2013. június 17., hétfő

Iroda helyett a medencé szélén :D

Június 27. hétfő

Na ma reggel már elkezdődött a pakolás. A gyerekek cuccait raktuk dobozokba. Az Annával nem sok gond volt, de a William szobájában rengeteg kacat van. Elmentem a UPS storeba dobozokat meg pufifóliát venni. Ma kétszer is jöttek házat nézni, egyszer délelőtt, egyszer meg délután. Ezért délelőtt elmentünk a könyvtárba, ott választottak könyveket, meg filmet. Kihoztam a kedvenc romantikus filmemnek a könyvét, mert azt még nem olvastam sosem.


 Délután kint voltunk a medencénél, de hat körül ugye el kellett mennünk itthonról, igy a Potbellyben megvacsoráztunk, majd még a Jamba Juice-ban ittunk egy smoothie-t. Hát az nagyon fincsi volt, én strawberry wildot kértem. Fél nyolc után értünk haza.

Június 11. kedd

Ma megint kint voltunk medencénél 10-től olyan 2-ig, utána még tévéztek egy kicsit. 4-kor megint jöttek házat nézni, igy mi elmentünk a könyvtárba visszavinni a filmeket.


Csináltam nekik vacsorát, majd mivel már olyan 7 körül itthon volt a Greg, én bejöttem a szobámba, mert eléggé lefáradtam már. Filmeztem, Anitával skypeoltam majd ki is dőltem.

Június 12. szerda


Délelőtt megint medencéztünk, hiszen a gyerekek próbálják minél jobban kihasználni mielőtt elmennek. Délután aztán az Anna elment a barátnőjéhez, mi meg a Williammel a plázába a könyvesboltba, mert kellett neki venni egy könyvet ami a kötelező olvasmány a nyárra. Persze én is nézelődtem és hát megint kifogtam a legérdekesebbet :D

 
 
Június 13. csütörtök
 
Na a mai nap a fodrászé volt. Sajnos nem nekem. :D A gyerekek februárban voltak utoljára, és a William már lassan úgy nézett ki, mint egy lány. Kaptam 100 dollárt, és persze az egészet nekem kellett intéznem. Reggel kigoogleztam egy szalont, felhivtam őket, és hálistennek már mehettünk 11-kor, ami jól is jot ki, mert amúgy is megint jöttek házat nézni. Koreaiak dolgoztak a szalonban, de nagyon jól levágták a gyerekek haját. Kérdezték a gyerekek, hogy én miért nem vágatom le, de ugye nem tudtam, hogy ez mennyire puccos szalon, és nem akartam egy vagyont fizetni, de aztán már megbántam, hogy nem, és eldöntöttem, hogy fél év után szerintem ennyit költhetek magamra. Jó nem lesz olcsó, de nem is a megfizethetetlen kategória., úgyhogy köv. héten elmegyek. Én magyaráztam milyen legyen a Williamé, és szerencsére neki is nagyon tetszett a végeredmény. Az Annáét meg kivasalták és elől egy picit rövidebb lett. Jaj, hát olyan kis szépek voltak, nézzétek
 
 
A maradék pénzből megkajltunk a Jimmy John'sba megint, mert az közvetlen a szalon mellett volt és a gyerekek imádják. Most Beach club szendvicset választottam. Persze nem tartott sokáig a szép haj, mert meleg volt, be voltak zsongva, hogy medencézzünk és egyből ugrottak is be. :D Jó volt nagyon, én is fürödtem. Aztán megint mehettünk  könyvtárba, hogy ne legyünk itthon. Este rákérdeztem a Gregnél, hogy akkor én péntek este elmehetek-e a fél kilences vonattal, mert szülinapozni szeretnék. Mondta, hogy jó ok, mert ő viszi a gyerekeket szombat reggel a reptérre. Este még elmentem a targetbe, vettem egy-két dolgot, meg visszaváltottam a dvd-t. :D Mikor hazaértem, még a Katival skypeoltam, majd fürdés, Friends és alvás. Azért jó, mert a ickelodeonon minden nap este 10-től éjfélig megy a Friends, igy általában azt szoktam nézni mig el nem alszom.
 

 

 Új kedvenc számom:
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése