2013. március 14., csütörtök

Másnaposok I.

Március 9. szombat
 
Mikor hazaértem reggel tehát meggyötörve, akkor még ettem egy kis pizzát, letusoltam és....aludtam volna 8 órát. De ehelyett cask egyet, és keltem fel...Vittem a gyerekeket a meccsre... Jaj alig birtam végigszenvedni. Hazafelé vettem nekik valami chicken nuggetseket, aztán fél egy körül otthon voltunk. Én azt hittem a Greg már itthon less azért igy kora délután, de sajnos tévedtem. Kettőkor már tényleg nem birtam tovább és lefeküdtem a kanapéra a szobámba de nyitva hagytam az ajtót, ha valami bajuk van akkor megtalálnak. Hát nagyon szenvedtek meg unatkoztak persze. A William meg eltört egyet a Mary puccos tányérjai közül. Na fasza. Én bár semmit nem aludtam és alig éltem, nem birtam tovább nézni, jogy szenvednek és tv-znek egész nap. A kissrác iszonyat flegma volt egész nap és folyamatosan visszadumált, úgyhogy már elegem volt belőle. Mikor sétáltunk folyton lemaradt, és hiába kértem százsor h ne tegye elkezdi, törődjek a magam dolgával. Mondtam neki, hogy be lehet fejezni ezt a stilust, mert elegem ven belőle. Később otthon elkezdtünk játszani monopoly és a Greg még mindig sehol nem volt, én meg megigértem a Peternek, akit couchsurfingen ismertem meg, hogy elmegyünk egy sörre, mármint nekem vizre mert én vezettem. Na olyan fél hétkor hazaesett a Greg, tehát akárhogy is nézzük én lényegében reggel 8-tól este hétig dolgoztam...Gyors átöltöztem és tök fáradtan elmentem Highland Parkba majd onnan egy kocsmába, ahol beszélgettünk a Peterrel, majd egy óra múlva már mentem is tovább  Lisához, de ott sem filmeztünk mert olyan fáradt voltam, hogy inkább hazajöttem és verge aludtam. De tudtam, hogy nem fogok nagyon sokáig, mert másnap megyünk Downtownba.
 
Március 10.
 
Keltem olyan 9 körül, reggeli meg tusolás és igazából már mennem is kellett a vonathoz. Raviniában felszáll mindenki, mármint a csajok, és mentünk a városba. Ott mindenfelé mászkáltunk, most nem volt az a nagyon hideg szél, cask sima hideg. :D Nézekődtünk boltokba, tele volt minden st.patrickos zöld vackokkal. :D Aztán ittam a Starbucksba incsifincsi Caramel Apple Spicet. Utána még elmentünk egy outletbe, de én ott nem vettem semmit, cask a Forever 21-ba egy nyakláncot. Elkezdett elég szépen esni az eső, ezért úgy döntöttünk a 4:35-ös vonattal visszamegyünk és megnézünk egy filmet. Csak ugye én Lake Forestba mentem és onnan meg autóval vissza Highland Parkba a Kimékhez. Megnéztük a Perks of being a Wallflowert, ami nekem személy szerint nagyon tetszett Nem Aszka, nem az volt, hogy "Mi ez a szaaaar??" hanem tényleg jó volt. :D Na és olyan fél 11-re értem haza...alszasz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése