2013. január 20., vasárnap

Nincs itt gond :-)

 
Januar 14. hetfo:
 
Szolgalati kozlemennyel kezdenem, miszerint ezen a napon immar fel esztendeje, hogy egy juliusi hosszu hetvegen kapcsolati statuszom eloszor bonyolultra, majd pedig in relationshipre valtozott, ez pedig meg tobb okott adott arra, hogy egesz nap mosolyogjak.
 
 
Eltelt  a vasarnap este is ugy, hogy nem egett le a haz es a betoro sem aznap este  jott. Reggel elvittem oket a buszmegalloba, majd ettem egy PB&J szendvicset. Rajottem, hogy ahogy ok eszi, azaz piritott kenyerrel meg finomabb. Egyszeruen fuggo lettem. Anita meg azt mondta nekem, o a fel ev alatt meg egyszer sem evett. Hat mondtam neki, azonnal potolja ezt a hianyossagot. Szerintem az a baj, hogy rossz elmenyekkel voltunk a taborbol meg ket eve, mert ott szoja butter volt, mert minden gyerek kb allergias volt a mogyorora, es a jelly is gagyi volt. De ha finom a mogyorokrem, es a lekvar is igazi gyumolcsos, akkor nincs mirol beszelni...
 
 
 Van meg valami ami nagyon nagyon fincsi, az pedig a mandulatej, aminek olyan selymes ize van, es foleg a ketto egyutt, tehat a szendvics es ez a tej, az valami mennyei. Remelem meg fognak venni ilyen mandulatejet, mert en legszivesebben minden nap innek fel litert belole. Miutan hazaertem atoltoztem csinibe, azaz melegito le es farmer fel :D, es elmentem a Targetbe, ahol sikerult elkoltenem egy kis penzt, de megvettem nagyjabol mindent, amire szuksegem van. Meg probalgattam ruhakat is...
 
 
Persze elronotottam a kijaratot a palyan, es ott keringtem plusz 20 percet mire visszajutottam. :D Delutan csinaltam nekik oatmeal jol megcukrozva majd, elvittem az Anat edzesre, es a William nagyon unatkozott. Mondtam neki, miert nem hozunk labdat, hogy mi is tudjunk passzolgatni a palya szelen, vagy ,miert nem hoz egy konyvet olvasni. De o csak a kis jatekgepet nyomogatja, meg nem nagyon szeret velem lenni ketten, hiszen le se szakad a tesojarol. Ha ketten vagyunk, akkor nem igazan beszelget velem. Nem baj en kozben vegiggondoltam, hogy mit fogok mondani a szuloknek, elkepzeltem elore a helyzetet, es azt mondogattam, hogy minden jo less, hiszen tok normalisan meg fogjuk tudni beszelni. Hazertunk edzesrol, es mar tenyleg semi kaja nem volt itthon, csak teszta meg pizza, es a pizzat valasztottak. Mikor vacsiztunk megjottek a szulok kivirulva, es kerdeztek, hogy minden rendben volt-e. Mondtam, hogy igen, csak szeretnek beszelni veluk meg ma, ha nem baj. Na szoval rendeltek maguknak kajat valami etterembol, en meg leultem veluk beszelni. Elmondtam minden bajom, hogy legkozelebb ne menjenek igy el, hogy azt se tudom mi hol van a hazban, mert nekem a legfonotsabb, hogy a gyerekek biztonsagban legyenek, es gondolom nekik is. Teljes mertekben megertettek, es rogton vacsi utan meg is mutattak mindent, porolto meg aramkapcsolo, meg adtak 4 embert, akiket hivhatok, ha barmi van. Azt is megbeszeltuk, hogy ha egkozelebb ilyen less, beszeljuk meg elore, es ha tenyleg raerek, akkor vallalom a babysittelest, de akkor viszont egyezzunk meg. Csak mondjuk nekem ott hibazik a dolog, hogy hetfotol pentekig kb 35 orat dolgozom, vagy meg annyit sem, szoval elvileg a heti 45-be belefer a hetvegi melo. De mondjuk 10 orana meg tobbet nem lehetsz a gyerekekkel. Na mindegy megbeszeltuk, jo volt, de persze ezt a vasarnapot egyertelmuen nem fogjak kfizetni. Kerdeztem amugy, hogy az elozo au pairekkel ez hogy volt megoldva, es a pasi mondta, hogy o siman elutazott ket hetre ugy, hogy az au pair maradt a gyerekekkel es nem volt belole gond. Hat jo gondoltam, de ez mas ugynokseg, en meg mas au pair vagyok. Szoval osszessegeben ertelmesen meg tudtuk beszelni, es ez jo jel a jovore nezve.


Januar 15, kedd:

Reggel megkaptam a csekkemet, amin 100 dollarral tobb volt, de mielott nagyon megorultem volna, az a plusz 100 azert van, hogy mindazt amit felirtam, hogy elfogyott kaja, azt vegyem meg belole. Ugy volt, hog majd suli utan elmegyunk a Jewel Osco-ba, ami egy olyan szupermarket lanc, mint mondjuk otthon akarmelyik. De aztan rajottem, hogy sajat magammal cseszek ki, ha veluk megyek vasarolni, ezert raszantam a szabaidombol masfel orat, es bevasaroltam egyedul ugy, hogy a 100 dollart a leheto legjobban osszam be. Vettem nagyjabol, mindent amit kellett. De ettol fuggetlenul delutan visszamentunk, mert az Ananak birthday cardot kellett vennie a baratnojenek. Persze en nem koltottem el delelott csak 72 dollart a szazbol, ok ezert vetettek meg velem csokit, meg meg par dolgot. Mielott meg elmentem a boltba azelott megfoztem eeletem elso olyan rizset, amit fozni kell, es nem az a gyorsrizs. Es hat azt kell modjam, tokeletes lett.Csinaltam hozza nekik rantott csirkeszarnyakat, es igazabol izlett is nekik, de azert a Thank you Eszter lemaradt a vacsora vegerol, ami eleg rosszul esett, ezert eleg erelyesen kertem meg oket, hog segithetnek elpakolni.Igyekszem Anitara hallgatni, es neha kcsit beszigoritani. De igy is a kupi legnagyobb reszet en pakoltam el.
 
Januar 16. szerda
 
 
Reggel mindkettot kocsival vittem a buszmegallohoz. Utana otthon csinaltam magamnak reggelire megint egy felturbozott oatmeal, banannal, fahejjal es barna cukorral a tetejere pedig egy kis malnalekvar. Nyamm! Aztan meg elmentem a bankba, mert hetfon nem tudtam felrakni a penzt a csekkrol a szamlamra, es bementem a bankba hogy "Azt akkor mos mee nem jooo?" es mondtak, hogy mer nincs rajta a szamlaszam meg ilyenek, rosszul lett kinyomtatva. Na mondom, az jo. Utana konyvtarba irtam a blogot, majd hazamentem es skypeoltam valami korosi sraccal. :D Utana a fagyban hidegben es szelben elmentem futni, de olyan 45 perc utan mikor meg csontig atfagytam, ugy gondoltam ne legyek mar ennel is hulyebb. Mikor hazaertem a Mary irt egy uzit a konyhaban, hogy hagyott nekem bablevest. Hat az eletmento volt az atfagyott testemnek.Meg azert egy-ketto...harom oreo is lement desszertnek. Az volt a baj, hogy nem volt idom zuhanyozni, mielott kisataltam a Williamert aztan meg az Anaert, es nagyon kihult minden izmom. Olyan ot korul mar minden bajom volt, es bar nem voltak otthon a szulok, mondtam nekik, hogy en most elmegyek megfurdeni, mert nagyon nem vagyok jol. Ugyhogy jott a tuzforro viz es utana mar azert ertelmesebben neztem ki. Kozben az Ana csinalt valami afonyas sutit, de nagyon sietett, mielott a Mary hazaert volna kesz lett, en meg segitettem osszapakolni meg mosogatni, nehogy kihulljon az osszes haja, milyen gane van a konyhaban. A Mary fozott ilyen porkoltszerut, az nagyon fincsi volt, de a puliszka vagy mi a fene, hat az felejtos... de volt salata is. Meg jo hangulat is. Beszelgettunk vegig, gyerekek is, en is, jol ereztem magam. A Mary felment aludni mi meg a Greggel es a gyerekekkel beszelgettunk a konyhaban, utana meg meg jottek tornazni a szobamba, tok cukik voltak. Ez az este nagyon jo volt.
 
Januar 16. szerda
 
 
William kocsi, Ana seta. :D Mar csak igy irom.. Utana kiderult, hogy nem talakozom a ket lannyal, akikkel megbeszeltuk 10-re a kavet. Reggel viszont beleneztem a szakacskonybe, amibol Mary a porit csinalta, es csak ugy kinyitottam kozepen, es rogton talaltam is egy suti receptet, vegogneztem a hozzvalokat, es lattam, hogy minden van itthon. Ugyhogy neki is alltam osszerakni a tesztajat a Mexican Chocolate Icebox cookies-nak. Lenyeg, higy ez egy kakaos valami, de van benne cayenne bors meg sima bors, amitol csipos less. Itt sokkal egyszerubb amugy a fozeshez meg suteshez az osszetevoket eltalani, mert minden cup-ba meg teaspoon-ba van megadva es csak fogod ezeket a kimeroket: 1 cup, 1/2 cup, 1/3 cup stb...es osszerakod. Otthon meg a 25 deka liszt, meg a csapott kaveskanal ize... nem tudom nekem ez egyszerubb. Illetve, hogy mindennek a dobozara meg a zacskojara tok egyertelmuen ra van irva, hogy mibol mennyi kell hany adaghoz, es hogy kell csinalni. Ezert lett jo a rizsem is. :-)
 
 
Szoval osszeallt a teszta es csinaltam belole ket hengert majd betettem a fagyasztoba. Utana skpeon volt egy kisebb vitam Aszkaval a keksztekercs definiciojaval kapcsolatban, amiben nem is ertem hogy hogyan, de termeszetesen nekem van igazam. :D Olyan 11 korul magameva tettem egy PB&J szenyot es egy pohar mandulatejet.  Utana megint megkattantam, es futasra adtam a fejem meghozza egeszen a szomszedos Lake Bluff varocska vasutallmosaig mentem es vissza, ami belefrt 50 percbe. Jol atfagytam, de mar tobb eszem volt es azonnal mentem furdeni, ahogy hazaertem. 4-kor felvettem az Anat a buszmegalloban es onnan vittem tovabb az egyik baratnojenek  szulinapi bulijaba, amely egy cukraszdaban kezdodott. Oda bekisertem, majd mentem is haza, mert 5-re meg a Williamert mentem a sulihoz. Mikor hazajott, betettem a sutobe ilyen keszen kaphato hagymas sajtos melegszenyot, abbol beturt negyet. :D Megjott a Mary kozben, en meg haromnegyed hetre mentem az Anaert a cukraszda mellett levo olasz etterembe. Az asztalnal ult kb. 10-12 kislany, volt olyan ricsaj, meg hat kapott nehany ajandekot az unnepelt... :D Hazaertunk, es utana meg beszelgettunk megint a konyhaban, es a gyerekek is tovabb maradtak fent, mert ugye penteken nincs suli. Kisutottem a sutiket, es nem arattam valami nagy sikert, mert ugye eleg pikans a csipos csokis iz, ezert azt mondtak, hogy fura, es amugy tenyleg az, de a Marynek izlett.
 
 
 
Januar 18. pentek
 
Nem kellett koran kelni, ezert fel kilenckor tapaszkodtam ki az agybol. Csinaltam magunknak oatmealt reggelire, de sietni kellett, mert 9:30-ra mentunk fodraszhoz. A Mary vitt minket el a Range Roverevel....az az auto...uristen....csak suhan, es annyira gyonyoru belulrol...meg tudnam szokni. A fodrasz no orosz volt, de szinte az egesz eleteben itt elt. Nagyon orosz akcentusa van. :D A Mary elmeselte,  hogy nem semi elettortenete van a nonek. Tok jo lett a kicsik haja. Mary pedig bemutatott a fodrasznak, es tok jol esett mikro megdicsert, hogy ugyes au pair vagyok. Ha majd par honap mulva nekem is el kell mennem fodraszhoz, akkor en is ide fogok jonni. Utana hazamentunk es kb tiz perc mulva elindultunk moziba meg ebedelni. Na mar most kaptam 80 dollart mozira es ebedre, de elfelejtettem szolni, hogy kell tankolni is, mert kb 20 merfold van mar csak a kocsiba<Mondtam a Marynek, hogy kene meg penz, de mondta, hogy neki sincs, mert mosthagyta ott a fodrasznal. Amugy tenyleg naluk sokszor semi keszpenz nincs, minden kartyan meg csekken megy. Szoval azt mondta 80 dollarbol tankoljak is meg. Ugyhogy elmentem a szokasos benzinkutra ahol segitenek, es mar felismert a fekete srac, hogy en vagyok bena szoke au pair, aki nem tud tankolni. Mondtam neki, 25-ert tankolja meg, es hat az itt nem valami sok. :D Aztan meghalt a navigaciom, es nem tudtam holvan az az Imax mozi, ahol a Mary kinezte nekunk a Life of Pie-t. Szoval elindultunk a Westfield plaza fele, mert ott van a telefonos bolt, es beszaladtam, hogy csinaljak meg. Megcsinaltak, es kiderult, hogy amugy jo iranyba vagyunk, meg 5 merfold a mozi. De a gyerekek megint a Five Guysba akartak enni, ugyhogy megint egy szep nagy hizlalo hambit ettunk sult krumplival, meg ittam hozza rostos epres fruit punchot, az amugy tok jo. Utana pedig elmentunk a moziba, es epphogy belefertunk a 80 dollarba, azt hiszem 2 dollart meg en is igy fizettem. A film egesz jo volt, de meg egyszer csak egy valaki kedveert neznem meg. :D Hazajottunk a mozibol, meg ettek gyumit meg kisutottem a maradek melegszenyot. Elmentunk a William edzesere, kozben tanultam a kresz konyvet meg egy viszonylag hosszabb uzenetet irtam valakinek facebookon. Hazaertunk, de a Mary meg a Greg mar csiniben indultak etterembe, nekunk pedig megrendeltek a pizzat, es mondtak nekem, hogy en off duty vagyok, nem kell figyelnem rajuk. Megjott a pizza, ami valami isteni finom volt. Mindig a Ferentinobol rendelnek, es ez most nem a vastag Chicago style pizza volt, hanem igazi olaszos, ropogos, vekony tesztas. Hat en valam nagyon bezabaltam. Utana meg az Anaval megeztuk a Twilight valamellyik reszet, jah azt amikor osszehazasodnak, na mondom, most mar legalabb ezt is lattam, mert nekem ez nagyon kimaradt eddig, mondjuk nem vesztettem sokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése