2013. május 28., kedd

Ennyit a nyárról; hideg és borús...

Május 20. hétfő

Tehát a Mary ma reggel is közölte, hogy azon a hétvégén nem jöhet senki, mert akkor ők esküvőre mennek és én meg dolgozok. Mondom neki jó, de nem tudunk módositani a repjegyen. Elkezdi, hogy jaj dehogynem olyan 50 dollárért már lehet, Igen cask az Anita is már kikérte magát. Szóval tiszta ideg voltam...hivtam Anit, de ő meg nyaralt és nem akartam ilyennel idegesiteni, majd azt mondta megoldjuk valahogy. Délelőtt elvittem a Forddal a Maryt a Range Rover szervizbe, mert ott volt a kocsija, majd útközben kérdezi, hogy a bicajának a kerekéről a dugó. Mondom én pumpáltam fel még két hónapja, úgy emlkészem visszaraktam, de nem emlékszem igazából. Gondoltam majd akkot veszek 10 centért egy olyan szaros műanyag dugót. 5 auto mellett nem tudom mit kell ezen pattogni... Különben szerintem visszaraktam. Délelőtt még mostam a cuccaim, meg a Csabával skypeoltam. Délután a Williamnek segitettem takaritani a szobáját aztán vittem edzésre. Este semmi különös.
 
Május 21.kedd
 
Na reggek felhivtama kordinátorom, mert a tegnapi nap nem volt jó neki. Elmeséltem neki egy-két dolgot a hétvégével kapcsolatban, és mondta, hogy totál nem tartja be a szabályokat a család és kihasználnak. Anival is beszéltem valahogy muszáj lesz megoldani, hogy el tudjon jönni. Én mondtam, hogy kifizetema módositást, ő meg próbáljon elkéreckedni a Jeniferéktől későbbi időpontban. Elmentem futni is, de cask vonszoltam a testem. :D Olyan rohadt meleg volt. Igazából a nagy páratartalom miatt nem birom, hiszen alig kapok levegőt mikor futok és tiszta viz vagyok, de nem az izzadságtól hanem lecsapódó párától. Az én európai tüdőmnek ez sok. :D
 
Napi futós zene: Clifnek köszi érte ;-))
 
 
Mig az Ana edzésen volt, a William a szobájában videojátékozott. Tiszta ideg volt nem is tudtam mi a Baja elkezdni, hogy menjek ki a szobájából. Átmentem az Ana szobájába addig blogot irni. Hallom, hogy elkezd sirni. Mondom mi van, erre meg mint egy idegbajos elkezd hisztizni...kiderül, hogy azért mert nem tudja megcsisnálni azt a szintet a játékban. Mondom neki fejezze már be ő meg pofázik vissza meg kiküld a szobájából. Na elborult az agyam átmentem és olyan szinten üvöltöttem le, hogy zengett a ház. Kárhogy  a Gregék addigra már elmentek az étterembe. Leüvöltöttem, hogy velem igy nem beszél és nem az övé az utolsó szó. Elmentünk az Anaáért, és a kocsiban is cask puffogott, meg neki állt feljebb. Este megvártam mig hazaérnek a Gregék és beszámoltam a fiú viselkedéséről, de megint sok figyelmet kaptam mondhatom. Nyomkodta a telefonját és kb. leszarta amit mondok. Na én meg kiröhögtem magamba és bementem a szobába. Ekkora szart... :D :D
 
Május 22. szerda
 
Délelőtt angoloztam. Ez most lehet furcsán hangzik, de tényleg. HIába dicsérnek sokan, hogy jól beszélek, sosem leszek megelégedve magammal. Mindig van mit újra gyakorolni, nyelvtan, szavak stb. Viszont ahogy visszagondolok ezalatt a lassan öt hónap alatt is mennyi minden új ragadt rám, és ez tök jó. Főleg az olyan szófordulatok, amiket másképp sosem ismernék meg, hiszen ilyenek a könyvekbe nincsenek. Ebéd után és félig közben skypoltam Mártival meg Norbival. Nagyon aranyosak voltak, a Csongi meg még egy sztriptizt is lenyomott. :D Jókat nevettem, nagyon szeretem ezt a Csányi családot. ;-)
 
Avokádós baconos salátám
 
 Délután a Williamnek meccse volt, hiszen a sok eső miatt elmaradt meccseket valamikor le kell játszani. Hát most sem volt job az idő. Gané esős takony fos, nagyjából igy tudnám jellemezni. Greg is úgy jött el a munkából, hogy ki tudott jönni a meccsre. A mai nap kivételes volt sok idő után, hiszen a Mary úgy csinált vacsorát, hogy mi is ehettünk belőle. Bio sajtburger meg főtt kukorica meg sali. :D
 
Május 23. csüt.
 
Igazábl nem nagyon emlékszem mit csináltam csütörtökön, csak azt tudom, hogy délelőtt tanultam sokat, meg egész nap szar kedvem volt... de elfelejtettem, hogy hova mentem vagy mit csináltam. Ja délután a Williammel játszottam. Pár kép az utca végéről, mikor vártam a buszt. :D
 


 
Május 24. péntek
 
Reggel ez a lény volt az udvaron. 
 
 
Hála a jó égnek a gyerekeknek ma csak félnapos suli volt. Tehát a William már 11-kor itthon volt. O jee! Másfél órát játszottam vele kint az udvaron. Az Ana bent volt a városban a barátnőivel elmentek Starbucksba és olyan egy körül mentünk értük, mert eljöttek hozzánk a barátnői. Na öt 14 eves kisscsaj itthon, volt ám hangzavar. Eszembe jutottaka régi szép idők gimi hetedikből és nyolcadikból; a szilveszterek, ottalvások stb. De jók is voltak. :D De a barátnői már olyan fél három körül el is mentek ésa kkor jot a szenvedés, hogy jaj de untakoznak. Mondom nekik, ha van zsebpénzük maradék, menjünk el a 5dollar and below store-ba, és vesznek valami maguknak. Elmentünk vettek egy röplapdát meg a William valami baseball ütőt meg labdát, de ilyen gagyi műanyagot persze. :D Én meg az új kedvenc fahéjas rágómat. Aztán átmentünk a plázába, az Anna vett magának telefontokot meg egy pólót. Hazaértünk olyan hat körül, és kimentek játszani az új cuccaikkal. A Gregék már kiöltözve rohangáltak, mert étterembe készültek. Hatalmas jelenet, ahogy kérdezem a Gregtől, hogy rendelünk ma pizzát, hiszen péntek van és a gyerekek is megőrülnek a Ferentinos pizzáért és hát én is imádom. Elkezdi a Mary, hogy a fagyasztóban van fagyasztott pizza. Mondom kurva jó. Ők elmennek étterembe, de mi meg egy pizzát se rendelhetünk. De a Gregnek szóltam, hogy a gyerekek szeretnének a Ferentinóból, igy adott pénzt és megrendeltem mert ők már el is húztak mint a vadlibák. A naptárba az volt beirva, hogy 9-ig dolgozom. Megbeszéltem a Jewellal meg a Luisával, hogy megyünk este karaoke bárba, ahogy végzem. A Luisa rendes volt és mondta, hogy megvár akkor menjünk együtt, mert ugye ő is Lake Forestben lakik, és akkor ő vezet át Highwoodba. Na persze fél 10-kor még sehol senki. A Luisa átjött, beszélgettünk a szobában, de már mindketten felöltözve meg minden. 10-kor még mindig senki. 10:10-kor irok a  Gregnek, hogy mikor jönnek haza, de semmi válasz. 10:15-kor felmentem megnézni a gyerekeket aludtak már rég, én meg hagytam egy üzenetet a konyhapulton, hogy elmentem, mert nekem programom van. Aztán 10:30-kor mikor már a kocsiban voltunk, irt a Greg, hogy hazaértek és ok.... na de este is ment a variálás össze-vissza ki hova megy, meg mikor, merthogy akkor karaokeba nem megyünk. Végül Deerfieldbe kötöttünk ki egy srác házában, akivel most a Jewel kavar. Na ott aztán leesett az állam. A Lakáskultúrában nincs olyan ház basszus, mint ahogy ez kinézett. Valami iszonyat jó volt, az udvar, a kert, az egész ház belül... De tök fáradt voltam igazából. Beszélgettünk meg boroztunk. Nah meg hozzátartozik a dologhoz, hogy 5 fok volt éjjel... nem kivánok hozzáfűzni semmit. Háromra értünk haza.

Ezt a zenét hallottam ma, nagyon megtetszett, de annyira beteg a klipje, hogy azt nem merem iderakni:

 
 
Jah és köszi a névnapi köszöntéseket! ;-)

1 megjegyzés:

  1. Juuj, Eszti, most találtam meg a blogod teljesen véletlenül... És most jól végig fogom olvasni az egészet az elejétől! :D (Bocsi, de meg kellett osztanom a felfedezés felett érzett örömömet. :))
    Sookpuszi,
    D.

    VálaszTörlés