2013. január 8., kedd

Az ev utolso napja, de az en elso napom

Nah, hat szerencsere sokaig aludhattam. Kb. 10 utan keltem fel, a gyerekek is meg pizsamaban maszkaltak. Talalkoztam Maryvel es a 17 eves lanyaval is. Hat o nem volt valami baratsagos, de ez varhato volt. A Marynek megkoszontem az ajandekot, ami egyebkent egy parfum volt. Azt mondta, hogy most ez a legnepszerubb a boltjaban, meg minden celeb ilyet fuj magara. Meg is neztem, valami huszezer forintos pacsuli, amit kaliforniai viragokbol keszitenek. Most mar egesz megszerettem. :D Utana elmentem hajat mosni, mert azert azt mar ugy illett 5 nap utan, meg mondom megiscsak szilveszter, vagy mi, meg ha a gyerekekkel leszek is. :D Utana olyan del korul elindultunk a varosba, mert hogy megmutattak a kornyeket, meg a vezetest is kell gyakorolnom. Megalltunk enni egy helyen, olyan igazi amerikai reggelizos barban, ahol kitoltik a kavet kancsobol, meg olyan hosszu pult van es ilyen boxok ahova le lehet ulni, mint a filmekben. En ettem egy autumn oatmeal nevu finomsagot, ami ilyen mindenfele kandirozott gyumis zabkasa magyarul jo sok barnacukorral. Utana meg mentunk a kornyeken par kort, hat eleg durva hazak vannak. Meg az autok is, meg minden igazabol, mintha egy masik bolygon lennek, olyan gazdagsag van itt. Ami igazan tetszett, az az, hogy ha majd kitavaszodik itt olyan gynoyoru lesz minden. Hiszen lenyegeben a to mellett egy erdos reszen vagyunk, nagyon szep kornyek. Utana elmentunk a suli parkolojaba es ott mar en ultem a volan mogott. :D Hat elegge be voltam ..., de azert nem ment olyan rosszul. Sot, meg is dicsert a Greg. Olyanokat gyakoroltunk, hogy alljak meg a pont a vonal elott. Megalltam, majd mondta h szalljak is nezzem meg. Hat kb meg masfel meter volt a vonalig, de annyira nagy az auto, hogy tenyleg nem ereztem az elejet. Azt mondta ne aggodjak, az elejen neki is ilyen volt. Utana mentunk a varosba is, es itt mar szembetalaltam magam nagyon furcsa kresz szabalyokkal, amiket nem is ertettem. Eleve basszus mindenhol stop tabla van, de tenyleg mindenhol. Es mindenki meg is all, akkor is 2 km-es korzetbe egy lelek sincs. De van ket igazan "kedvencem". Az egyik, hogy pirosnal is kanyarodhatsz jobbra, akkor ha ezt kulon tabla nem tiltja. :-) A masik, hogy egy egyenrangu keresztezodesben mind a negy oldalon van stop tabla, es annak van elsobbsege, aki hamarabb ert oda. Hat ez meg milyen mar?? Ez neha ugy nez ki, hogy mindenki var a masikra meg villantanak, hogy gyere mar. :D Felkeveredtunk a 41-es utra is, amit a legtobbszor fogok hasznalni. Mondjuk utnak nem tudom nevezni ezt a ketszer negy savos bazi nagy valamit, amin hompolyognek az autok es 100 m hosszu egy keresztezodes... De nem volt semmi gond, szepen gurultam, azt mondta a Greg, hogy teljesen jo lesz ez igy. Mikor hazaertunk kora este, akkor a gyerekek hoztak az osszes tarsasjatekot meg diszkogombot, puzzlet, meg minden kacatot es lenyegeben bekoltoztunk a szobamba, hogy fent ne zavarjuk a Mait, a 17 eves lanyt. Ugyhogy elkezdtunk jatszani Headbanz-et, aminek az a lenyege, hogy egy kartyat raksz a fejedre amit te nem latsz, de mindenki mas igen, es kerdezgetned kell, mi lehetsz: Am I thing?, Am I a place?, Do I fit in a pocket? stb. stb. kicsit olyan mint a barkoba. Egy kicsit beszallt a Greg is jatszani, de aztan ok elmentek a Maryvel etterembe, igy egyedul maradtam a gyerekekkel, de hoztak nekunk utana finom kajat. Ana megtanitott hullahopp karaikazni, mert o es a tesoja nagyon jol nyomjak, mindig versenyezni szoktak. Mindenfelet tancoltunk, a kissrac nyomatta a Gangnam stylet :D, en megmutattam nekik a szivos szemu martat :D, kozben pedig egesz este neztuk az elo Time Squares kozvetitest. Na es jott ugye a Taylor Swift, amit vegig enekeltunk. :D En mar tok faradt voltam, de mikor a New Yorkban repultek a konfettik az egben, nalunk meg csak 11 volt, es mar alig vartam, hogy ejfel legyen, hogy elhuzzanak aludni. Ejfelkor aztan teleszortak a szobam konfettivel, meg ugrabugraltak, aztan mondtam, hogy most mar alvas. Ugy nezett ki a szobam, mint egy haborus ovezet konfettivel beszorva, de mondtam majd holnap fel lesz takaritva. Nem mondom, azert elkapott a honvagy rendesen. Hianyzott nagyon egy magas, sotet haju fiatalember, akivel egyutt szerettem volna tolteni a szilvesztert. De sebaj, meg lesz ra alkalom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése