2013. március 13., szerda

Kicked out :-)

Március 8. péntek

Ma kaptam egy félig virtuális de egyben igazi viragot Aszkától. Nagyon aranyos volt, ahogy fogta a kezében. :D :D

Boldog nőnapot mindenkinek!

Kedvencem
A nap első fele olyan volt, mint amilyenek a péntekek szoktak lenni. Kivéve, hogy ma nem volt erőm tornázni, mert mindenhol már izomlázam volt. :D Megpróbálkoztam az otthoni hajfestéssel. Szegény Anett most biztos fogja a fejét, mert hát én kitaláltam valamit, hogy majd milyen less, de egyelőre most egy kicsit kivilágosodtam. :D


 

 Délután vittem a Williamet edzésre, és este pedig pizzát ettünk. Én délutám irtam a Gregnek sms-t, hogy szeretnék este menni buliba, és azt mondta ok. De aztán szólt, hogy kicsit későb jön csak haza, igy a pizza is később érkezett. De nem baj, mert igy is a 9:24-es vonattal el tudtam menni, és ki is vitt az állomásra, mert nem engedett el volna gyalog. Viszont valami azért nagyon nem tetszett, az pedig az, hogy péntek este 8-kor kérdezi meg, hogy el tudom vinni a Williamet másnap reggel 10-kor a meccsére. Hát mondom persze.... Az mondjuk mindegy, hogy az első vonat fél hétkor jön vissza Downtownból... Na mondom ez még szép less. Ő eg ugye faggatott, hogy hogy jövök haza, meg mikor, mondom ottalszok a barátnőmnél és majd vonattal...pedig még fogalmam sem volt. :D
 
Na az állomáson véletlen összetalálkoztunk a Stefannal, a csajok pedig Raviniában szálltak fel. És akkor elindultunk Evanstonba. Én annyuóit tudtam, hogy először ott megyünk valami házibuliba, és majd utána Downtownba. Az állomásra kijött értünk egy srác, akit a Kim ismert és elvitt minket az egyetemi kampuszra, ahol a diákok laknak. Na mikor felértünk az emeletükre és megláttam a másik srácot, nekem csak akkor esett le, hogy ezek azok a gyerekek, akikkel múltkor ismerkedtünk meg a bárban és akikkel a lányok együtt dartsoztak. Már ott valami gyanús volt, mert már lehetett érezni, hogy a Kim és a Mark közt valami lesz. Mi már a vonaton elővettük a jelly shotokat, ami lényegében zselé formába lehűtött mindenféle izű szines feles műanyag pohárban, de nem folyik ki a táskádban. :D Szóval igy ki kell cuppantani :D :D A vonaton is osztogattuk egy csapat lánybúcsús csajnak. Aztán a koliban is ment körbe a Jager meg a bekevert vodka-cranberry. Jó hangulatban indultunk tovább a buliba, ahol én nagyon jól éreztem magam. Nagyon kellemes csalódás volt, hogy a csajszi aki házigazda volt nem is ismert minket, és mésig tük kedves volt, örólt nekünk, azt mondta igyunk bármit. Általában nem ezt tapasztalom amerikai lányoktól, hanem mindig egyfajta féltékenységet. De ezek a csajok annyira nagyon kedvesek voltak. A Laurennel, a házigazdával tök jóban lettem, de a többi csaj is total körülvett, meg olyanokat mondtak, hogy úgy nézek ki mint egy modell. :D Na mondom jól van már, azért magyarként csaknem számitok ennyire egzotikusnak. :D A legeslegjobb, hogy először ittam a filmekből jól ismert igazi piros partypohárból, amivel azonnal le is fényképezkedtünk. 

  
Játszottunk ivós játékot kártyával, persze kb. a felénél úgyis mindenkinek inni kellett. :D :D Éjfél után aztán indultunk a tovább a Navi'sbe, a bárba ahol már kétszer voltam, és egyszer sem tetszett. :D :D A Lauren két órája ismert minket és majdnem sirt, hogy elmegyünk. Mondta, hogy ha nem tudunk hazamenni, menjünk vissza aludni hozzá nyugodtan, Jaj annyira rendes volt. Na a bárban kezdőstek csak az érdekes dolgok. Először is a Kim és a Sabi külön ültek tőlünk mindketten a két sráccal. A Kim pedig már ott fogta a kezét a gyereknek, ami ezért érdekes, mert neki otthon barátja van. A Sabi ő meg hét hozta a formáját,  mindig összeszed valakit. Mi csak azért voltunk mérgesek a Lisával meg a Nicivel, mert ekkor jöttünk ré, hogy ők igazából randizni jöttek ma este, és mi a kkor mégis mi a fenének kellettünk ide. Ha nem ült volna ott velünk a többi srác, akkor kb. ott néztünk volna ki a fejünkből hárman csajok, mig ezek a két sráccal beszélgetnek. Na és akkor előkerült az utolsó zöld jellyshot is a kistáskából amit kiszippantottam. Nem is volt semmi, beszégettünk tovább, majd egy negyed óra múlva odajön egy securitys fickó, felemeli a műanyag poharat és megkérdezi, hogy ez mi. Err a Niki: "Dude, it's a jelly shot." :D És mondja a pasi, hogy látta, ahogy megittam és mivel nem lehet behozni semmit, ezért el kell menjek. De mondtuk neki, hogy jajmár itt van az asztalon 10 sör meg minden, most ezér az egy szarért. Azt mondta visszajöhetek legközelebb, de most el kell mennem. Na fasza! Lényegében kirúgtak a bárból. :D Sajnos ez az a fajta fickó volt, akinél a szempillarebegtetős kiskutya nézés sem valószinű, hogy segitett volna. Nincs mese, mennem azaz igy mennünk kellett. Kivéve, hogy a Sabi meg a Kim úgy gondolták, hogy ők maradnak, mert jól elvoltak a két sráccal. Na ekkor a Lisa is már kicsit kiakadt. Elmentünk valami helyre enni valami nagyon egészséges sült krumplit, ami Aszka szerint "fogyaszt". Hazafelé szerencsére elkaptunk egy buszt, és visszamentünk a kolihoz. Beszélgettünk még és visszaért a két leányzó is a két sráccal. Mivel a Sabinak nincs barátja azt csinál amit akar. Kivéve, hogy nem tudom mit akar ezektől 21-22 éves gyerekektől. Na de a Kim az elég érdekes volt. Ott karolgatták egymást előttünk úgy, hogy srácon kivül mindenki tudta, hogy a Kimnek barátja van otthon, aki ráadásul egy tök jó arc srác. A Kim pedig egy kicsit sem zavartatta magát, még előttünk sem. Én úgy éreztem magam, mintha valami 16 évesek közt lennék..:D Lisával lementünk a basementbe aludni a kanapékra, és akkor ő ott nagyon kiakadt, hogy ez volt az utolsó, hogy ő eljött meg minden, meg hogy nem is kellettünk mi ide. Én csak azon izéltem, hogy úgy volt, megyünk Downtownba, de nyilvánvalóan ez benne sem volt a tervben. És akkor tudtam, hogy a szombatom egy fos lesz, és fáradt leszek egész nap... Na mindegy a házibuli az jó volt. Aztán kivittek minket, azaz a Lisát a Nikit meg engem a vasútállomásra, reggel hatra, de rosszul nézte a srác a vonatot, mert csak 6:57-kor jot. Majd megfagytunk, és az állomás meg nem volt nyitva, úgy éreztük magunkat mint valami hajléktalanok és bementünk egy pékségbe melegedni :D :D Aztán még Lake Forestben 20 perc seta az esőben tök másnaposan 3 óra alvás után oohh jee. 8-ra haza is értem...:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése