2013. január 16., szerda

A vasarnap nem az en napom

Januar 13. vasarnap

Ugy latszik ezekkel a vasarnapokkal nincs szerencsem. Mult heten volt a nagy eltevedos sztori, es most is sikerult kiakasztaniuk. Mert arrol volt szo a het elejen, hogy a Greg meg a Mary elutaznak Floridaba vasarnap es csak hetfon jonnek. Hetfon meg ugy beszeltuk a Maryvel, hogy lehet jon a Lora babysitternek, mert tudja, hogy en nem dolgozhatok tobbet. De mondtam neki, hogyha raerek akkor vallalom, es abban maradtunk, hogy erre majd visszaterunk. Tehat 10 orakor epp nyugalomba ragasztom ossze a peanut butterel a szam, mikor a Mary mondja, hogy akkor ok egy ora mulva indulnak a repterre, es akkor negyed negyre vigyem az Anat a meccsre, meg egyunk valami tesztat. Hat meg is akadt a falat a torkomon, kabe azt se tudtam mi van. Az amugy az en hibam, hogy nem kerdeztem meg szombat este, hogy most akkor mi lesz, de igazabol az huzott fel nagyon, hogy a no halal nyugodtan, a vilag legtermeszetesebb dolgakent mondta nekem az instrukciokat. Az tok mindegy, hogy nekem programom lett volna delutan, megpedig korizas egy csomo au pair lannyal, de nem is ez idegesitett, hanem maga az egesz helyzet. Ahogy ok mosolyogva kioltozve, 11-kor elhuztak a Range Roverrel. En ott alltam a konyhaban, es ehhez meg jo kepet is kellett vagnom, majd annyit mondott a no: Good luck! Az fasza mondom. Tehat alltam ott tovabbra is mint egy szerencsetlen, es akkor esett le, hogy gyakorlatilag masnap este 7-ig a gyerekekkel leszek. Meg jo, hogy az au pair szabalyzat tiltja, hogy 10 oranal tobebt dolgozz egyhuzamba... Na jo mondtam, csak egyszer erjenek haza, akkor azt hiszem, lesz mit megbeszelnunk. El kellett mennunk az Anank venni anyagot, mert pizsamat meg parnat varnak a suliba. Ugy indult, hogy ra volt fagyva az onos eso a kocsira, es hat nem is szivesen vezettem, de persze masnapra kellett az a hulye anyag. Meg jo, hogy nekem a Mary azt mondta, hogy szombaton elviszi, es megveszik egyutt. Nem az elso egyebkent, hogy a Mary egyszer mond nekem valamit, majd utana az Ananak tok az ellentetjet. Fuu nagyon felhuzott az Ana is. Igazuk van abban a Marynek meg a Gregnek, hogy o azt hiszi mindent olyan nagyon jol tud, kozben olyan butasagokat beszel. Egyreszt otthon hagyta a lapot, amint le volt irva, mit kell venni, mondtam neki meg Lake Forestbe, hogy inkabb most forduljunk vissza erte, minthogy rossz cuccokat vegyel. Azt mondta, nem kell, mert tudja. Mondtam neki, te tudod. Mikor odaertunk a boltba, elkerte a telefonom, hogy megnezze a neten, mit is kell venni pontosan, mert nem biztos benne. Nem volt jo a net a boltban, es o tokre kiakadt, en meg eleg szigoruan leosztottam, hogy talan el kellett volna hozni azt a papirt. A masik, hogy kinezte az anyagot, es mondtam neki, hogy akkor levagjak meretre. O meg erre elkezdi. hogy ez itt nem igy megy, el kell vinni az egeszet. Mondom neki dehogy is, hat azert anyagos bolt, mert levagnak annyit amennyit kell. Szoval kirohogott meg okoskodott, aztan beallt a penztarhoz az egesz tekerccsel, majd 10 perc sorbanallas utan visszakuldtek a cutting servicehez, aholis levagjak.... Na en erre nem mondtam semmit, pedig legszivesebben nagyon kiosztottam volna, hogy milyen butasaokat beszel, es en meg engem nevet ki. Beallt a cutting servicehez, ahol nem huzott sorszamot, igy megegyszer sorban allt.... Vegre kifizettunk is kijottunk ebbol a hulye boltbol, mert mar majd felrobbantam az idegtol. Utana a MacDrive-ba a maradek penzbol vettek maguknak kajat, mondtam nekem jo lesz az otthoni maradek pizza csak huzzunk mar. Vegre hazaertunk, utana mentunk a meccsre. Mikor hazaertek tojasrantottat csinaltam nekik baconnel meg piritossal, de persze elotte teletomtek magukat chipssel.. Anitanak van igaza, hogy eleg volt ebbol az en a baratjuk akarok lenni meg jo arc stilusbol, erezniuk kell, hogy nem a jatszopajtasuk vagyuk, hanem azt kell csinalniuk, amit mondok. En meg olvastam utana New York Times-t, ok meg rohangaltak a lakasban, es mondtam, hogy hagyjak abba, inkabb nezzunk valami filmet. Vegul is a Golden Globe-ot neztuk eloben, ami 10-ig tartott es ok vegig akartak nezni, de en mondtam nekik, hogy 9-kor alvas. Ok erre, foleg az Ana, nagyon megsertodtek. De mondtam nekik, hogy attol, hogy nincsenek itthon a szulok, az nem azt jelenti, hogy az van amit ok akarnak. Szoval mondtam nekik, hogy huzas fel az emeletre, mert ha most az apukad itt allna a konyhaba, akkor felkuldene aludni. Es a kislany persze kiakadt, meg dobalta a taviranyitot. Igazi hangulatingadozos 13 eves. En meg mikor elmentem a szobamba, beszeltem Anitaval, es akkor jottem ra, hogy igazabol itt vagyok ebben a nagy hazban tok egyedul a ket gyerekkel, es nem tudok semmit. Anita azt mondta, hogy ez nagyon felelotlenseg a reszukrol, es en sem ereztem magam biztonsagban. Azt se tudnam, ha valami lecsapna az aramot, hol kell visszakapcsolni, azt sem hogy hol vannak a gyogyszerek meg az elsosegely doboz, de leginkabb az, hogy nem volt egy olyan kontaktemberem, akit fel tudok hivni, ha barmi tortenik. Es ebbe igy belegondoltam, es tudtam, hogy masnap azonnnal beszelnem kell a szulokkel, amint hazaernek....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése