2013. június 3., hétfő

Meleg, pára és már az 5. hónap

Május 27. hétfő - 5 hónapja vagyok itt ;-)

Ma ünnepnap volt, Memorial Day, igy senki nem dolgozott csak én... de legalább nem kellett korán kelni. Egész nap elvoltunk bent, mert kint takony idő volt. Hosszú volt igy azért a nap, hogy a gyerekek nem voltak suliba...elég is volt egy ilyen nap :D

Május  28, kedd

Délelőtt futottam 1:50 percet, de megint elég nyögvenyelős lett. Megint elkeseredtem kicsit, hogy hogy less ebből igy ősszel marathon. Mert úgy látszik nem bitom megszokni ezt a párát. :-( de azért nem adom fel, megyek amennyit birok. Utána elmentem a Costcoba bevásárolni. Anát kora este vittem a try outra, ami kedden és szerdán tvolt, és ott az edzők megnézik, ki hogy focozik és az alapján válogatják össze a csapatokat, van aki feljebb kerülhet, van aki meg a B csapatba. Este fördés után megnéztem a Silver Linings Playbookot, amit már nagyon rég terveztem. Hát csak ajánlani tudom, nagyon jó. Imádom a hétköznapi történeteket, és a nagyon jó szinészi alakitásokat. Ennél jobban meg már csak Bradley Coopert....őt nekem a mai Hollywoodi felhozatalból jelenleg senki nem tudja felülmúlni. :D Itt pedig bebizonyitja, hogy nem csak nagyon jól néz ki, de nagyon jó szinész is. Mellesleg a lány se rossz, őt meg nemcsak jelölték, de meg is kapta ezért a filmért az Oscart. De lányok, most ti  gyönyörködjetek!


Május 29. szerda

Délelőtt tornáztam egy kicsi, tanultam meg aludtam is. Délután is még tanultam elég sokat. Williamnek délután átjött 3 barátja, ők elvoltak az udvaron. Esett az eső is délután, jól eláztak a gyerekek. Este megint try outra vittem Anát. A legvégére még az apja is kiért, de kb. 5 percet látott. Kilencre értünk haza, utána ki is dőltem.
 
Május 30. csütörtök
 
Délelőtt futottam egy kicsit, tényleg nem sokat, mert most aztán csúcspontján volt a pára. 1:12 percet döglődtem. Annyira melegem volt, hogy Highwoodban bementem a Starbucksba, berongyoltam a mosdóba és szó szerint benyomtam a fejem a csap alá, ittam és kijöttem. Hát a terszaon ülő emberek tuti azt gondolták, nem vagyok százas, ahogy a csurom vizes fejjel kijöttem. :D Hazaértem és megfürodtem meg hajat mostam, aztán átöltöztem mert be kellett mennem a városba. Megint bebizonyosodott, hogy továbbra is kilógok innek. Távol all tőlem a nagyképűség és nem is azért mondom, de tényleg bámulnak az utcán, mindenki kedves és kérdezi, hogy honnan vagyok, a zebránál már 25 méterrel odább megállnak. :D A boltban megint már ahogy beléptem, messziről integetett az a fogyatékos pasi, aki mindig nagyon örül nekem. Ma olyannyira, hogy odajött és megkérdezte, hogy megölelhet-e. Néztek is ám az emberek, hogy most mi van. De nekem jól esett tudni, hogy ő neki ezzel örömet okoztam. Vacsira krumplipürét meg rántott húst csináltam, nagyon tetszett a gyerekeknek. Este is még sokat tanultam, majd egy Friends rész és ki is dőltem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése