2013. március 7., csütörtök

Elég már a hidegből

Március 2. szombat

Reggel felkelés után beszéltem egy kicsit Anyával, majd elmentem a William meccsére az apjukkal meg az Anával. Utána megebédeltünk egy breakfast and lunch féle kis kajádában ahol jó kis baconos hamburgert ettem. Délután olvastam, de bealudtam és 2 órán keresztül aludtam..:D jól is esett. Hazajött a Mary lánya, és a Mary főzött finom vacsit. Egész jó hangulatban telt a vacsi. Utána végül nem mentünk este sehova, mert annyira nagyon hideg volt.. :-( Olvastam egy ideig, de megint bealudtam...ruhában, aztán éjfékor meg kelhettem fel fürdeni :D Jó tudom ez nem egy izgis és érdekfeszitő szombati nap volt, de ebben a hidegben nem lehet menni sehova vonattal. Meg a lányok sem voltak itthon.

Március 3. vasárnap
 
Jah tök fura, hogy már március van.. :D Felkeltem és szépen sütött a nap, ezért a reggeli oatmeal után futásra adtam a fejem. Na mondjuk a napsütéstől függetlenül megint szétfagytam, de hát mondanom sem kell milyen jól esett. Megbeszltük a Jewellel, hogy megyünk be a városba, de basszus lekéstem a 12:26üos vonatot. Elég bosszantó volt, mert két perccel hamarbb jot én meg ott voltam, cask a sorompó másik oldalán...szóval nem tudtam felszállni. A következő meg cask két óra múlva jot. Szóval hazamentem, ahol beszéltem skypeon Aszkával. Utána meg mégegyszer kimentem az állomásra és a 14:26-os vonatot már elértem. Az OTC pályaudvaron találkoztam a Julival és elmentünk egy parkba, amit kinéztem, bár sejtettem, hogy télen nem valami nagy szám. Nem járt a Green line metro a központban ezért metrópótló busszal mentünk egy ideig. Na a buszon aztán volt mindenféle ember, többségben feketék. Odaértünk a parkohoz végül, ami nyáron gyönyörű lehet, de igy télen sajnos nagyon kopár volt, és hát semi érdekes nem volt benne. :D Meghát olyan környékre keveredtünk, ahol rajtunk kivül nem volt fehér ember...Szóval sétáltunk egy fél órát, aztán visszamentünk a központba, ahol még nézelődtünk, meg a Julie vásárolt, aztán pedig nyomtunk egy 10 perces sprintet a pályaudvarra, hogy elérjük a vonatot. A vonat felső részán ült egy csapat fiatal, akik közül ketten olyan részegek voltak, hogy behánytak a vonaton. A kallerek elég idegesek voltak, és a két csávónak kellett felmosni. :D Hazaértem, de mindeki szanaszét volt, igy egyedül vacsiztam, olvastam, majd alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése