2013. június 12., szerda

Nyár vagy valami hasonló

Június 3. hétfő

Délelőtt a boltban megint odajött és megölelgetett a fogyatékos pasi. Úgy örül nekem mindig. :D Futottam ma 1:25 percet, de olyan semmilyen volt igazából.  Megkajáltam kicsit tanultam és már azt vettem észre, hogy 2 óra van menni kell a gyerekért. Tiszta fáradt voltam egész délután, bármelyik percben el tudtam volna aludni. Mig a William edzésen volt, Anával elmentünk az erdei útra sétálni egészen a fahidhoz. Hát mit mondjak, eléggé másképp néz ki mint télen, igazából gyönyörű. Csak kicsit paráztam a kullancsok miatt, mert a kutyából is naponta hármat szednek ki. Edzés után mégkint játszottam velük, majd nyolckor befelé, leraktam őket még én is kicsit tanultam, aztán egy Friends rész és alvás. Ja mellesleg szerettem volna beszélni a Greggel este, de ő nem valami kedves hangnemben mondta, hogy most hagyjam békén ilyenekkel mert fáradt és pihenni akar.... Na mondom fasza. :D

Június 4. kedd

Ma 10-kor indultam futni, mert vérszemet kaptam, hogy most nem volt olyan párás a levegő a napokban. De nem ám akármilyen pólóban. :D Ez az egyetlen olyan cuccom, aminek még otthoni öblitős illata volt. Jó volt beleszagolni.



 1:58 percet mentem, de megint olyan semmilyen volt. Igazából jobban kéne figyelnem a kajára, mert tökre befolyásolja a másnapi futást, hogy mit vacsorázok előtte este meg aznap reggel. Persze az se jó, mint egy pár hete volt, hogy olyan vékony beesett voltam, a Kati szólt, hogy hogy nézek ki már. Nah de most már ez nincs, Anita óta vissza a normális súlyomhoz, de állitólag ez jobb. hogy úgy maradok ennél. Utána hajmosás, bolt, ebédelés ilyesmi. És elérkezett a nehéz része a munkámnak, merthogy feltöltötték a kurva nagy medencét az udvarban.

 
 Persze még nagyon hideg a viz, dehát a gyerekek bezsongtak, úgyhogy amig ők fürödtek én a kerti nagy párnás fotelben fetrengtem. Jól átfáztak már a gyerekek, felküldtem őket forró vizben lefürdeni, addig meg csináltam nekik hot-dogot vacsira. Este még tanultam egy órát, majd kidőltem.

Június 5. szombat - Anya 50. szülinapja

Boldog szülinapot Anyának!!

Délelőtt tanulás volt meg egy kis torna, de azt nem vittem túlzásba. :D Délután a Williamet vittem edzésre, Anna meg bealudt a szobájába igy  nem sok dolgom volt. :D Hazajött a Mary lánya, hurrá. Hát ennek a gyerekek nem nagyon örültek, mert ugye nincs valami jó viszony köztük, mondhatni semmilyen, nem is beszélgetnek egymással. Én is hiába próbálkoztam bármiféle kommunikációt kezdeményezni vele, egyszavas válaszokat kaptam és semmilyen visszakérdezést, szóval elég érdekes a lány... Vacsora is persze külön-külöm, ő az anyjával a bio szarjait a nappaliban, mi földi halandók peddig a konyhában a spagettit. Este korábban befeküdtem az ágyba, hogy na majd most időben elalszok, de megintcsak fél 12-kor sikerült...

Június 6.

Na hála az égnek ma van az utolsó napjuk a suliban, ohh jee. De olyan szinten, hogy a William már 9-kor végzett. Az Ana suli után egész nap a barátnőjével lógott, ő cask este 8-ra ért haza, úgyhogy a Williammel szevedtünk egész nap bent a szobában, mert kint esett az eső. Nem baj, mert kora délután bealudtam az ágyán mig ő videójátékozott. Aztán kora este már nem esett, hanem egész kellemes idő volt, igy kimentem játszani vele. Mielőtt lefeküdtem skypeoltam a Katival, majd fogalmam sincs hogy jot de megnéztem az egyik örök kedvenc magyar filmemet, amit Moszkva ter, ami 1989-ben játszódik és az azévi érettségiről. :D A teljes film fent van amúgy youtubeon. Ha valaki ezt nem látta, az tényleg szegényebb, mert ennek a filmnek olyan hangulata van, ami semmilyen más filmnek nincs. Megint jókedvre deritett igazából ott röhögtem magamnak az ágyba egész este. :D

Június 7. péntek

Az egyetlen jó dolog a nyári szünetbe, hogy nem kell korán kelni. Csakhogy a Greg felkeltett..kopogott az ajtómon reggel fél 8 körül, hogy elmondja, el kell húznunk otthonról, mert jönnek megnézni a házat. Na a gyerekeknek felajánlottam, hogy menjünk el a Chicago Botanic Gardenbe, de hát nem voltak elragadtatva tőle. Persze próbáltam meggyőzni őket, hogy milyen jó lesz, meghogy egyszer érdemes megnézni, de őszintén szólva kicsit magamnak is akartam ezt a programot. Mert én ugye márciusban volta, és akkor még semmi virág nem volt. Nah de most. Hát a szavam elállt. Annyira nagyon gyönyörű volt. Sokmindenki eszembe jutott, akinek nagyon tetszett volna. Ez megint olyan különleges élmény volt, hogy már cask ezért is érdemes volt idejönnöm. Nah de én hiába élvezkedtem, a gyerekek eléggé nyűglődtek meg nyavalyogtak. Na de megnyugodtak, mikor vettem nekik üditőt meg kekszet, aztán elvoltak egy ideig, még a végén belátták, hogy nem is volt olyan rossz. Mondtam nekik, szerintem sokkal job, mintha a plázába mentünk volna. Összesen 2 órát voltunk ott, de én nekem egy nap is kevés lett volna. Különböző részei vannak, a Japanese Island, Rose Garden, English Garden, Waterfalls, Texture Garden ahol mindenféle fura tapintású növé nyek meg jó illatú virago voltak és még rengeteg ilyen kisebb rész.  Nah szóval egy szó mint száz, meseszép volt, és az sem mellékes, hogy ingyenes a belépés.


















 
William megtalálta a virágját :D


Utána elmentünk a Jimmy John'sba ebédelni, most az Italian szendvicset kóstoltam meg. Háromra értünk haza, jött a kislánynak a barátnője és kint voltunk a medencénél egész délután. Ők fürödtek én meg döglöttem. :D


Este Ferentino pizza volt, azt meg már ismeritek. Nem mentem sehova este, mert elvileg szombaton dolgozom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése