. Persze a kis szarosnak állt még felljebb és még ő volt felháborodva. Na mondom ez nagyon jó. Le is szartam az egészet lejöttem én innentől kezdve mondom hétfő reggelig nem dolgozom akkor mennek aludni amikor akarnak és az ágynemű se az én gondom lesz. Anitával skypeoltam és kiderült, hogy a prom amire hivatalos május 10-én lesz, tehát én is megyek vele. Egy igazi amerikai high school prom. Bizto nagy élmény lesz. Késő estig dumáltunk majd elmentünk aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése