2013. március 26., kedd

Szülinapozás

Március 16. vasárnap

Délelőtt már nem is tudom mit csináltam. Jah skypeoltam meg tornáztam. Aztán ebéd után elmentünk  Kimmel, Lisával és a Nikivel a Westfield plázába, mert annyira hideg volt kint, hogy tényleg nem lehetett semmit csinálni. Nézelődtünk mindenféle boltban, majd ettem egy jó kis strawberry cheesecake fagyit. Hazefelé kirakott a Kim, én meg a saját autómmal átmentem hozzá filmezni, igy este haza tudtam jönni. Körülbelül igy ennyiből állt a vasárnap. Jó tudom, ez nem valami izgis, de amig kint -10 alatt van, addig körülbelül ilyen szintű bejegyzésekre lehet számitani. :D
 
Március 17. hétfő
 
Na a reggel egy jó kis leszidással kezdődött. Mert ugye én hétvégén offon voltam, és rajtam kivől senki meg nem nézi, hogy a gyereknek milyen a szobája meg az ágya meg minden. És hát hétfőn reggel kiderült, hogy a William nem mosta ki az ágyneműjét kát napig meg azt a bizonyos pelenkaszerű underjamet se veszi fel. Szóval kb lepedő nélkül aludt meg a paplant is küldhettük igy a tisztitóba. Meg hát a szobája is gané volt, meg az iskolatáskája is, igy dálutánra megvolt a feladat. Persze reggel puffogott, meg nem szólt hozzám. Gobdoltam csak ezt a délutá éljem túl, mert tuti, hogy majd magyaráz mindent nekem. Délelőtt tanultam egy órát, majd skypeoltam. Kotyvasztottam magamnak DIY hajpakolást, amire anyu megint mondta volna, hogy most "megint mit kensz a fejedre?" A végeredmény nagyon "sájni" lett :D
 

Legnagyobb meglepetésemre a William tiszta jókedvűen szállt le a buszról, semmi baja nem volt. Otthon pedig nekikezdtünk a nagy rendrakásnak. Segitettem neki, de mondtam, hogy nem fogom helyette csinálni. Összehajtottuk az összes ruháját, rendet raktunk az eltolós szekrényben, fiókjait is kipakolta és rendbe rakta. Hogy mennyi ruhája van te jó ég! El is fáradtam rendesen mire végeztünk, de legalább mire hazaért az apja kész lettünk és igy nem volt mérges, mert reggel állitólag nagyon az volt. A táskáját is kimostam, valami kéthetes kekszmaradékok lapultak az aljában. :D:D Lehivtam őket a konyhába egy kis elbeszélgetésre, miszerint egy hét múlva utaznak St.Louisba, addig jó lenne ha nem csinálnának balhét és szót fogadnának nekem. Mondtam nekik, hogy alapdolgokat kérek, mint fogmosás, megágyazzás, meg délután a kajástáskájuk kipakolása. Mondták, hogy jó ok. Vacsira csináltam nekik hot-dogot salival, ez már olyan hétfőn mint a pénteki pizza. Este Anitával skypeoltam, nevettünk sokat, tök jó volt.
 
Március 18. kedd
 
HIDEG VAN!!!!!!!!!!! ELEGEM VAN MÁR!
 
14 fokban sétáltam ki az Anával. Ezt a stop táblát a hidegnek adnám.
 
 
 
Délelőtt tornáva melegitettem fel magam. Délután a gyerekekkel azt játszottuk, amit a tesómmal én is sokat játszottam, mikor kicsik voltunk. Mikor elraksz valami a szobába és meg kell keresni. Mondtuk ám, hogy cold cold, meg hot hot! :D Utána freeze dancet játszottunk, azaz ketten táncoltunk és a harmadik meg megállitja a zenét, és akkor meg kell fagyni. Aki később reagált, az megy oda a zenéhez megállitani. Délután a gyerekek sokat meséltek az anyukájukról és mutattak régi családi képeket. Az anyukájuk egy nagyon gyönyörű szőke nő, és azt is ma tudtam meg, hogy az idősebb testvérük, a 15 éves Chris bizony nem féltestvér (mert én azt hittem, hogy az anyukájuk más házasságából), hanem édestestvérek, az is a Greg gyereke, csak ő az anyjával van. Meséltek sok mindent, hát nem egyszerű nekik sem. Vacsira sütöttem nekik krumplit, azt ettek ketchappal. Este még az Ana szobájában beszélgettünk, közbenén meg hullahoppoztam, tisztára rákattantam. Ami a legeslegfontosabb: kiderült, hogy mégis mehete Rihannára, mert a William szülinapját csütörtökön tartjuk és a Mary elengedett pénteken. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! Cheers to the freakin' weekend!
 
Március 20. szerda
 
Tavasz első napja..jah -14 megint reggel... Viszont ma van a boldogság világnapja :D
 
Délelőtt elmentem vásárolni. Megvettem a Williamnek az ajándék könyvet, meg csomagolópapirt. Jó meg persze tök véletlen betévedtem egy boltba, ahol 25% sale volt minden nyári ruhára. Meg is vettem az egyiket, de lehet az lesz a sorsa, hogy visszaviszem mert hogy is fogalmazzak, hát nem sokat takar. Dálután elmentem a gyerekekkel az Office Depotba mert a Williamnek kellett egy nagy kartonlap a state projektjéhez. Arizonát húzta, és majd mindenféle adatokat meg képeket kell rá ragasztania. Mikor hazaértünk még bohóckodtunk a konyhában itt készült ez a kép.
 
 
William még pakolt az utazásra, az Ana persze már rég kész volt vele. Este még hullahoppoztam egy kicsit meg velük voltam a szobájukban, de aztán fél kilencre átmentem Deerfieldbe a szokásos szerda esti Starbucksos találkozóra. Ott voltak a mexikói lányok is, és megbeszéltük, hogy megyünk a koncerte. És kiderült, hogy a Jewel is tud jönni. ;-) Még Anival beszéltem egy kicsit, de már tiszta hulla volt, hiszen neki ugye egy órával előrébb van az idő.
 

 Március 21. csütörtök

A délelőtt lényegében rohangálással és a szülinapra való előkészüléssel telt. De legelőször elvittem a kutyát kutyakozmetikushoz. Én még sose voltam ilyen helyen azelőtt, dehogy itt milyen büdüs volt te jó ég. Meg volt ott aztán mindenféle kutya. Szóval otthagytam a Ruphust, mert délután kellett érte visszamenni. Utána elmentem a Party City nevezetű boltba csomagolópapirt meg lufit venni. El nem tudjátok képzelni, hogy abban a boltban mi kacat van. Minden ami partikellék. Választottam neki egy nagy kék Happy Birthdayes lufit, meg vettem csomagolópapirt meg celluxot.




Aztán otthon becsomagoltam szerény ajándékait, többek között egy Ipad mini egy Ipod touch meg Ralph Lauren ruhák. Délután mikor hazaértek a gyerekek mindenki elment tusolni meg átöltözni, Anának kivasaltam a haját stb. Aztán olyan fél hét körül ért haza a Greg, de állandóan csörgött a telefonja, mert az ER kereste. Na de aztán a William kibontotta az ajándékait és persze nagyon örült. Az ipodra számitott de az Ipadre nem, :D



 Aztán elindultunk az étterembe. Életembe nem voltam még ilyen puccos helyen. Az a fajta, mikor elkérik a slusszkulcsot elállni az autóval meg kijön a főszakács elmondani a napi különlegességet. Nagyon finomat ettünk, bár én már az előétellel is jóllaktam. Ezt választottam.

 Olyan 10-re értünk haza, és a Greg megköszönte 100-szor, hogy csonagoltam meg megvettem mindent. Persze úgy tele voltam, hogy éjfélig nem aludtam. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése