2013. március 6., szerda

Side effects és sajttorta gyár

Február 27. szerda

Délelőtt vásároltam. Walmartba voltam és a Westfield plázában. Vettem protein szeleteket, finom csoki formában, amit majd futás után ehetek. Persze peanut butteres :D Utána otthon torna, fürdés. A gyerekek szempontjából a mai napot inkább szeretném elfelejteni. A William teljesen ki volt megint akadva délután, tele volt réssz érzésekkel, össze-vissza beszélt, engem is útált, és azt állitottam, hogy senki nem figyel rá, és hogy én meg mindig az Ana pártján állok. Persze én tudtam mi baja van, de azt most itt nem irhatom le, hiszen nekem nem lehet beleszólásom abban, ahogy "nevelik" a gyerekeket. Később azért UNO-ztam nég vele, de nem volt igazi a hangulat. Este meg elmentünk a lányokkal Northbrookba az AMC-be megnézni a Side Effects cimű filmet. Nem volt rossz, de azért annyira kiemelkedő sem. Jude Law és a szexi brit akcentusa mondjuk sokat dob a filmen. :D De maga a sztori is jó, érdemes megnézni. Jó késő volt már mire hazaértem, de tök jó volt, mert mind a heten ott voltunk :D
 
 
Február 28. csütörtök
 
A csütörtök a legkirályabb nap, mert ugye cask este kell mennem a gyerekekért. Na de nem ma, amikoris röviditett nap volt a suliban. Úgy volt, hogy az Anáért fél 12-re kell mennem a buszmegállóba, ezért cask egy rövid torna és egy villámgyors tusolás fért bele délelőtt. De közben irt sms-t, és elkéreckedett a barátnőjéhez délutánra. A Williamért 1-re mentem a suliba, mert ő meg részt vet a Jumpathon nevezetű jótékonysági eseményen, ahol szivbeteg gyerekeknek adományoznak pénzt meg ugrálóköteleznek és voltak profi ugróköteles fellépők is. Mikor már otthon voltunk, skypeoltam tesómmal, de 3-ra mentem Anárt a barátnőjéhez. Dálután táncoltam vele, mert valami koerográfiát akart kitalálni az új Justin Bieber számra. Bárcsak ott lett volna a Kitty! :D Mary elment jógára, és mondta, hogy nem főz. A gyerekekre neg rájött pb&j szendvics ehetnék, ezért nem volt nehéz dolgom azt ettek tejjel. Este 8-kor elindultam a cheesecake factoryba mert ott ünnepeltük a Rike szülinapját. Atyaég! Szóval ugye maga az, hogy cheesecake. A világ egyik leghizlalóbb édessége. Egy szelet natúr cheesecake-ben olyan 800 kalória van, de a felturbózott változatokban (oreoval, chocolate chipssel stb) simán 1000 is... :D Maga a hely úgy nézett ki, mint egy tündérmesében a kastély. Meg az árak is nesébe illőek. Egy cheesecake 8 dollárba kerül. :D De ezt akkor is meg kellett kóstolnom. Én a fresh strawberryt választottam. Nem csalódtam.... Megint 11 körül értem haza.
 
Február 29. péntek
 
Ma a gyerekeknek egyáltalán nem volt sulijuk. Hurrá...De legalább nem kellett korán kelni. Délelőtt tonáztam, majd a Mary megkért, hogy segitsem befejezni a hólapátolást, hogy ha jön haza a lánya, ki tudjon állni az autójával. Hát élmény volt az atomnedves, összefagyott 100 kilos havat lapátolni, de mivel pont előtte fejeztem be a tornát, ezért be voltam melegedve. Utána bejöttem, és mivel szakadt rólam a viz, ezért fürdés következett. A gyerkek szétunták magukat, a William lényegében reggel 7-től délig nyomkodta a videójátékot és ezt már a Mary sem birta tovább nézni. Kaptunk 50dollárt, hogy húzzunk el ebédelni a Subway-be, menjünk el a könyvtárba a gyerekeknek valami könyvért és utána menjünk moziba. Na odaértünk a Subway elé majd a kocsiba kijelentették, hogy ők nem mennek be, mert sokan vannak és nem szeretnek olyan helyen enni, ahol sokan vannak. Mondo nekik legalább menjünk be, nézzük meg, és ha tényleg tovább hisztiznek akkor majd eszünk máshol. Márpedig ők nem. Na mondom elegem van ebből, most mindketten kiszálltok és bemegyünk. Persze volt bent kb. 5 ember, de ők főleg az Ana, mint mindig azt hiszi, hogy mindent olyan jól tud. Megkajáltunk, aztán elmentünk a könyvtárba. Választottak maguknak könyvet meg filmet, én meg kihoztam a Fifty shades of greyt. Szegény könyv már nagyon le van amortizálva, páran biztos olvasták már... :D Utána még hazajöttünk egy 20 percre mert különben nagyon hamar odaértünk volna a moziba. 3-kor kezdődött az Escaping from Planet Earth cimű mese, de a gyerekek mondták, hogy ez amúgy szar, és mintha a foguktak húzták volna, úgy jöttek a moziba. Tök mindegy, hogy pakoltam chipset meg üditőt a táskámba ők épp csokit akartak enni, ezért vettem nekik minden vackot a moziban. Szerintem nem volt olyan borzalmas ez a mese, én volt hogy tök jókat röhögtem. Majd ha valaki megnézi otthon, akkor az az egyik legviccesebb mikor food fight után a patkány mondja, hogy hát ő szólt, hogy ne kezdjék el és elkezd söprögetni. Na mindegy ez most igy nem vicces, de ha valaki megnézi majd akkor tudni fogja. Miután hazaértünk ré fél órára már indultunk az edzésre, ahol az Ana megint érdekes dolgokat mesélt a családról... Mikor hzaértünk kiválasztottuk, hogy milyen pizzát akarunk, a gyerekek már nagyon éhesek voltak. A Gregék megint kiöltözve étterembe mentek. Este nem mentem sehova, hanem olvastam a Catching Firet. El is fáradtam azért a mai nap, reggeltől estig a gyerekekkel mászkáltam, vezettem meg minden, igy nem sok erőm lett volna menni bárhova is. A csajok meg elmentek Memphisbe.
 
 Sokszor látom, hogy tele van elirásokkal a blogom. Ez azért van, mert bár magyar betűket használok, de mindig kijavitja angol szavakra. Igy lesz a viccesből vices, a leszből less a csakból cask...Úgyhogy bocsi
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése