2013. június 2., vasárnap

Chinatown

Május 25. szombat

10-kor éledtem fel és semmit nem csináltam de olyan jó volt. :D A naptárba sz volt beirva, hogy négytől babysittelek a mai nap, a vasárnap pedig szabad. A gyerekek tele voltak meccsekkel ezen a hétvégén. És akkor mondja nekem a Greg délelőtt, hogy a Williamet el tudom-e vinni a meccsre ma délutén, mondom el persze, hiszen tudtam hogy dolgoznom kell. Erre mondja a Mary, hogy nem, oda a Greg viszi őket. És akkor a Greg meg elkezdi, hogy de akkor meg lehet vasárnap szükségük less rám. Nah és akkor mondtam, hogy hát nem, mert a naptárba úgy van beirva, hogy szabad vagyok. A mai nap oké, mert igy terveztem, de holnap nem. Azért álljanak már le. Egész héten igy tervezed meg a hétvégi programod, ne egy nappal előtte variáljanak. Szóval délután elvitte a meccsre őket, de mondta hogy este viszont elmennek a Maryvel moziba meg kajálni. Kaptunk pénzt, hogy menjünk el enni a Jimmy John's ba, mert a gyerekek oda akartak. Az olyan mint a Subway, tehát szendvicset lehet enni, cask még talán egészségesebb. Tök vices feliratokkal van tele a hely. :D Utána még elvittem őket Highand Parkba  Menchie'sbe frozen yoghurtot enni.




 Miután hazaértünk nem volt olyan jó kedvem. Egyrészt örültem nagyon, mert láttam a kiskőrösi csapatot aranyéremmel a nyakában és nagyon boldog voltam a bajnoki cimhez. Másrészt azonban eléggé honvágyam támadt, még meg is könnyeztem a sok képet amit a csapatról láttam. Nah de pont ma este rám irt az, akit már vártam, hogy keressen és akivel aztán három és fél órát skypeoltam, ez nagyon jól esett. Sokat beszéltünk meg nevettünk. Éjjel 2-kor feküdtem le. :-)
 
Május 26. vasárnap
 
Na tehát ma olyan szabadnapom volt, hogy nagyon. 11-kor Adios! és elmentem a vonathoz.

 

 Mára Chinatownt beszéltük meg a Katival meg a Julyval. Kimetróztunk, majd eléggé csalódtunk a látványban. Hiszen ez a Chinatown negyed igazából egy eléggé lepukkant nagy hosszú utca tele kinai kacatos bolttal. De nem baj mi elvoltunk.








 Aztán megkajáltunk egy kinai étterembe, Dehát az valami nagyon rossz volt.




 Felélénkültek bennem  a Keleti-pályaudvar melletti kinai étterem izeinek az emlékei. Soha még olyan fincsit nem ettem sehol, mint ott az amerikai csirke. Nah ezt most itt megfogadom. Ha hazaérek, Ferihegyről bocsánat a Liszt Ferenc reptérről egyenesen oda vezet az utam. Utána elmentünk megnézni a szökőkutat, mert én azt most láttam először úgy, hogy viz is van benne. :D





 Majd megkerestük a 66-os út táblákat. Közben picit esett az eső, de engem nem nagyon érdekelt. Utána még mászkáltunk a State Streeten, ahol az összes üzlet van. Ez ugyanaz, mint a New Yorkban a 5th Avenue cask ott mondjuk ilyen világmárkák vannak, itt meg ezek a normális boltok, mint pl. Forever 21 stb. Vettem egy nagy popcornt. Mert itt van ez a hely, ahol popcorn lehet venni vajasat meg sajtosat meg karamelleset. A Chicago mix az a sajtos meg a karamelles összekeverve. Na a kis zacskónak a negyedét ettem meg de voltam olyan beteg tőle. :D

 Este háromnegyed 10-re értem haza és ismét skypeoltam egy kicsit....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése