2013. június 25., kedd

Szabadság II. rész

Június 19. szerda, június 20. csütörtök

Szóval már nem nagyon emlékszem mit csináltam szerdán, csak annyira, hogy itthon voltam egész nap. Későn keltem, délelőtt pakoltam, délután pihentem, este meg tornáztam. Jah és ebédre pizzát ettem, mert megkivántam és  miért ne? :D


Csütörtökön meg csináltam tepsiben sült krumplit, csirkét és avokádósalátát.


Este a Greg megkérdezte nem megyek-e vele vacsorázni valamit, én meg mondtam, hogy nem. Mert most kezdett velem kedves lenni, hogy már szakitottak a Maryvel. Ehelyett elmentem futni egyet. Jó volt nagyon, kellemesen futottam egy 60 percet, majd bár még tudtam volna bőven, valamiért sétálni volt kedvem úgyhogy még 45 percet gyalogoltam. Nagyon klassz volt, ment le a nap, kellemes meleg volt, fülemben meg a tavalyi nyár pillanatait idéző Gusgus - Arabian Horse szólt. Nagyon boldog voltam, csakúgy. Mert sétáltam a szép időben. Nem érdekel, ha ezt valaki erőltetettnek gondolja vagy nem őszintének, nem játszani akarom az eszem, amikor arról beszélek, hogy ezek az alapvető dolgok is boldoggá tesznek, hanem mert tényleg igy van. Igazából csak mosolyogtam magamnak és rájöttem, elég ha én tudom...

Június 21. kedd

Ma sem kapkodtam el, 10-kor dobott ki az ágy. Délelőtt elmentem nézelődni, de csak egy dolgot vettem, egy sminkcuccot amit már nagyon rég szerettem volna.

A mai napra baseball meccset beszéltünk meg a Dennissel. Igy délután felpattantam a vonatra és bementem Downtownba, onnan meg ki Lemontba. Nagyon klassz volt az idő, meg amúgy a meccsnek is jó hangulata volt, de hogy ez a baseball milyen egy rohadt unalmas sport. :D De legalább szórakoztatták az embereket, dobáltak cukrot meg popcorn csomagokat a közönségbe, mi meg ettünk egy igazi meccsre való szaftos hamburgert meg ittunk sört. Amúgy a köv képek szerint olyan, mintha alig lettek volna, pedig tele volt az egész hely, csak korán érkeztünk és akkor csináltam a képeket.












 Meg persze fényképezkedtem a különböző figurákkal.



Volt tűzijáték is a végén. Jó volt, de a baseball nem lett a kedvenc sportom az biztos :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése