2013. január 8., kedd

Minden kezdet nehez 2.


Szombaton a szokasos reggelivel inditottam, muzli gyomolccsel. Utana pedig meg pakolasztam, meg skypeoltam, es mondja a kislany, hogy tiz perc mula indulnak a William meccsere, es hogy en is menjek, mert jo lesz. JO mondom csak nekem ezt senki nem mondta. Ugyhogy gyors feloltoztem es megerkdeztem a Greget, hogy mehetek-e es mondta, hogy persze. Amugy olyan ez a pasi, hogy a szakmajaban szerintem a csucs, es nagyon okos, egyben szigoru is ezert tenyleg kiviv maganak tiszteletet belolem is. Odafele uton o is meglepodott, hogy merre visz a navigacio, mert o nem igy szokott menni. Az a lenyeg, hogy a GPS elkerulteti veled a U-turnt, azaz a teljes megfordulast a lampanal, hanem inkabb tovabb visz a legkozelebbi kijaratig, hogy utana a masik oldalon meg felgyere a palyara. De kozben viszont nem tiltja tabla, hogy nem csinalj U-turnt, tehat az tok szabalyos es sokan csinaljak is. A meccs utan elmentunk egy helyre megebedelni, a gyerekek megint hambuergert ettek, en meg valami chicken wrappet.  Aztan elmetunk moziba megnezni a Monsterst 3D-ben, ami nagyon  nagyon jo volt, mert meg sose votlam 3D-s moziban. Nah es jott a popcorn es a hasfajas. :D Mert itt ugy van am, hogy kikered a popcornt, majd pedig van egy pult ahol te folyathatsz ra folyekony vajat, meg megsozhatod stb. Es hat eleg finom ilyen jo vajasan, de azt a hasfajast ami utana volt nekem, uuh. Este mar csak gyumolcsot birtam enni. Tornaztam kicsit, majd Anitaval beszelgettem. Mondtam neki, hogy sajnos nem annyira segitokeszek a szulok, mint nala, es hogy sokkal jobb csaladi hangulatra szamitottam, de tovabbra is turelmes vagyok. Csak meg mindig nem valszoltak az au pair lanyok. L Utana meg teveztunk, a 3 Soogies nevu nagyon buta vigjatekot neztuk, de be is aludtam a fotelben, igy elmentem a szobamba.

A vasarnapi nap volt eddig a legrosszabb. Felkeles utan vartam es vartam, mert elozo nap elkercekedtem Walmartba, hogy vegyek par dolgot magamnak. Greg mondta, hogy jo o megy reggel gymbe, de mar itthon lesz delelott, ugyhogy ha hazaert mehetek. Kilenctol tizenegyig vartam, es kiderult, hogy vegig otthon volt, csak a szobajaban tevezett. Na tok merges lettem ,hogy most kapkodhatok, pedig nyugodtan akartam menni meg vasarolni. Nah de elindultam, megvettem amit kellett. Hazafele viszont meghalt a navigaciom, meg mar reggel is szarakodott a net a telefonon, ezert anyaekkal is megszakadt a skype. Ugyhogy mivel azert tudok tajekozodni, nagyjabol tudtam merre van a haza, de felhivtam a Greget, es megerositette, hogy arra kell mennem, amerre gondoltam.  Hazaertem, de o mar kapkodott ezerrel, merthogy indul ki a repterre a Maryiert, en nekem meg ugye vinnem kell a meccsre az Anat. Mondom neki, hogy nem jo a telefonomon a net, es igy a navigacio sem mukodik. Otthon a hazban viszont wifirol jo volt, es azt mondta irjam le. En meg mondom mit irjak le. O meg tok bunkon mondja, hogy irjam mar le az utat. Meg mindig nem tudtam mirol beszel, hisz en otthon meg sose hasznaltam navigaciot, de kiderult hogy ugy ertette irjam le szovegesen egy papirra a lepeseket, hogy merre kell mennem a focipalyahoz, mivel nagyjabol azert mar fejbol is ment, ezert csak vazlatosan irtam le es tudtam, hogy lesz az a hulye spiralos visszaforditos kijarat. Na o el is huzott, es nekunk is sietni kellett, mert mar kesesben voltunk. Odafele jo is volt, de mar a meccs alatt tiszta ideg voltam, hogy nem jo a gps, es nem tudom hazafele az utat. Probaltam google mapsen, de igazabol tokre megkeveredtem, hogy merre kell indulni. Es lenyeg a lenyeg, hogy sajnos elindultunk a tok ellenkezo iranyba, Eszak helyett Del fele a 41-esen. Nekem nagyon gyanus volt a dolog, a kislany azt mondta jo fele vagyunk. Mikor mar 20 perce mentunk a palyan, akkor tudtam, hogy tenyleg rossz fele vagyunk, ezert a kovetkezo exitnel kimegyek es probalok visszajonni a masik oldalon. Ez igy egyszerunek hangzott, de lementem a kijaratnal es egy kisvaros kozepen talaltam magam, fogalmam sem volt merre menjek. Ez volt az a pont, hogy felhivtam a Greget, bar a gyerekek mondtak, hogy ne tegyem mert nagyon merges lesz. Felhivtam, es elmondtam mi a helyzet, es hogy nem tudom hol vagyok. O meg ugy uvoltott velem a telefonba, hogy semmit nem ertettem, igy nem segitett semmit. Probaltam visszatalani a 41-esre. Ugy hogy jo iranyba legyek, de ekkor mar nagyon ideges voltam. Befordultam balra ott ahol tiltva volt, meg ilyenek. Mert probaltam valahogy visszajutni, o meg csak uvoltozott a telefonba, hogy milyen hulyek vagyunk mindannyian meg stb. Na vegre visszaertunk a 41-esre eszak fele tartva, ami a jo irany es mentunk mentunk sokat, mig hogy vagy hogynem de visszaertunk a focipalyahoz ami a jobb oldalt volt. Es ekkor minden vilagos lett es rajottem, mekkora marha vagyok, es mi kevert meg engem. Megalltam a palyanal megegyszer felhivtam a Greget, aki ugyanugy uvoltott meg karomkodott, de legalabb most mar en is tudtam, hogy merre van az arra, csak meg egyszer rakerdeztem. Vegre valahara hazaeertunk, de a kislany tudta es mondta nekem, hogy mindenert o lesz hibaztatva. En akkor mar alig birtam visszafojtani a sirast. Mikor beertunk es levettuk a kabatot, olyan fejmosast kaptunk a konyhaban, ahol mar tenyleg nem birtam ki, es elkezdtem sirni meg az Ana is. Az apjuk szetuvoltotte magat, es azt mondta nekem is, hogyha normalisan leirtam volna akkor tudtam volna az utat, meg hogy a kocsiban se veletlen mutatj a akijelzo, hogy milyen iranyba megyek. Ebben igaza volt, csak kb, masodjara tettem meg ezt az utat, en vagyok egyelore egy idegen orszagban, es otthon nem az van hogy kiersz Kiskorosrol es egy 8 savos palyan vagy. Amugy meglepodtem magamon, hogy a kocsiban meg nem bogtem, hanem probaltam higgadt maradni, es megoldast talalni a problemara. Vegul igazabol nem is en voltam hibaztatva, hanem a kislanyra lett verve az egesz, hogy neki tudnia kellett volna, mert mar csomoszor megtette azt az utat. Es hogy o es a no ugy volt, hogy etterembe mennek, ehelyett minket vartak. Szoval a pasi az osztott mint az allat, mi ketten bogtunk az kislannyal. Utana vegul elmentek etterembe, en meg foztem magunknak egy teat, es meg beszletunk az Anaval, es mondta hogy igazabol megszokta mar, hogy mindenrt o a hibas, nem ujdonsag. Nekem meg olyan rossz erzesem, meg gyomorgorcsom volt egesz este, hogy alig aludtam. Meg jo, hogy beszeltem Anitaval sokat, mert o megnyugtatott. Ha o nem lett volna, akkor nagyon kiborulok az biztos. Ugyhogy ezt a vasarnapot szeretnem nagyon durvan zarojelbe rakni, es bar meg mindig nem irtak vissza a lanyok, es elegge egyedul erzem magam, tovabbra is optimista vagyok, es remelem, hogy par honap mulva csak nevetni fogok ezen az egeszen…

1 megjegyzés:

  1. Szia Eszti! jól írtad, minden kezdet nehéz. Lehet, hogy Greg tudatosan egy pénisz, csak azért , hogy megtörjön. igen ám, de azzal nem számolt, hogy én is olvasom a blogot és ellátlak nagyon hasznos tanácsokkal!!! tehát a teendőd: ha jól emlékszem, akkor Marynek szőke haja van, ezért nem kell mást tenned, mint elmenned fodrászhoz. Mikor végeztél, egyszerű a teendőd, elcsórsz egy csomó hosszú, fekete női hajszálat a szalonból, majd hazaérve a hálójukban, illetve a fürdőszobában szét kell szórnod a hajakat. Ha igazán tuti hatást akarsz, akkor még megspékelheted a dolgot azzal, hogy veszel valami pacsuli női parfümöt és lefújod vele a ruháit mielőtt Mary hazaér! had magyarázkodjon a kis ..... :D na lényeg a lényeg, hogy kitartás, ne szomorodj el, mert úgyis jobb lesz, csak még meg kell szoknod a külföldi "rendszert". Ügyes legyél! üdv: Judit & Feri:D

    VálaszTörlés