2013. május 6., hétfő

Éljen május :-)

Május 5. szombat

Reggel felkelés, reggeli. Katival megbeszéltük, hogy este megyünk valahova Downtownba. Lebeszéltük a vonatot meg mindent. Utána elmentem futni egészen a Ravinia parkig meg vissza. 3:10 perc és 29,3 km lett a vége, és minden perce jól esett.

 
Két nénivel kétszer is összetalálkoztam, és az egyik azt mondta, mikor elmentem mellettük, hogy milyen aranyos vagyok. :D Na aztán hazaértem, megfürödtem és összekészülődtem, majd az 5:24-es vonathoz kimentem. Bár otthon kinéztem, hogy jutok el a Katihoz jól megszivtam és sokkal egyszerűbben is elmehettem volna, igy buktam egy 11 dolláros taxit meg egy metrójegyet.


 
Odaértem és hát elfogott a sárga irigység, hiszen a Kati most bent lakik a központben, Chicago egyik leggazdagabb részén. Mondjuk a Mekiben ahol vártam egy 10 percet, én voltam az egyetlen fehér ember megint. :D :D De amúgy rengeteg az ember az utcákon, sok turista, olaszok, németek, tele vannak az éttermek és bárok. Egy fagyis helyen kezdtünk, ahol egy elég szolid fagyikelyhet ettünk.



 Utána abba a bárba mentünk először, ahol már egyszer voltunk, mikor a két srác vitt minket. De mivel eléggé lapos volt a hangulat, ezért átmentünk a mellette lévőbe, ahol belépő is volt, viszont volt táncolós része is.


Jól éreztük magunkat, megismerkedtünk két orvossal, velük beszélgettünk, de nekem éjfél előtt már mennem kellett. Taxival mentem a vasútállomásra, ahol a 12:35-ös vonattal meg haza Lake Forestbe, ott meg ugye a kocsit az állomáson hagytam. Jó volt az este, de basszus ha itt elmész valahova, elég szépen tudod költeni a pénzt. Taxi, belépő, vobatjegy stb. stb. Mondjuk tudom ezen semi meglepő nincs, csak mégis. Továbbra is az a legolcsóbb, ha otthon maradsz. De én itt, ahogy tudok menekülök. :D Másrészt meg olyan feelingje van a városnak igy a nyár közeledtével, hogy csabitja az embert. Olyan mint New York, de mégis kicsit más.
 
Május 5.
 
Felkeltem olyan 8 körül, aza inkább felkeltett a pakolászás a konyhába. Ugye Marynek a barátnői itt voltak, vagy négy nő, de nem is találkoztam velük. Igazából egész hétvégén egy szót sem beszéltem velük, a Greggel sem, de ez igy is jó is. Mikor felkeltem, megint jot egy olyan dolog ami kicsit elrontotta a kedvem. Egyrészt nem találtam még mindig azt a rohadt dvd-t, amit kihoztam a könyvtárból, márészt pedig rám akar tukmálni a Greg valami telefonszámlát, merthogy túllépett a netes adatforgalom. Egy része tényleg az én saram, mert sokat használtam a mapmyrunt mikor futottam, de egy hete mikor jött egy figyelmeztetés, hogy, hogy már 90%-ot felhasználtam, azóta cask wifiről megy. Szóval ami tegnap reggel jot sms-ben, hogy túllépett s forgalom, és overcharging less, az már nem az én hibám. Ilyen összevont számla érkezik, mert egyben van a Greg, az Anna és az én telefonom. Úgyhogy én addig nem fizetek, mig nem látom a számlát, és hogy én miattam let igy. Beszéltem utána Renivel egy kicsit, majd Anyát köszöntöttem fel. Utána még Anitával is, szegénynek meg orvoshoz kellett mennie és kapott kétféle antibiotikumot, de remélem a szülinapjára már jobban lesz. Merthogy kérem szépen már visszaszámlálás megy keményen. Bizony bizony, mégcsak most volt február eleje, hogy vettem a jegyet, és ezen héten már 9-e is van és megyek egy hétre Anitához. Jeejh! Délután találkoztam a Luisával, Annával és Emilyvel. Elmentünk a Northbrook plázába, ott nézelődtem, de nem vettem semmit. Ők továbbra is szeretnek vásárolni menni, én meg már rosszul vagyok az üzletektől, de mivel találkozni akartam velük, elmentem. Utána rábeszéltem őket, hogy igyunk meg egy shaket a Mekiben hazafelé. :D Nem volt ellenkezés.


 Kiraktuk a két lányt Highland Parkban, majd a Luisával még beugrottunk a Targetbe és megvettem azt a rohadt dvd-t, amit nem találok, úgyhogy majd holnap viszem be a könyvtárba. Anival még este beszéltünk skypeon, meg még a Bernivel is, ő a pécsi lány, aki Anita barátnője és ott lakik 40 percre tőle. Nagyon nagyon jó fej csaj, alig várom, hogy találkozzunk szombaton. A Greg meg a gyerekek este 9 körül értek haza, egész hétvégén nem is láttam őket, de nyugodtabb is voltam. :D Este még beszélgettem facebookon azzal az orvossal akivel szombaton találkoztam, de aztán utána elmentem Friendset nézni és ki is dőltem 11 után.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése