2013. június 20., csütörtök

Szabadság I. rész

Június 17. hétfő

Na megkezdődött a hét gyerekek nélkül. Hát elég furcsa volt. Greggel nem is találkoztam, mert olyan fél 9-kor keltem cask fel. Hát igen, ki lehetett birni. Na 9-kor aztán telefonáltam a fodrászatba, és mondták, hogy fél négyre mehetek. Mondom pompás, hiszen dél körülre beszéltem meg a skypeot a Renivel. Szóval reggel igy lustálkodtam, blogot irtam, tettem-vettem. Beszélgettünk Renivel, jó volt nagyon. Összeszedtem magma és elmentem a fodrászhoz. Jaj hát én még ilyen helyen nem voltam, ahol egyszerre hárman csinálték a hajam, olyan volt mintha valami sztár lettm volna. :D Az a jó, hogy nem cask levágták, hanem tanácsokat is adnak hajápolással kapcsolatban, és úgy vágta le, hogy ne legyen olyan nehéz a hajam, mikor összefogom copfba. Minden dolgozó koreai amúgy és nagyon aranyosak. Nem volt olcsó, de akkor sem bantam meg, mert jó érzés volt nagyon magamra költeni most.





Utána már nagyon éhes voltam, és a múltkor is emlitettem, hogy a Jimmy John's ott van rögtön a fodrász mellett. Hát az Italian beach szendvics eléggé bejött, úgyhogy most is olyat kértem. Nem tudom, hogy a hajam-e, vagy hogy egy kicsit megint vékonyabb vagyok, vagy csak alapból a 6 feet magasságom, de ma is egy olyan nap volt, hogy megint sokan megbámultak az emberek. Ennyire csak nem lóghatok ki, de úgy látszik igen. Tudom nem először irom le ezt, és nem akarom, hogy bárki félreértse, de az van, hogy itt ezt élvezem. Otthon ez tök zavaró lenne, itt viszont tökre jól esik, mindenkire mosolygok, mindenki kedves velem. Na mindegy csak azt akartam mondani, hogy ez egy jó állapot. Átsétáltam a Mekibe mert úgy gondoltam rám fér egy kis fagyi is. :D Jah amúgy vicces, mert a rendőr is beállt a drive throughba, biztos ő is megkivánt egy fagyit. :D




Utána elmentem a Brunswickot verge meglátogatni, de azt mondta a securitys bácsi, menjek vissza másnap, mert ugye már 5 óra után mentem. Na akkor innen még bolt, vettem ezt-azt, pl. mandulatej, peanut butter avocado stb. és olyan 7 körül estem haza. Este még tornáztam egy kicsit, tévéztem, blogot irtam. Hát igen, ez is egy munkanap volt :D
 
Június 18. kedd
 
Na ma már cask 10-kor keltem fel, mondjuk azért mert hajnal 2-kor feküdtem le. :D Hát nehéz ez a hét... Nah összeszedtem magma, hogy megyek a Brunswickba, ing meg minden. De persze tudtam, hogy úgysem mehetek be, de mondom tegnap is öltönyben mászkáltak az emberek. Indulnék el, mire a Mary a kezembe nyom egy rakás mosnivalót, hogy menjek el a laundryba, mert a száritógép elromlott itthon. Király, szóval igy elmentem Highwoodba és másfél órát mostam. :D Közben skypeoltam Adrival, úgyh nem volt gáz, csak nagyon meleg volt a száritógépek mellett ingben. Nem csináltam különösebben nagy ügyet a Mary cuccaiból, úgy ahogy volt minden válogatás nélkül bedobtam őket a mosógépbe, meg a legforróbban a száritóba :D 
 

 
Utána elmentem a Brunswickba, de persze nem mehettem tovább a hallnál. Nem baj, körbejártam, nagyon klassz volt. Gyönyörű épület egy tó van előtte. Belül az előtérben vizesés és az tetszett nagyon, hogy minden diviziót képviselő termék volt minden sarokban. Volt egy treadmill, egy nagy hajó középen, egy billiárdasztal hátul és a bowling a másik oldalon. Úgyhogy ennyi jutott, de akkor is jó volt, hiszen 10 percre vagyok tőle kocsival és mégiscsak az első munkahelyem volt.
 



 
 Aztám elmentem a plázába nézelődni. Mindenki Victoria's Secretes táskával mászkált, na mondom mi a szar van ott. Hát bementem, jó tényleg voltak akciók meg minden, de azért igy se valami hű de olcsó... sőt. Mentem még egy- két üzletbe, de besokalltam és nem vettem egy nagy büdös semmit se. Átmentem walmartba, ott még vettem egy-két kaját meg amik kellettek, majd átmentem az Ultaba, mert körül akartam nézni, meg imádom azt a boltot, cask sminkek meg kencék vannak. Nah de ekkor jot az ami fél év után pont ma kellett, hogy megtörténjen, kizártam magma a kocsiból, de ha ez nem let volna elég, a telefonom teljesen le volt merülve. Na mondom most gondolkozz Eszti! Ugye én a a Gregnek nem tudom a számát fejből. Na ekkor azt találtam ki, hogy elmegyek a Verizon store-ba, ami ennek az egész bevásárlós résznek a másik felén van. Nah de ott ám semi gyalogátkelőhely meg ilyenek, úgy rohantam át a főúton. Ott feltették töltőre a telefonom, majd hivtam a Greget, aki épp hazafelé tartott de visszafirdult és 15 perc múlva ott vol, szerencsére pótkulcs volt nála. Úgyhogy ez igy megoldódott, még beugrottam a Costcoba és a Jewel Oscoba gyümölcsért meg ilyenek és 8-ra értem haza. Ettem az egyik kedvenc eledelemet mostanában, almát cukormentes crunchy peanut butterrel. Tudom, hogy nem szabad rögtön futás előtt enni, de nagyon lent volt a vércukrom. Na gyorsan összeszedtem magma és fél kilenckor megindultam futni, hogy majd egy órát azért legalább. Na de ehelyett olyan szenvedés volt, hogy netovább. 25 percet kinlódtam, szúnyogokkal küzdöttem, izomláz volt a mellkasomban, fájt a hasam, minden bajom volt. Nah még egy 25-öt tempósan sétáltam, aztán hazaestem. Fürdés, Anitával beszéltem telefonon, Friends és alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése