2013. január 24., csütörtök

Ooohhh sometimes I got good feeling...

Januar 21. hetfo:

Nem volt suli a gyerekeknek, ami nekem egesz napos babysittelest jelentett. :D Nem kaptunk penzt sajnos, hogy elmenjunk barhova is, de mondjuk olyan hideg volt, hogy ki se akartunk mozdulni. Szoval mikor en felkeltem, a gyerekek mar reg fent voltak, teveztek meg videojatekoztak. En reggelire ettem egy...na mit?...peaut butter and jelly szendvics mandulatejjel! :D Utana nagyon teveztek a gyerekek, en meg skypeoltam. Vegre a laptoprol tudok es nem a telefonrol, de ami ennel is jobb, hogy harom het utan vegre lathattam egy arcot is, nemcsak egy hangot hallottam. Mar nagyon hianyzott. Utana mentem ebedet csinalni, ami rizs es rantott csirkemell volt. Hiaba csinaltam jo kis hagymakarikakat, amit otthon a sult csulokre szoktak rakni, azt mondtak nem szeretik, hat mondom ti se tudjatok, mi a jo. :D Osszesegeben amugy eleg valogatosak. Megint elfelejtettek segiteni elpakolni, de nem szoltam semmit. Most mar eszkozokhoz folyamodok. Jol el voltak havazva a mosassal. Kiszedett rengeteg ruhat a William a szaritobol es osszevissza radobalta a kisszekreny tetejere. Mondom neki, mi ez a ganedomb itt? Hat elkezdi ezek a ruhai. Es kerdezem, hogy nem kene osszehajtani? Es mondja, hogy de. Es azt hitte azt fogom mondani, hogy segitek neki, de bementem a szobamba es mondtam neki, hogy akkor sok sikert. Kesobb aztan tenyleg elindultunk setalni, mert a kutya mar nagyon igenyelte, de gyakorlatilag tiz percig tudtunk kint megmaradni annyira hideg szel fujt. Nem igazan neztem homersekletet, de mindenkepp -10 alattinak ereztem az elmult napokat. Csak meg fuj is hozza a szel...Utana unoztunk, de  William olyan kis ize, mindig csal meg trukkozik es mondtam, hogy igy nem jatszok vele. :D Utana befontam az Ana hajat halszalkas fonasba, nagyon tetszett neki. Kesobb edzesre mentunk, hetfonkent ugye az Ananak van. Williammel beszigoritottam, es mondtam neki, nem akarom latni a videojatekot a kezebe. Vagy hoz labdat es jatszunk a palya szelen, vagy hozza a konyvet olvasni. Meglepo modon hallgatott ram. Valami tortent, aminek en kivaltkepp orulok. Ugye o volt a nehezebb eset, mert nem szeretett velem ketten lenni meg olyankor durcazott es nem is beszeltunk. De valami tortent, megtort a jeg, es sokkal kommunikativabb velem, mesel, kerdezget es jatszik velem. Tudtam, hogy turelem kell csak, es elobb utobb efogad majd. Ez nekem akkora lokest adott lelekben. Meg az is, hogy egyre jobban erzem magam csaladon belul is. Mikor hazaertunk edzesrol, nem sok idom volt, ezert kabe osszedobtam tiz perc alatt par melegszenyot, de kiderult, hogy a paradicsomot sem szeretik, ezert leszedtek a tetejerol. Amugy azt is kitapasztaltam, hogy mindig a Williamet kell kerdezni eloszor, hogy akar-e enni, mert o masolja a tesojat, szoval ha az Ana nem ker valamit, akkor o sem. Volt egy fel oram tehat osszvissz, hiszen indultam tovabb az elso cluster meetinggel egybekotott onvedelmi kurzusra, ahova alapbol az anyukak is meg voltak hivva, de a Mary vegul is nem jot, de nem baj, mert egyetlen host mum jot csak el. Szoval beutottem a navigacioba a cimet, ami olyan iranyban volt, amerre meg nem jartam, tehat Lake Foresttol eszakra. Tokre elveztem a vezetest, foleg hogy a Chicago radio, ami egyebkent orankent ugyanazt a 10 szamot adja, elkezdte jatszani a kedven Justin Bieber szamomat, mint uj slagert. ;-) Ezt most rajtam kivul talan csak a Linda ertheti. :D Szoval tok jo volt, semmi gond nem volt az uton, 20 perc alatt odaertem, igaz mikor leparkoltam, akkor nem tudtam hova kell menni, de meglattam 20 csajszit egyszerre setalni egy hely fele, es oket kovettem. :D A mi clustorunkbol csak oten voltunk, a masikbol meg vagy 25-en. De maga az egesz este nagyon hasznos volt, hiszen en meg sose voltam ilyenen. Sok volt az elmelet is, tehat atneztuk, hogyan ke keruljunk olyan szituacioban, hogy azt amit tanultunk alkalmazni kelljen. Szoval megbeszeltuk, mit kell csinalni, ha kovetnek az utcan vagy kocsival, hogy akkor is ha rad szegezik a fegyvert es azt mondjak szallj be az autoba vagy lelolek, akkor azt kell mondani, hogy most lojj le azonnal. :D Na mondom kiraly. Merthogy soha ne, tennek meg egy parkoloban, ahol tok sok ember van, te pedig never ever ever szallj be egy auotoba, mert akkor kereshetnek...Elmodtak azt is, hogy vigyazni kell a fake police emberkekkel. Tehat ha az erdo es a semi kozepen, amibol itt van egy par, koroznek lampaval, hogy allj felre te viszont nem vagy biztos, vagy nem mersz cask ugy megallni, akkor nyugodtan kapcsold fel az utasterben a villanyt es nyugodtan menj a legkozelebbi telepulesig, kozben pedig hivhatod a 911-et ahol megkerdezheted, hogy ezek most rendorok vagy nem. Es ha kiderul, hogy tenyleg azok, akkor nem fog tortenni semi, amiert nem alltal meg, hanem ezt teljesen megertik. Utana jott egy vices resz. Megtanultuk, hogyan kell utni adott esetben amit egy hangos karomkodassal kell kiserni. Na most utana ezt gyakoroltuk es lenyegeben 30 csajszi uvoltotte, hogy fuck you! fuck you! mikozben utott, majd konyokolt es rugott. Aztan azt is megtanitottak, ha a foldre kerulsz, hogyan allj fel leggyorsabban. Osszesegeben nagyon tetszett, es nagyon hasznosnak talaltam. Utana meg elmentunk a legkozelebbi Starbucksba, ahol a counselorunk meghovott mindenkit, en  caramel apple spicet valsztottam, mert azzal mar regota szemeztem. Szoval forro incsifincsi almas cucc karamelles tejszinhabbal a tetejen. Utana hazavezettem, de mar nem kellet a GPS, mert tudtam magamtol is, es megegyszer leadtak a JB szamot. Jah igen itt igy minden oraban ugyanaz a 10 szam megy, de meg a sorrendjuk is sokszor egyforma. :D Ez a hetfo megint egy tok klassz nap volt, es olyan dolgokban vehettem reszt, amibrn azelott sosem. A vezetest is elvezem nagyon foleg mert most mar sok helyen tok jol ismerem a jarast, es igazabol egyre jobban erzem magam. :D

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése