2013. március 26., kedd

Rihanna

Március 22. péntek


Boldog névnapot drága Bea!
 
Délelőtt semi extrát nem csináltam. Skype, tanulás és egy kis mozgás. Meg annyi, hogy beültem az autóbaés elmentem a vasótállomásra megvizsgálni, hogy most akkor hol parkolhatok meg hol kell fizetnem. Volt ott egy egyenruhás fickó és megmutatta, hol hagyhatom az autót hajnal 2-g ingyen. Szuper, mert igy akkor nem kell aggódnom. Háromkor hazasétáltunk a Williammel, majd átöltöztem a koncertre. Ugye eléggé ki volt centizve, mert olyan 4:50-kor szedtem fel az Anat a központban, majd hazahoztam és már mentem is az állomásra. Elértem a vonatot, minden fasza. Egész nap Rihannát hallgattam és már úgy vártam, mint valami gyerek. Többiek felszálltak Highland parkba majd a mexikói és kolumbiai csaj Glencoeba. Mikor kiléptem a pályaudvarról, elállt a lélegzetem. Egyrészt most először volt az, hogy nem -10 fokos hideg szél fúj az arcodba hanem egész baráti idő van, másrészt épp ment le a nap és narancssárgára festette az összes felhőkarcolót. Annyira szép volt és még milyen jó lesz nyáron. :D Sajnos otthonhagytam a fényképezőt, ezért cask telefonos képek vannak.




Na a United Center az igazából a pályaudvarral egy utcában, a Madison Streeten van, de gyalog olyan 35 perc. Leintettünk egy taxit és bepréselődtünk hatan egy személyautóba...Nem volt egyszerű. :D


 
Na a United Center előtt meg már gyűlt a nép rendesen. Voltak ott igazi elit amerikai picsák is belőtt hajjal miniruhában, meg voltak a nagyseggű fekete csajok is. Már a stadion előtt szólt a Rihanna meg egy pasi csinálta a hangulatot és alá lehetett irni egy Rihannának szánt plakátot. Rá is irtam, hogy Eszter from Hungary :D
 
 
Sajnos már az ajtóban rossz hir volt, mert az előzenekar fellépése betegség miatt elmarad. Na fasza. Az is aggasztó volt egy kicsit, hogy a Rihanna péntek délután Berringtonban (ahol a Gregék eddig laktak) egy gimnáziumban lépett volna fel, de 5 órát késett és csak valami 45 percet volt. Meg kora este az Instagramra posztolt egy képet, hogy a dugóban ülnek Chicago felé. Na mindegy hát vártunk. Olyan negyed nyolckor elfoglaltuk a helyünket, és végül egy dj csávót küldtek szórakoztatni a népet, aki a feka rapzenétől kezdve a David Guettáig mindent játszott. Na aztán még jött egy vices dolog. Nyomkodtam a telefonom és ltom, hogy az a csajszi akit couchsurfingen ismertem meg és megyek hozzá Cincinnatibe, posztolta, hogy ott van Rihannán. Irok neki, hogy baszki én is. :D És igazából átmentem abba szektorba ahol ül, és találkoztunk. Nagyon meglepődtünk mindketten :D De ő is mondta, hogy akkor megnyugodott, hogy nem egy 50 éves fickó vagyok, és szeretettel vár áprilisban. És mondt, hogy ő Twitteren követi Rihannát és kb. az jön le a tweetjeiből, hogy előző nap elég keményen bulizhatott a detroiti fellépése után, igy 10-nél előbb nem fog kezdeni. Mi cask az miatt aggódtunk  csajokkal, hogy ne késsük le az utolsó vonatot, mert az hatalmas szivás lenne. Tehát vártunk és élveztük a dj csávó zenéjét.
 
 
 
Na és akkor verge 10 előtt öt perccel elkezdődött. ÁÁÁÁ nagyon jó volt az egész. A tánc a ruhák minden. Nagyon jól össze voltak rakva a különböző részek, és az összes outiftje (asszem 6-szor öltözött át). Az elején az új számaival kezdte, sztán volt egy lassú rész is, és hát amikor a We found love-ot éneklete nem volt ülő ember a csarnokban. Annyi volt egy kicsit negative, hogy mint ember eléggé arrogáns volt, meg sokat káromkodott, de hát ezt már megszoktuk. Meg ugye nemcsak az alkoholtól érezte ilyen jól magát... Utolsóként énekelte a Stayt és a Diamondsot. 11:40-kor let vége igy simán elértük a vonatot, de gyalogoltunk mert a buszra nem fértünk fel, taxit meg nem lehetett foggni annyian voltak. :D Fél kettőre ért be a vonat Lake Forestbe, igy a kocsi is okés volt, hazaértem és irány az ágy tiszta extázisban.
 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése