2013. március 10., vasárnap

Cinnamon challenge

Március 7. csütörtök

Isten éltesse a Tamásokat! :D

Délelőtt torna, fürdés + ebéd. Aztán elmentem a Targetbe venni egy-két dolgot. Mikor hazaértem még tesómmal skypeoltam, aztán már el is telt az idő és azt vettem észre, hogy mindjárt 5 óra és mennem kell a Williamért. Mikor otthon voltunk, 2 órán keresztül játszottam vele Words with friendset meg Headbenzet. Az Anáért nem kellett mennem, mert debate versenye volt, az apja elment megnézni és ő hozta haza. Este olyan 8 után átmentem a Niciékhez, ott beszélgettünk meg minden. Mondanom se kel, hogy neki is milyen jó arcok a "szülei". A pasi jot és beszélgetett velünk, majd szóba jött a Cinnamon challenge, aminek a lényege, hogy 1 evőkanál fahéjat meg kell enned. A Nicinek 50 dollárt ajánlott a pasi, de persze nem tudta megcsinálni. Nekem már 100-at, na mondom majd én megmutatom. Annyi különbség, hogy a Nici már az elején föladta, én meg tényleg próbáltam küzdeni, a kétharmadát le is nyeltem, de aztán az orromon jött ki az egész. Hát mi olyan betegek voltunk utána, hogy azt se tudtuk mit együbk, és még órákkal utána is fahájat fújtam ki az orromból. Lényegáben bármennyi pénzt ajánlhatsz bárkinek, mert nem lehet megcsinálni. Hát azért eszembe jutott Aszka macho tequilas videója, ha ezt igy bevágnánk mellé, akkor azért érezhető egy bizonyos összhang. :D
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése