2013. július 5., péntek

Első couchsurfing

Június 22. szombat
 
Visszamentem Lake Forestbe Chicagóból, aludtam egy órát, összekészülődtem és már indultam is vissza Downtownba. Hát igen, kivonatoztam magma, de azért mertén nem tudok ennyiféle cuccot magammal vinnem, és úgy gondoltam egyszerűbb hazamenni, letusolni és úgy visszamenni Downtownba. Greggel nem is találkoztam, cask irtam neki egy sms-t, hogy a kocsit kint hagyom a vasútállomáson. Szóval visszamentem, mert a mai estére az let megbeszélve, hogy összefutok a Kativaé és a bátyjával, aki most látogatta meg majd utána találkozom és bulizni megyek azzal a sráccal, akit a couchsurfingen ismertem meg és akinél majd aludni fogunk az Anitával. Az eredeti terv annyi lett volna, hogy cask összefutok vele, mert azért le akartam csekkolni, hogy ki ő, mert igy mégiscsak nyugodtabban viszem oda Anitát is. Namármost ők bulizni mentek volna valami barátokkal, de cask ilyen 11-kor. Én meg mondtam, hogy nekem az ugye tűl késő, és akkor felajánlotta, hogy hamarabb is elkezdhetjük a couchsurfinget, aludjak ott. Hát először heztiáltam, és Anita is mondta, hogy hülye vagyok, de én akkor is tudtam, hogy ez egy normális srác, mégha nem is találkoztam és mondtam hogy jó ok. Na tehát beértem fél tizre vonattal Downtownba és elsétáltam a Katiákhoz. Szavakba nem nem lehet foglalni mennyire klassz volt, hát nem véletlen gyalog mentem és nem metróval. Kb. 28 fok volt este is, tele volt a város emberrek, a felhőkarcolókon Go Hawks felirat volt mindenhol, fújt a meleg szél. Hát én olyan jól éreztem magma,pedig cask sétáltam. :D Találkoztam a Katival és a tesójával, ettem a Subwayben, majd leültünk egy szabadtári parkos cukrászdába beszélgetni. De ők épp vacsoráról jöttek, és előző este buliztak, úgyhogy eléggé fáradtak voltak. Én meg ugye mondtam a Yoninak, hogy megyek, de előtte leraknám a cuccaim, merthogy megyünk tovább valami kollégájához inni. Na fogtam egy taxit, mert ő a Lincoln Parkban lakik ami egy másik nagyon klass része Chicagonak rengeteg bárral étteremmel stb., és elmentem a megadott cimhez. Lejött a Yoni és a haverja a Jimmy, bemutatkoztunk, felmentünk és elkezdtük inni a Yoni féle vodka cranberry mixet.
 
 
Az első pillanattól kezdve jól kijöttünk, rögtön tök természetes volt az egész, kicsit sem éreztem azt, hogy jaj most mit csinálok ezekkel az idegenekkel. A Yoni apukája pilóta a United Airlinesnál, ő ingyen repül, több mint 35 országban volt, elég gazdagok, mégis kicsit sincs elszállva magától, annyira kedves és földhöz ragadt. Ráadásul igazi tapasztalt couchsurfinges, bejárta egész Európát, Budapesten is couchsurfinggel aludt. Imádja Magyarországot, ezért is válaszolt a requestemre és ajánlotta fel, hogy mindkettőnket vendégól lát majd Anitával. Na szóval iszogattunk, beszélgettünk. A Jimmy haverja iszonyat jó arc, kinai, de 5 eves kora óta itt lakik, tehát semmi akcentusa nincs. Olyan éjfél körül már jó hangulatban fogtunk egy taxit is bementünk a városba egy klunhoz, merthogy a Yoni kapott egy sms-t, hogy ott állitólag majd beengednek minket az ilyen-olyan kapcsolatok által. Hát gyerekek odaértünk ehhez a klubhoz, az hatalmas volt. Igazából tiszta orosz maffiózok és a kurváik voltak a klub előtt, mindenki orosz akcentussal torte az angolt, a faszik mellkasközépig kigombolt inggel meg aranyakkal a nyakukban. Mondom hova jöttünk?? Na ott aztán kiderült, hogy nem is mehetünk be, de mondtam a srácoknak, hogy nem is baj, mert ez a hely elég vicces. :D Szóval átsétáltunk egy bárba, ott is cask nyomták a kezembe a vodka cranberryket meg megismerkedtem a Yoninak a barátaival, azaz hát nem igazán barátok hiszen cask 3 hete laki Chicagoban, de munka által ismert pasik. Na azok jól körbeudvaroltak, a szokásos kérdések, honnan vagyok mit csinálok stb stb. Az viszont tök szimpi volt, hogy a Yoni úgy mutatott be mindenkinek, hogy a Hungarian friend.
 
Yoni
Egy szó mint száz, én iszonyat jól éreztem magam. Kettő után beültünk egy taxiba és irány haza. És bárki hülyének nézhet, de egyáltalán nem volt gáz ez az egész couchsurfing, mintha ezer éve ismertük volna egymást. Még beszélgettünk kicsit, majd ő is elment aludni, meg én is.
 
Június 23. vasárnap
 
11-kor keltem fel a Yoninál. Ezen elégge meglepődtem, mert azt hittem olyan 8-9 lehet, de olyan jó hűvös van a lakásában a klima miatt, hogy nagyon jót aludtam. De amint felkeltem meg ő is, el is mentem, mert várta az apukáját, akinek pont Chicagoba ment egy járata, és ott fog aludni nála pár napot. Szóval elköszöntem, de mivel eszem ágában sem volt hazamenni Lake Forestbe hisz olyan szép idő volt, ezért elindultam gyalog a beach felé. Hát én még igy nem láttam a strandon bár ezen a képen annyira nem látszik,és a sétányon is mindenki görkorizott meg persze félmeztelenül futott. :D
 

 
Igazi 35 fokos kánikula volt, persze én is délben sétáltam a legnagyobb melegben. Hűvösre a Jimmy John'sba tértem be tök véletlenül és tök véletlenül megint az Italian night club szendvicset választottam. Na sétafikáltam még tovább, ilyen szép utcákban, meg persze a hidon át a fura spirálos parkolóház mellett








 nézelődtem a State Streeten, ilyen nyári ruhát akartam venni, de nem találtam. A vasútállomás felé meg egyszercsak elkezdett esni az eső, de igy a semmiből és közben sütött a nap. Én igazából örültem neki, hiszen annyira meleg volt. Beálltam egy hotel alá ,hogy ne ázzak szarrá, aztán leszólitott egy srác, majd kiderült, hogy ő is a vasútállomás felé tartott. Először nagyon furának tűnt a srác, azt hittem olyan suttyó cigány, de igazából az értelmesebb mexikói volt és teljesen normális. Nah de én hülye elfelejtettem, hogy vasárnapoként cask kétóránként mennek a vonatok és be is szivtam, meg neki is cask később ment, igy leültünk egy kajáldába, ő evett én meg majd leestem a székről olyan fáradt voltam, de azért elbeszélgettünk, majd ő jobbra én balra a vonathoz, és irány haza. Este 9-re estem haza, nem találkoztam senkivel a házban, el is mentem aludni.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése