2013. március 9., szombat

Hétköznapok - light edition

Március 4. hétfő
 
Ez a hétfő még az átlagosabbnál is átlagosabb hétfő volt. Délelőtt elmentem a Costcoba bevásárolni kaját. Utána otthon torna. Délután Ana edzésén meg a Williammel játszottunk, este pedig olvastam...Na ez aztán nagyon érdekes ugye?? Ja, meg mondták, hogy keddre nagy havazás várható. és olyan este 9 körül végül kiderült, hogy nem is less suli. Na hogy azért valamit mégis mondjak valamit, megosztom az egyik olyan dolgot ami a peanut butter mellett hiányozni fog. Ez pedig a kedvenc testápolóm, amit már akkor is felfedeztem, mikor 3 éve voltam itt. Ő az, a legeslegjobb, incsifincsi kakóvajas, ami után egész nap szaglászid a kezed. :D


Március 5. kedd
 
Na most már kezd elegem lenni hóból, de úgy igzán. Reggel kezdett neki, és tényle elég rendesen esett. A gyerekek tehát otthon maradtak, én meg reggel láttam, hoy hagytak pénzt, és a Greg megkért, hogy vigyem el őket valahova. Na és akkor kezdődött a drama. William ugye reggel óta a videójátékot nyomkodta, és könyörögnöm kellett, hogy húzzon el fürdeni. Ana megfürdött már, dehogy neki nincs kedve menni sehova. Mondtam, hogy menjünk bowlingozni, de az Anának nem tetszett, a William meg még mindig a ganédomb ágya közepén ült se megfürödve se fogat mosva. Na akkor eljött a pont, ahol a nem kedves babysitter voltam, hanem ráparancsoltam a Williamre, hogy utoljára szólok, hogy menjen fürdeni, és kijelentettem, hogy 11-kor indulunk. És irtam a Marynek egy sms-t, hogy hisztiznek, mert otthon akarnak maradni. Kislány is drámakirálynőt játszott, csapkodott mindent, hogy jó akkor menjünk, "Are you happy now??". Mondtam nekik, hogy ha jól esik útáljanak nyugodtan, engem nem érdekel.  Elegem volt nagyon belőlük, de persze sajnálom is őket, hiszen tényleg annyira el vannak hanyagolva. Elemntünk a Brunswick Zone-ba, ahol múltkor voltunk, és játszottunk egy órát. Persze hadd nem mondjam jól érezték magukat, cask otthon ment a hiszti. Utána kaprak 10-10 dollárt, amit ilyen játékterem hülyeségben eljátszottak. Mindenféle labdadobálós meg kosaras hülyeségek ezek. Ezután elmentünk a Mekibe kajálni, és mondtam nekik, hogy miért nem megyünk el oda, ahol a múltkor a Madleennel ettem a frozen yoghurtot, mert biztos nagyon tetszene nekik. Hát megint jot, hogy jaj de most ne meg izé...Mondom nézzük meg, biztos imádni fogjátok. Elmentünk és igy is let, teleették magukat és nagyon tetszett nekik a hely. Az Ana bocsánatot is kért, amiért délelőtt hisztizett. Mikor ott ültünk, akkor elkezdi, hogy ne menjünk még, mert nem akar otthon lenni.... Mondtam, hogy ti aztán nem vagytok semmik, nem lehet kiigazodni rajtatok...Na de 3 körül hazaértünk, és ők meg kimentek az udvarra játszani az óriási hóba. Este mikor tornáztam, hallottam, hogy hazért a Greg. Mikor befejeztem kimentem, és elég jó kis lebaszást kaptam. Merthogy amit kihoztam a könyvtárból filmet a Williamnek, amit kért hogy hozzak ki (Longets Yard Adam Sandlerrel), tele volt káromkodással és 13 eves korhatárú amúgy is. És ezek meg font pont azt nézték, mikor ő hazajött és bement a szobájukba. Hát igencsak ideges volt, és nekem is megmondta, hogy ilyet hogy adhatok neki. Hát mondom én nem tudtam, és elnézést kértem...Az mondjuk mindegy, hogy pl.a Skyfallt, ahol szitává lövik az embereket már 10-szer látta. Szóval elég szar hangulatban feküdtem le, de lassan már kezdenek nem érdekelni ezek...
 
Március 6. szerda
 
Hát ez a szerdai nap is cask a szokásos szerdai nap volt. :D Végre újra van suli... Délelőtt torna, Skype, olvasás stb. Délután a gyerekek kint játszottak az udvaron a hóban. Este találkoztunk a lányokkal a Starbucksba, mesélték a Memphises élményeket a lányok. Valami melegbárban voltak a lányok...na mondom szép. :D Este még elalvás előtt olvastam. Mikor lesz már tavasz??? Tényleg nem igaz már, elég ebből a hóbol már....
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése