2013. április 11., csütörtök

Hétvége a futás jegyében alkohol nélkül :D

Április 6. szombat

Reggel olyan 10 körül keltem és egy jó kis reggelivel inditottam a napot. Mandulás müzli + eper+ tej.

 
Reggeli közben megnéztem egy Friends részt meg még egy párat utána. De mikor már elég volt a pihiből összeszedtem magam, átöltöztem és nyomtam egy jó kis 40 perces kemény tornát majd mivel nem volt elég még elmentem futni egyet. A futás a végén már kicsit nyögvenyelős volt, 55 percet birtam. Nem a lábam fájdult meg, hanem még az az általános gyengeség volt érezhető, de azért tudtam, hogy alakul ez szépen, hamarosan a régi formámban leszek. Viszont egy térdnadrégban és pólóban voltam, és bár fújt a szél kegyetlenül, de nem volt hideg. Mivel megbeszéltük a Juliékkal, hogy megyünk az állatkertbe. igy mikor hazaértem ettem maradék pizzát, ami pont ugyanolyan fincsi volt mint egy nappal előtte, majd tusolás és irány a vasútállomás a 2:24-es vonathoz. Sajnos a Juliék lekésték a vonatot kb. 1 perccel, hiszen láttam ahogy begurul a helyi járat busz az állomásra, de vonat már indult el. Viszont mondta, hogy a vonaton van az Emily a lengyel csaj, meg egy német is, és hogy ő ismeri őket, jó arcok, keressem meg őket. Végül is a pályaudvaron Chicagoban találkoztunk. Ott ittam egy csokis shaket pótolva a futás közben elégetett kalóriákat. Egyébként most abban a formában vagyok, hogy mozgok annyit, hogy minden probléma nélkül ehetek/ihatok néha ilyeneket. Utána elindultunk sétálni meg nézelődni/vásárolni.
 

 
 Annyira jó idő volt!!!!!!!! 22 fok és hiába csepergett az eső meg fújt a szél, olyan langyos tavaszi levegő volt. Én nekem olyan jó kedvem volt. Az sem érdekelt, hogy egyre jobban esett, mert a meleg kompenzálta. Mászkáltunk mindenféle boltokban, a lányok vettek cipőt meg táskát. Engem nem hozott most lázba a vásárlás, tényleg cask azokat veszem meg, amire szükségem van, vagy nagyon-nagyon-nagyon tetszik, vagy annyira olcsó hogy a hülyének is megéri. Ami nem ebbe a kategóriába van, az hiába tetszik meg jó, kösz nem. :D Annyira jó volt sétálgatni a ebben a szép időben. Az egész város felélénkült, és igen ezt Aszkának mondom, mindenhol Hellosztok! lányok mászkáltak. Szerintem egészen tetszene a hely. :D 7-kor elköszöntem a lányoktól mert ők még mentek meginni egy sört, én viszont mentem a 7:35-ös vonathoz mert azt beszéltük a Juliékkal, hogy bár nem sikerült elérniük a vonatot ezért otthon maradtak, de este visszajövünk bulizni. És nekem volt is kedvem nagyon, mert olyan jó nyár esti illat volt és meleg. A vonaton viszont a Julie irta sms-ben, hogy ok nem akarnak mégse Downtownba menni, mert ugye akkoe megint meg kéne várni az első vonatot reggel, és azt nem akarják, mert a vasárnapot is ki akarják használni városnézésre. Jó ok, de akkor hova? Hát mondtam nekik, hoy ez lehet nunkón hangzik, de nekem nincs kedvem vezetni. Mondták, hogy jó ezt megértik. Mondtam nekik, hogy majd ha hazaérek meglátom milyen kedvem lesz. Hazaértem fél kilencre, és mivel a Mary főzött volt atom mézes-mustáros csirkemell valami piritott izével meg zöldséggel. Fúú nagyon jó volt. Persze azzal, hogy én is ettem az járt, hogy én mosogattam a tepsiket meg nagy tálakat, És bár az eső is igencsak elkezdett szakadni annyira meleg volt, hogy nem birtam magammal és mászkálós hangulatban voltam ráadásul fáradt az meg nem. Irtam  Juliéknak, hogy akkor vezetek és menjünk Evanstonnba, de 10 előtt nem tudok elindulni, mert még hajat mostam meg minden. Na olyan 10 után 10 perccel elindultam,  és tényleg olyan meleg volt, hogy cicanadrág mezitláb balerinacipő az új kék ruhám és egy kis kabátkában indultam. A hajamról annyit, hogy fél évente egyszer veszem a kezembe a hajvasalót de úgy eláztam, hogy pont úgy néztem ki mint hajmosás előtt futás utáni izzadt fejjel. De a Julieval azon röhögtünk, hogy a pasiknak biztos bejön ez az elázott outfit, mint a filmekben. :D Szakadó esőben vezettem Deerfieldig  a hotelig, ott felvettem a Juliékat, majd indulás tovább Evanstonba. Ott letettük a kocsit, majd mig odaértünk a bárba, nah ott sikerült úgy elázni, hogy csatak vizes voltam. A többiek sört ittak sprite-tal keverve. Hát mondom ezt se hallottam még, pedig a sört már sokmindennel vegyitik. Mondtam nekik ezek a németek tényleg furák. :D Onnan továbbmentünk a Nevi'sbe ahol ugye már háromszor voltam és most se tetszett. Tele volt megint 20 eves egyetemistákkal. Mikor indultunk haza akkor a Julie meg én szóba elegyedtünk ilyen öltönyös nyakkendős pasikkal (átlagéletkor 40), akiknek meg szerintem mind felesége volt, úgyhogy gyorsan el is húztuk a csikot. Letettem őket a hotelnél, majd indulás haza, és kint álltak a rendőrök, de pont az előttem lévő autót intették le, úgyhogy én mehettem tovább. Mondjuk nem let volna gáz, mert persze nem ittam semmit. Háromra értem haza, majd alvás.
 
Április 7. vasárnap
 
 
Hát nem kapkodtam el. Olyan 11:30-kor sikerült felkelnem. Mennyire jobban kel az ember, ha ő a sofőr. Modjuk amúgy sem vagyok az nagy alkoholfogyasztó. Itt vagyok több mint 3 hónapja és egy buliban sikerült csak kicsit többet inni, de azt is csak azért, hogy ne lógjak ki. Nem tudom én valahogy igy is mindig elvagyok, hogy kortyolgatom a vizemet. Nem hiányoznak a tömények meg a kevert vackok meg a koktélok. Ami viszont igen ,az egy-egy finom kaja mellé egy jó kiss Vass rozé fröccs. Nah az viszont nagyon. Főleg nyáron hogy fog hiányozni. Jó rozéfröccs. Uhh még a nyálam is összecsordult. Nah de majd ha hazaérek. Csak nehogy egyben pótoljam be. :D :D Szóval lényeg a lényeg, hogy úgy szeretek elmenni bulizni, hogy a másnapom nincs elcseszve. Felkelés után skypeoltam mindenkivel és úgy eltelt az idő, hogy azt vettem észre, hogy 2 óra van. Utána még döglöttem, közben Friends és Sex and the city, majd egy kemény fél óra alatt kitakaritottam a fürdőszobámat és az egész szobámat is. Utána viszont rámjött a futás vágy, az a fajta amit csak azok éreznek, akik annyira szeretik mint én. Na azok tudják, mi kapott el. Azonnal átöltöztem. Mivel ma már azért jóval hidegebb volt mint tegnap, igy rövidujjas plusz hosszúujjú meg sál sapka is kellett, mert a szél is hidegebb volt. Megint elindultam Highwood felé, és egy régi ismerős érzés kapott el, mégpedig amikor annyira jól esik, hogy nem birod abbahagyni. Elmentem egészen a Fort Sheridan vasútállomásig, ami lényegében Highwood előtt egy kis elővalami. Nah ott visszafordultam és onnan haza. Hazaúton az az enyhén nedves tópart illat keveredve a fűvel meg a fákkal elég kellemes volt. Már megint vigyorogtam futás közben mint egy hülye, mert annyira boldoggá tesz, annyira jól esett minden porcikámnak. Nem is kell több nekem. Zene be a fülembe és csak menni menni. Ilyenkor egyre tudok csak gondolni. Hogy kit érdekelnek a mindennapi szaros problémák mikor egészséges vagyok van két lábam és átélhetem azt az extázist amit egy jó kis futás ad. Még egy dolog tehetné teljesen tökéletessé ezt a dolgot, ha esetleg nem egyedül futnék, hanem párban valakivel ;-) Azt szeretem viszont, mikor szembejönnek a sorstársak, integetünk egymásnak és ugyanazt az érzést véljük felfedezni a másik arcán. Olyan ez mint egy szekta. Csak az érti, aki csinálja. Ez pedig nagyon igaz: 
 
"Remember the feeling you get from a good run is far better than the feeling you get from sitting around wishing you were running."
 
Na de mikor hazaértem az elég érdekes volt. Mivelhogy a Gregék elmentek étterembe, csak nekem erről senki nem szólt. Mikor belépek a konyhába azt látom, hogy az Ana főz rizst meg tésztát, merthogy úgy elmentek a Gregék, hogy leszarták mit esznek a gyerekek. Ezen azért megint sikerült kicsit kiakadnom, meg azon, hogy milyen disznóolat csináltak a konyhában. Már nem az zavart, hogy nem érdekli őket mit esznek, hanem legalább irnának egy sms-t, hogy elmennek, és akkor tudom, hogy a 2 gyereknek valami kaját kell csinálnom. Na mindegy segitettem nekik, kisütöttem két husit és igy tudtak enni rendesen. Utána meg elmosogattam meg összetakaritottam. Egészen estig velük voltam, játszottunk majd fél kilenckor a Williamet ágyba tettem. Olyan 9 körül értek haza, meg sem köszönték, hogy vasárnap este is lényegében babysitteltem. A Greg is elég fura volt, kérdeztem tőle, hogy van-e lefolyótisztitójukm mert eldugult a csapom és elég érdekes stilusban közölte, hogy nincs majd megnézi, de nem ma ezzel hagyjam békén. Mondom, bocs hogy élek. De a futás okozta jókedvemet még ez sem tudta elrontani. Úgyhogy ez egy jó nap volt akkor is. :D
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése