2013. május 20., hétfő

Meglátogattam Anitát - I. rész

Május 9. csütörtök - (még több kép lesz!)
 
Végre eljött ez a nap. Február óta erre vártam. Érdekes mert reggel még semmi izgatottság nem volt bennem cask délután e reptéren. Reggel még elvittem a gyerekeket a suliba és megtankoltam a kocsit. Kérdezte a Greg tegnap. hogy lesz-e időm bevásárolni, mondom nem. Elvégre ez alapból a szabadnapom, úgyhogy én még szivességet is tettem azzal, hogy reggel felkeltem és a gyerekeket lerendeztem...Na de a lényeg, hogy elfelejthettem őket majdnem egy teljes hétre. Igy is tettem cask a rám váró élményekre koncentráltam. 10:34-es vonathoz kihúztam a bőröndömet, majd egy óra múlva már Downtownban ittam a csokis shakemet, merthogy nyaralunk vagy mi a f... :D :D Utána vettem le egy kis pénzt majd elsétáltam  a metróhoz. Jaj ez a város olyan nekem való, tiszta energia. Imádom, hogy mész az utcán, és 100 méteren legalább 10 különbozö nemzetiségű ember megy el. Úgy élvezek cask szimplán sétálni és figyelni az embereket. A Blue line metrón 55 perc alatt kizötyögtem az O'Hare reptérre. A metrók amúgy semmivel nem különbek mint otthon, ugyanolyan hangosak, sőt egy-két állomás tiszta putri, Pesten sokkal szebbek vannak. Nah de verge kiértem a reptérre. A biztonsági kapunál vártam egy 40 percet, de én ezt is úgy élveztem. Imádom nézni a sokféle embert, és azon gondolkodom, hogy mindenki megy valahonnan valahova valamiért. Jó ez most hülyén hangzik, de hogy mennyiféle történet meg életút. MIndig szeretek megismerni új embereket, talán ezért is szeretek annyira utazni. Nah átvergődtem magma, persze tele voltam löttyökkel a kézipoggyászba, krémek meg parfüm és semmi nem volt zacsiba rakva, de pont leszarták. Mint amikor a Nominak vittem  a Pick szalámit Bulgáriába. :D :D hahha Utána még vettem megkóstolni az új smoothiet a mekiben, valami ananász mango vagy mi és vártam a beszállásra.


Fél órás késéssel indultunk, de a látvány mindenért kárpótolt, hiszen ablak mellett ültem. :DMikor a Michigan-tó felett elrepültünk és lenéztem, hát nem gynege volt a kilátás.. Utána meg mikor már felértünk a felhők fölé be is aludtam. Mikor felkeltem, már süllyedtünk lefelé. Tök más látvány fogadott. Ilyen erdős, folyós vidék, sehol egy felhőkarcoló. Nagyon klassz volt. Mikor leszálltam és megkerestem a pick up parkolót, ahogy kiértem megcsapott ez a kellemes nyári párás levegő. Jeniferék jöttek értem a gyerekekkel. Olyan jó volt meglátni Anitát. Már a háta közepéig ér a haja és nagyon csinos. :D A gyerekek is nagyon aranyosak és imádják az Anitát. Most pedig a nagymama is velük van egy hónapig, úgyhogy őt is megismertem. Úton hazafelé megálltunk venni valami kaját, majd mikor hazaértünk olyan 10 körül már a gyerekek mentek aludni és lényegében mi is.
 
Május 10. péntek - (még több kép lesz!)
 
Fél nyolckor keltünk, hiszen ezen a napon az Anita még dolgozott, én meg próbáltam segiteni. Megreggeliztünk a gyerekekkel, majd fél kilencre elsétáltunk az iskolába, ami az utca másik felén van gyakorlatilag két percre a háztól. Jött velünk az Adeline és a Rosie is.
 
 
 
 :D Délelőtt még elvoltunk a gyerekekkel, mostunk, majd ebédre ettünk az Anival peanut butter szendvicset.
 
 
Az első közöset. :D Fél egyre vittük az Adelinet iskolába, ami igazából ilyen iskolai előkészitő, hiszen még cask 5 eves. Utána a Rosie otthon maradt a mamával, le is tudta tenni aludni :D, mi meg elmentünk egy két boltba Anitával. Vettünk harisnyát pl. én meg poénból felpróbáltam egy magassarkú cipőt, mert még ilyen sose volt a lábamon.
 

 Hát szerintem nem is lesz, mert állni sem birtam benne. Még jó, hogy nincs is rá szükségem. :D Beszaladtunk még a Goodwillbe, hátha nekem is találunk valami ruhát promra, de aztán nem voltak olyan jók igy úgy döntöttem abba megyek amibe alapból terveztem. Utána felvettük az Adelinet fél háromkor a sulinál és mentünk haza. Fél négyre pedig elsétáltunk a Victoriáért a suliba. Neki meg épp kiesett a foga aznap és kapott nyakláncot, aminek a medálja egy műanyag tartó, abba rakták bele a fogát. :D Fél öt körül már el kellett kezdeni készülödni. Lezuhanyoztunk majd smink és ruha. Hát eléggé átalakultunk az au paires kinézet után. 
 
 


 
Anita úgy nézett ki, mint valami szépségkirálynő a fekete ruhájában. Jött értünk a Jaymes és kaptunk viragot a kezünkre. :D
 


 
 
 
A prom helyszine olyan 40 percnyire volt egy tóparti vendéglős helyen, ami tipikus esküvői helyszin.
Nah de mikor odaértünk eléggé meglepődtünk. Egyrészt mert nagyon kevesen voltak, másrászt pedig tele volt 15 évesekkel. Kiderülr, hogy ez nem olyan high school prom, ahol 18 évesek vannak. A Jaymes amúgy egy elég fura fazon. Ir és zenél is, szóval tipikus művészlélek. Eléggé meglepődtek a tanár kollégák, mikor bevonult két szőke csajjal az oldalán. Lényeg a lényeg, hogy nem erre számitottunk, de mi ettől függetlenül jól éreztük magunkat. Megvacsoráztunk majd táncoltunk sokat és a Anival röhögtünk egy-két kiscsajon. A pirosruhás papucsállatka lány, akinek a földig ért a ruhája és nagyon kövér volt, és mikor ment nem láttad a lábát és úgy tűnt mintha igy lebegne vagy suhanna. Hát az nagyon vices volt. Meg a sok kis csoki gyerek. :D
 


 
Volt bálkirálynő koronázás is, de az inkább hagyjuk. A kiscsajon, aki bálkirálynő let converse cipő volt csillogós ruhával. Az este egyik fénypontja, hogy a Jaymes odament a dj-hez és kért valami zenét. Utána még ott igy elvegyült meg minden. Egyszercsak megszólalt a zenéje, levette a cipőjét és egy olyan táncot nyomott, hogy Anitával igy néztünk hogy azta kurva,  a gyerekek meg megőrültek. Nah ez se gondoltuk volna, tényleg nagyon jól nyomta. 11-kor aztán bezárt a bazar és elindultunk haza. Az ágyban még röhögtünk egy sort, főleg mikor rájöttem, hogy egy zsiráfnak négy lába van, de ezt most nem fejtem ki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése