2013. május 6., hétfő

Télből nyár, Aszka szülinap, de hol a dvd????

Április 29. hétfő

Szomszéd kertje
 
Amióta itt vagyok az első, a legeslegelső olyan nap, hogy úgy voltam reggel pólóban, hogy semmi hideg szél, vagy árnyékban megfagysz, hanem tényleg meleg volt. Az első, el se hiszem. A fák még csak rügyeznek, nem tudom mikor lesz már rajtuk levél, de a bicikliúton nem ártana egy kis árnyék. :D Reggel semmi extra nem volt, ilyen szép időben már a Williammel is gyalog mentem a buszmegállóba, nemcsak az Anával. A William otthonhagyta az egyik könyvét, aztán vihettem a suliba kocsival az officeba leadni. Tornáztam egyet délelőtt, majd mivel kaptam 200 dollárt kajára, elmentem bevásárolni. Vettem sok gyümit és persze avokádót. Mikor hazaértem az elég érdekes volt, mivel a Mary otthon volt a konyhában, én meg tök egyedül pakoltam ki a rekesz kólát meg szarokat a kocsiból, és még csak meg sem kérdezte, hogy segitsen. Utána skypoltam még, de hipp-hopp kettő óra lett és mentem a Williamért. Az meg elhagyta a buszbérletét és gyalogolhattunk újra vissza a megállóig, hátha megtaláljuk, de persze mikor hazaértünk ott volt a táskájában. Nah aztán ezután megint jött a cirkusz. Nem segitett nekem kipakolni a mosogatógépből és még visszadumált, ezért elvettem az Ipadet és az Ipodot is. Nah és akkor jött megint az, hogy én tönkreteszem az életét stb stb. Mondtan neki, be lehet fejezni, meg vissza lehet venni, mert garantálom, hogy nem kapja vissza a szarjait. Mikor mentünk ki az Anaért a buszmegbe, akkor is egész úton magyarázott. Megcsinálták a házit meg felmentek még játszani. Ugye múltkor nekem megmondta a Mary, hogy edzés előtt etessem meg őket, nehogy megzavarjuk az ő vacsorájukat. Öt órakor épp salátát akartan késziteni a hot-dog mellé, mikor lényegében kiküldött a  konyhából, hogy húzzak el, mert neki most mindjárt jön valami barátnője. Csak röhögni tudtam magamban, hogy ez mennyire szánalmas már. Mindegy fél hatkor megetettem a Williamet, nem érdekelt, ha behány az edzésen. Hatra vittük a pályához. Mikor az Anával hazajöttünk kint voltunk az udvaron, hiszen tényleg nagyon szép idő volt. Dobáltuk a labdát a kutyának, meg görkoriztam. Úristen 5 éve nem volt lábamon a görkori, pedig régebben le se lehetett szedni a lábamról. Dehogy ez milyen jó. Amint otthon leszek, veszek magamnak az tuti. Itt a bringaúton is szoktak korizni lányok. Eszembe jutott, hogy otthon mennyit koriztunk az Alkotmány utcában a szomszédokkal. De jó idők voltak azok... Na és akkor fél nyolcra mentünk a Williamért otthon meg még egy negyed órát fociztak kint én meg hullahoppoztam. Mikor hazajött a Greg, megint valami miatt tiszta idegben volt. Hozzám se szólt, de jobb is. Leellenőrizte a William háziját, meg kajált, de közben tiszta ideges volt a feje. Ki is mentem a konyhából mondom nekem ne rontsa a hangulatom. Mondjuk arra nem volt 5 perce, hogy esetleg elmeséljem neki, hogyan beszél velem a fiacskája, de egyébként már le is szarom. Este még konferenciaskypoltunk a Bernivel és az Anitával, majd megnéztem egy Friends részt, de laptoppal az ölemben el is aludtam, cask éjjel keltem fel.
 
Április 30. kedd
 
Azta, 30 fok volt ma. Naggggyon meleg.
 
Reggel semi különös, William úgy látszik megemberelte magát kicsit és normálisabban viselkedett. Kivételesen időben elkészült, megreggelizett rendesen. Kisétáltunk se reggel még egy picit hűvösebb szél fújt, de igy is bőven pólós idő volt. Gyerekek is tiszta lázban voltak, hogy rövidnadrágban mehetnek suliba. Reggel nem éreztem túl jól magma, befeküdtem az ágyba, de nem tudtam visszaaludni. Utána beszélgettünk Aszkával. Terveztem mára egy futást és el is mentem, de jó nagy hülye vagyok az biztos. Mikor kell elindulni 11:40-kor a legnagyobb melegben. De járt a levegő, mondom nem lesz annyira meleg. Nem a szart. Majd kidöglöttem. 55 perc után még 35-öt kullogtam haza, mert nem birtam futni. Szakadt rólam a viz és megállapitottam, hogy nincs ki a négy kerekem. Ha itt bejön a nyár reformok kellenek a futást illetően. Az egyetlen megoldás, ha rögtön reggel már 9-kor megyek, hiszen utána jön a forróság, este meg fél kilencig babysittelek. Megfürödtem, majd csináltam ebédet: szezámmagos csirkét rizzsel és salátával. Délután viszont rámtört az éhség ezért megettem vagy fél zacskó organic corn chipset meg cinnamon toast crunchot. :D William jól viselkedett, megcsinálta a háziját, visszakapta az Ipadjét és facetimeon beszélgetett fél délután a tesójával. Mert tiszta lázban voltak, hiszen ma van anyukájuk szülinapja, ezért vele akartak beszélni. Délután hat körül kimentünk az udvarra hiszen még mindig 30 fok volt. Labdáztunk meg görkoriztunk. A Mary lényegében megint megkérdeztem, hogy ettek-e már a gyerekek, mert ő főz de nekik nem. :D :D Nem lepődtem meg. A William mac and cheese akart enni, azt csináltam neki olyan fél hat körül, az Anát pedig fél kilencre hoztam haza, gyorsan kisütöttem egy két szelet húst neki, a rizst meg már délután megfőztem. Nah és akkor este megint jot az észosztás. Lényeg a lényeg, hogy a Gregnek megint fogalma sincs, hogy hogyan csinálom a dolgaimat cask magyarázott. Mert az történt, hogy a héten a Green bay úton ami itt mellettünk, ahol a buszmegálló van, ott megállt egy auto egy kisgyerek mellett és odahivta magához, de a anyja ott volt nem messze és rákiabált a gyerekre, hogy fusson el, a kocsi pedig rátaposott a gázra és elhajtott. Kaptunk személyleirást is a rendőrségtől. Ez elég komoly dolog itt amerikában, évente több ezer gyerek tűnik el. Nah és akkor jot az, hogy nekem ugye addig ott kell állnom és végig figyelnem a gyerekeket, amig fel nem szállnak a buszra. Mintha nem ezt csinálnám. Na és mivel 4 hónap alatt kétszer előfordul, hogy úgy értem oda a buszmegbe, hogy nem ott álltam hanem 20 méterre voltam, de láttam, ahog befordul és leszáll a gyerek. És akkor elkezdi a Greg, hogy ez elfogadhatatlan, és ha még egyszer előfordul, akkor a gyerekeknek szólnia kell neki erről. Ja meg, hogy ha kocsival megyek akkor meg mért állok meg olyan messze. Talán mert nem a stop table előtt fogok dekkolni 5 percet, mert rajtam kivűl még közlekednek autók. De ahogy jön a busz mindig odagurulok és látom ahogy leszáll a gyerek. De neki erről fogalma sincs.... Mint egy hülyétől kérdezte, hogy megértettem-e. Na mondom ez rühej bazmeg. Ennyi pénzért neki kurva egyszerű lepasszolni a felelősséget nekem. Mondom szánalmas az egész, de már cask kiröhögtem.

Május 1. szerda

Semmi különös a mai napban. Délelőtt vásárolni voltam az Ulta-ban, vettem cream bleacht a szemöldökömre gondolva, hogy majd meg tudom csinálni én is azt amit a kozmetikus. Hát tévedtem. Egy napig vöröses szőkés szemöldökkel mászkáltam. :D :D naggyon viccesen nézett ki. Tornáztam egyet még mielőtt a gyerekért mentem. Williamnek edzés volt, Annával meg addig otthon játszottunk az udvaron. William nagyon jól viselkedik hétfő óta, semmi gondom nincs vele, hallgat rám.

Május 2 csüt.

Na ma megpróbáltam helyrehozni amit tegnap elrontottam egy 2 dolláros barna hajfestékkel és az eredmény jó lett. :D Ma Anát vittük edzésre, a Williammel pedig otthon labdáztunk kint az udvaron. Anival este beszéltünk, utána filmet akartam nézni, de olyan történt, hogy nem is igaz. Igazából fél perc alatt eltűnt a Föld szinéről a lemez. Sokszor volt már ilyen, hogy leraktam valamit és cask egy idő után jöttem rá, hogy hol van, de ez valami hihetetlen. Be akartam rakni a dvd-t a laptopba, de úgy emlékszem még előtte felpattantam valamiért majd visszamentem és dvd meg sehol. Tehát azelőtt elhagytam volna, hogy megnéztem. De ez már fél 11-kor volt, mondom ááá majd holnap megkeresem...

Május 3. péntek -Aszka szülinap!

Boldog szülinapot kivánok Aszka!



 Itt olyan idő volt most a héten, hogy hétfő-kedd 30 fok, szerda-csüt.-meg ma 6 fok.... Majd megfagytam, a szél is fújt. Mi ez a szar idő??? Délelőtt elmentem a könyvtárba és megmondtam a néniknek, hohy nincs meg dvd, tudom, hogy nem lehet hosszabitani de pleasee. Jó megengedték, hogy hétfőig keressem meg. Már nem is a lemez idegesitett, hanem a tudat, hogy hogy tud igy eltűnni valami. Nem volt olyan pontja a szobának, amit ne néztem volna meg. Lehúztam az ágyneműt meg még a matracot is felemeltem, kipakoltam a szekrényt, szőnyeg alatt minden!! Semmi, kész, egy szellem elvitte...Williamet elvittem az egyik barátjához, akik olyan házban laknak, amilyet eddig  még sosem láttam. Annyira modern és különleges, hogy meg is dicsértem az anyukának, hogy mennyire szép. Nem a szokványos itteni családi ház. Mindenki ismeri itt Lake Forestben, az a neve, hogy tree house. Majd kattinto róla egy képet, ha arra járok, annyira klassz. Belülről pedig ez minimalista stilus, minden barna meg fekete meg egyszerű. Elfogadnám. :D Anával elmentünk a Mencheesbe frozen yoghurtot enni, majd mikor fél hétkor összeszedtük a Williamt meg volt sértődbe, hogy nélküle mentünk, deigazából az volt a baja, hogy haza kellett jönni, mert jól éreztem magát. Nyolc körül meghozta a Greg a pizzát a Ferentinóból, és annyit ettem, hogy nem birtam megmozdulni. :D Anitával Skype, majd Friends egészen mig ki nem dőltem.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése