2013. április 22., hétfő

Sok ilyen hétvégét még - sport és pihi újratöltve

Április 20. szombat
 
A mai day offom a mozgás jegyében telt teljesen gyerekmentesen. A kedvenc reggelimmel inditottam a napomat, majd egy kicsit hagytam emésztődni és kezdetét vette a full body workout. :D Az ugrókötelezést súlyzós edzéssel folytattam majd levezetésnek futottam egy jót. Vagyis nagyon jót. Az új cipőmben az első 8 km-t meg sem éreztem csak úgy suhantam, de a maradék is jól esett és 19,4 km lett a vége, bár a szél azért odatett rendesen és persze hosszúujjasban voltam. Azt már nem is mondom, hogy egy kicsit eltévedtem, azaz nem is mert követtem a bike path táblát, de kb. olyan helyen kötöttem ki, ahol elhagyott gyártelepek meg autókereskedések voltak és feltűnően nagy volt az egy négyzetkilométerre jutó feketék száma. Vissza is fordultam. :D Kellemesen elfáradtam, lenyújtottam a lábaim :D és még mindig csak negyed négy volt. Letusoltam, hajat mostam, majd ettem két szelet pizzát és egy jóleső fáradtsággal az egész testemben befeküdtem az ágyba olvasni amig el nem aludtam. Nyolckor keltem mert úgy volt, hogy kilenckor megyünk valami bárba Highwoodba. na ezt benéztem, mert már sminkben ruhában szép hajjal flangáltam, mikor kiderült, hogy nem megyünk.  De azért képet muszáj volt csinálnom, hogy legalább én is elhiggyem később hogy van élet a melegitőn és felkötött hajon túl, még akkor is ha au pair vagy. :D :D A másodikat nem igy akartam, de igy vices lett.
 
 

 
 Úgyhogy smink le, átvettem a pizsit és vissza az ágyba, ahol Friendset néztem mig ki nem dőltem. Micsoda klassz nap volt ezzel a sok mozgással.
 
 
 
Április 21. vasárnap
 
Hát hajnali kilenckor vetett ki az ágy magából. Továbbra is gyerekmentes day off. Hivtak a csajok, hogy menjünk outletbe vásárolni, de mondom én kihagyom, egyrészt mert nem akarok pénzt költeni, másrészt pedig mert van mindenem még sok is. A ruhám 3/4-e még nem is volt rajtam. :D Van ami még mindig otthoni öblitős illatú. Úgy látszik a tavaszi kabát probléma is megoldódni látszik, hiszen lassan nem is kell. Szóval délelőtt skypeoltam délután pedig blogot irtam és a kissrác ágyneműjét mostam, mert úgy látszik rajtam kivül nem sokat érdekel ez a probléma a családban. De ezen kivül olyan szinten nem csináltam semmit, hogy az már felháboritó. De hát úgy érzem az utóbbi két hét után rám is fért a pihenés. Még mindig vannak, akiknek úgy tűnik alig dolgozom csak mert napközben van a szabadidőm, pedig szinte minden nap este 9-ig vagyok a gyerekekkel, relative sokat vezetek nagy forgalomban. Jó nem úgy fáradok el, mint egy irodában ülve vagy kint horolva a határon, de elfáradok nah.  Úgyhogy ez a vasárnap mozgásmentesen pihenéssel és olvasással telt. De milyen jól esett.
 
 
 
 
Jah ez pedig az egyik új kedvenc számom, mellesleg a szöveg erősen személyhez köthető :D
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése