2013. április 30., kedd

Tavasz Chicagoban

Április 26. péntek

Reggel miután a gyerekeket lerendeztem, felporszivoztam a szobámban meg összepakoltam. Aztán felöltöztem úgy mint egy civilizált babysitter, a kék nadrágom ami még nem is volt rajtam és normális felső. :D És megindultam vásárolni. Előtte még beugrottam a postára. Voltam a Walmartba, majd átmentem a Westfield mallba. Megvettem mindent amit kerestem, sikerült is pénzt költenem, de örülök, hogy egy délelőtt alatt lerendeztem. Ezek most mind beleillenek azokba a kategóriákba, hogy miket veszek meg. A legjobban az új piercingem tetszik. ;-) Délután a gyerekekkel elmentem a strandra, mert a péntek az mindig olyan, hogy ki kell találni valamit, különben nem birnak magukkal. El is voltunk, sütött a nap, labdáztunk.
 
 
 Minden jó volt, mig az Ana nagyon okosan bele nem rugta a focilabdát a tóba és berohant kiszedni igy kb derékig vizes lett. Mondtam neki indulunk haza és még ő volt felháborodva, hogy megint mért olyan nagy dolog ez. Mondom neki, mert csurom vizes nadrágban ülsz a 14 fokban azért. Hazaértünk és az Ana szobájában skypoltunk az Aszkával, aki jó hangulatban tért haza a szülinapjáról és félig meddig még az Anával is beszélgetett. :D Szegény kislány meg annyit látott , hogy egy félmeztelen pasi ül a monitor előtt és furák a szemei. :D Közben hivtak a Juliék, hogy menjünk Downtownba. Bár iszonyat fáradt voltam, de összeszedtem magam, átöltöztem gyors smink meg haj és háromnegyed nyolckor szóltam, hogy szeretnék menni 8:24-es vonattal. Mondta a Greg, hogy oké, épp akkor ért amúgy haza. Kérdezi, hogy ettek -e a gyerekek. Mondom nem, mert a pizzát várják, hiszen péntek van. Merthogy nem rendelte meg, pedig máskor azért már 7-kor általában itt van. Jó akkor mondták, hogy nem rendelnek a Ferentinóból mert az egy óra mig kihozzák. A Mary felhivott egy másik pizzériát ahol mondták, hogy 20 perc múlva kész. És persze, hogy én menjek el. Ez volt 7:46-kor. Na mondom kurva jó. Hát a kisutcában ahol vagyunk, pedig nem túl hosszú 70-ig sikerült felgyorsitani és a városban sem 30-al mentem... Kipattantam berohantam a pizzériába. Ott meg néztek a fiúk a konyhából, vigyorogtak ezerrel, és a lány aki pnztárnál volt kérdezi, hogy nem Szerbiából vagyok-e. Mondom nem, magyar vagyok. Erre hátrakiabál a srácoknak, hogy She's from Hungary, azok meg integetnek mint a hülye. De jó fejek voltak. Na téptem vissza, sárgáspiroson át, sportoan bevettem a kanyart a ház előtt. Kiraktam a pizzát és már téptem vissza a vasútállomásra, de tudtam, hogy ez nem fog összejönni és persze 1 perccel lekéstem a vonatot. A legszebb az egészben mikor hazajöttem a Maryék épp álltak a ki a garázsból és indultak valahova, úgyhogy nem igaz hogy nem tudták volan elhozni azt a rohadt pizzát. Sikerült tönkretenniük az estémet. Hazaértem, ledobtam a táskám, kérdezi a kislány mi van, én meg bebasztam az ajtót magam mögött és bementem a szobámba. Elmehettem volna akár a 9:24-es vonattal, de annyira elcseszték a kedvem, meg nem akartam 2 órahosszáért 11 dollárt fizetni a vonaton. Igy beszéltem Anitával, majd elkezdtem nézni a Fight Clubot, de belealudtam.
 
Április 27. szombat - 4 hónapja vagyok itt
 
10 körül keltem, megreggeliztem, pakolásztam, fürdőszobát takaritottam, Kicsit többet is mint terveztem, merthogy megint jött fel a viz a lefolyómból. Most is állt a viz a fürdőszobámban és egy kicsit a szobában is, de wet dry porszivóval felszippantottam gyorsan. A gyerekek elmentek az apjukkal, hál istennek nekem nem kellett velük lennem egy percet sem egész nap. Felöltöztem az új felsőmbe, mert egy nagy futást terveztem mára és le akartam tesztelni. Ugróköteleztem 20 percet, majd 20 perc gimnasztika és utána elindultam olyan 1 körül futni. Hát nem fáztam azt meg kell hagyni. Be voltam szinte védőpáncélként vonva az 50 faktoros naptejjel, de kellett is, hiszen igy is még a szemem alatt is előjöttek a szeplőim. Megindultam Highlan Park felé, egész végig követtem a bicikliut táblát, keveregtem összevissza amerre a jelzés vitt. Persze odafelé elég sok volt a lejtős rész, na mondom majd megérzem én azt visszafelé. Hát igy s volt, pont úgy a kétharmadnál jöttek a massziv emelkedők. Visszafelé betértem a Mekibe, ahol kértem egy pohár vizet, gyors lehúztam majd újult erővel vágtam neki az utolsó 8 km-nek. A lámpánál meg kellett állnom és ott volt egy biciklis pasi. Mondja nekem, hogy azta másfél órája látott futni és, hogy "You're in a good shape." Na cask hazaértem, 23,4 km lett a vége 2:31:42 alatt. Kellemesen elfáradtam, lenyújtottam. Aztán jött egy nem túl jó hangulatú de annál őszintébb Skype beszélgetés, amit állitólag nagyon rosszul idozitettem, de erről most nem is akarok többet. Megfürödtem, hajat mostam és befelüdtem az ágyba, ahol 5 perc alatt elaludtam. De nem igazi alvás, cask az a 3/4-es kómás állapot. Utána jött egy érdekes vacsora. Úgy tűnt, mintha engem annyira nem szerettek volna vendégül látni, én viszont fogtam magam kimentem, vettem egy tányért és leültem enni. Be is kajáltam DIY hamburgerrel, amit a Mary sütött grillen, volt hagyma meg gomba meg sali meg chips mártással is. Utána elmostuk a gyerekekkel az összes csetrest. Visszamentem a szobába és megnéztem a Fight Clubnak azt a felét, amit tegnap elaludtam.
 
Április 28. vasárnap
 
Felkeltem és délelőtt még pakolásztam, mostam egy adagot, elkészültem. Milyen a messy braid hajam??




 12:24-es vonatot beszéltük meg a többiekkel, mert mentünk Downtownba mászkálni. Olyan volt az idő, hogy árnyékban hűvös napon oké, és persze fújt a szél. De összeségében kellemes idő volt. A Millenium parkban már rengeteg a turista, és az emberek a lépcsőn meg padokon ülnek, van aki kicsit tovább is megpihen. :D :D A Bean alatt meg elkaptunk egy lánykérést is. Igazából azt vettük észre, hogy emberek settenkednek oda a beanhez, akiknek valami hangszer van a kezében. Aztán a szobor alatt egyszercsak elkezdtek játszani, meg éneketlek valami spanyol nótát és egy fekete csaj meg csávó lassúztak, majd vége lett  a számnak, letérdelt a pasi és megkérte a csaj kezét. Mondjuk az elég gáz lett volna, ha nemet mond ennyi ember előtt. :D Milyen érdekes, hogy nekik életük nagy napja, nekünk pedig cask egy sokványos vasárnap volt. Mászkáltunk még mindenfelé, ettem finomat és csak kicsit junkot, de azért a kötelező mekis csokis shake nem maradhatott el, hiszen már szombaton futás közben arról álmodoztam. Annyira jó, hogy leirhatatlan. De egy hónapba max egyszer, mert nem akarok úgy járni, mint 3 éve. :D Persze a lányok azért akartak vásárolni, ezért egy órát voltunk shoppingolni, de én a péntek után nem vettem semmit, meg amúgy se tetszett semmi. Este a fél hetes vonathoz siettünk, el is értük, a Luisa meg hazavitt kocsival. Utána már csak pihi és alvás.














 Ja igen. Valahova szokás szerint bevertem magma, de nem tudom mikor és hol. Csak azt vettem észre, hogy fáj az ujjam és akkor látom, hogy tiszta lila. :D :D

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése