2013. január 22., kedd

Peregnek a napok, tul egy jo hetvegen

Januar 19. szombat: 

Miutan felkeltem, egy uzit talaltam a konyhaban, ahol azt irt a Mary, hogy ok a Greggel elmentek gymbe, 10 korul jonnek, es kettokor bemennek Chicagoba egy brazil etterembe, es van-e kedvem menni. Persze, hogy volt kedvem, cask beszeltem par au pair csajjal, hogy menjunk valahova szombat este, mert azert elegge kimozdulnek mar. Ezert azt valaszoltam a szuloknek, hogy meg meglatom, mert meg nagyon szervezes alatt van az este. Kozben elmentem a Westfield plazaba, de csak jol felhuztam magam, mert rajottem, hogy oda nekem egy nap kell, en nem brok masfel ora alatt vasarolni. Azt a ket dolgot, amit vegul is kineztem, meg mar nem volt idom megvenni, mert nagy volt a sor a penztarnal. :D Na mondom, jo akkor menjunk haza. A plazaban valami roman csavo szep ruhaban hajvasalasra invitalt, mikozben jol ram akart volna sozni egy hajvasalot, de persze elkuldtem a fenebe. Persze azert az ajandek termekmintat elfogadtam, es meghallgattam a kis monolojkat elotte, majd leleptem. Kozben pedig kiderult, hogy akkor megiscsak a lanyokkal megyek este, ezert irtam a Marynek egy sms-t, hogy nem megyek veluk de 1-re otthon vagyok. Hazaertem, majd de csak a Mary volt otthon. Sebaj, mert egy tiz perc mulva jottek a tobbiek, meghozza a vadiuj laptopommal. Jaj en ugy orultem, es egy szakerto kordinator szerint (Aszka) nem is rossz gep. Persze o mar rogton kockulni akart rajta, meg mindenfele jatekokat jatszani. De elore leszogezem itt is es uzenem neki, hogy ezen a gepen nem less se Diablo se Blackops se semmi... :D Tiz perc mulva mar a gyerekek is szepen feloltozve indultak, es ugy sajnaltam, hogy nem tudok ketteosztodni. Szoval delutan pakolasztam, mostam meg tornaztam egy jot. Ugy volt, hogy 8:30-kor jon ertem egy csaj, amibol vegul is 9:30 lett. Azert voltam cask merges, mert a Gregek 8-ra ertek haza, igy siman elmehettem volna veluk, es meg igy is elkeszultem volna. Ez egy kicsit bosszanto volt, de remelem meg sokszor mennek ilyen helyekre. Mondtak, hogy iszonyat finom volt a kaja, a William meg az apukajanal is tobbet evett. Mikor hazajottek, elegge meglepodtek, hogy bulis ruhaban lattak meg kisminkelve, hiszen eddig cask melegito volt rajtam, es mondtak, hogy egesz jol nezek ki. :D Szoval en feloltozve vartam, hogy jojjenek ertem, es verge jottek is 9:30-kor, meghozza Sabrina es Jewel Highland Parkbol.
 
 
 
 
Elmentunk egy Jewel Osco-ba es vettunk valami olcsobb vodkat meg energiaitalt es betettuk szigoruan a csomagtartoba, aki ismeri az itteni torvenyeket tudja miert, most nem megyek bele. Szoval a boltnal meg csatlakozott egy lany, ugyhogy 3 nemet csajszival eloszor elmentunk a Sabrinaek hazahoz, ott ok atoltoztek meg hajat csinaltak a Jewellal, en meg beszelgettem a Madleennel. Neki szinte ugyanolyan gyerekei vannak, mint nekem. Egy 8 eves fiu es egy 13 eves lany, annyi kulonbseggel, hogy a kisfiu kabe orvosi eset. Olyan szintu kiakadasai vannak a gyereknek, hogy bazmegokat mond a szuleinek, ot pedig mar ketszer is megutotte. Szoval terapiara jarnak a szulok, de a gyereket azt nem is viszik, es ezt az egeszet nem nagyon veszik komolyan. Na mondom akkor az gyerekeim angyalok ehhez kepest. Mikor elkeszultek a lanyok elindultunk Evanstonba egy barba, ahol azelott egyertelmuen meg nem voltam. Hat mit mondjak, egy nagy szar volt, vagy ahogy Aszka ismeri a szojarasomat: "De mi ez a szaaaar??" (altalaban filmeknel hasznalatos egyeni hangsulyozasu megnyilvanulasom, melyet egyebkent barmely kellemetlen jelenseg eszlelesenel alkalmazok). Tehat megprobalom leirni, miert is nem annyira lajkoltam a helyet. A zene: szar, az emberek: szar. Nagyjabol ennyi. Nah a lenyeg, hogy tancolni nem igazan tancoltak mert ahhoz tul kocsma jellege van, ahhoz viszont tul hangos a zene, hogy beszelgetni lehessen. A helyiek nagyon gazok, a fiuk rondak, a lanyok szintugy, minden nagykepuseg nelkul egyertelmuen pozitivan logtunk ki a tomegbol. Es vegre ertelmet nyert Anita kiakadasa, miszerint itt nem oltoznek ki az emberek. Nemhogy nem oltoznek ki, de basszus en hatra a kertbe megyek ki otthon olyan cuccokba, amibe egy-ket csaj maszkalt. Arrol ne beszeljunk, hogy hajnal egykor olyan matt reszeg volt mindenki, foleg ezek a szep leanyzok, hogy elmeny volt nezni, mikozben a vizemet kortyolgattam. Nah es eljott egy igazan melypont. Kinomban mar a telefonom nyomkodtam, mikor is a nema csond utan sejtelmeses felcsengett egy ismeros dallam ugy 10 eves korombol: "You are...my fire...the one....desire..." Igen ez bizony a Backstreet Boys volt, ami lassuk be mar igy is eleg necces, de mikor mit sem sejtve felkukkantottam a telefonombol lenyegeben a kovetkezo kep tarult a szemem ele: az egesz bar, elukon a farfiakkal egy emberkent dolongelve atszellemeult arccal uvolti: "Tell me why..." Na ekkor olyan honvagyam tamadt, hogy barmit megadtam volna egy Madeiras Kenny buliert. De igazabol kb. vegigrohogtem az estet, hogy mennyire gazok a helyiek. Indultunk haza, de mivel az egyik nemet leanyzonk, aki mint utobb kiderult par tequilat is elfogyasztott , technikai szunetre kenyszeritett minket nagyjabol ugy negyszer az ut soran mih hazaertunk. Szegmy eleg sapadt volt, mikor kiraktuk. Engem meg hazavitt a Madleen Lake Forestbe, es kb 3-kor kerultem igy agyba. Tehat van nehany tanulsaga ennek az estenek, ami akarhogy is nezem de az elso night out-om volt az USA-ban,  hiszen ket eve Arpival es Norival mi coco puffson es chocolate milken osztoztunk a konyhaban, mig a tobbiek bulizgattak. Eloszor is ezek a barok szarok. Masodszor, ha megis ugy dontesz, hogy elmesz, akkor lenyegebe at se oltozz a farmer pulcsi kombobol helyette igyal egyet. Vegul pedig egyik nemet leanyzo tesztje alapjan ha itt odamesz egy srachoz es annyit mondasz neki: "You-re so cute" az itt olyan szinten mukodik, hogy tied a csavo...azonnal... :-) Ugyhogy akinek gondja van az ismerkedessel, annak ajanlom az amerikai barokat, helyettem mehet nyugodtan, nekem mar meg van a cutie-m ;-)
 
 
 
Januar 20. vasarnap:
 
Felkeltem olyan 8 korul, ugyhogy kb. 4 orat aludtam. Komas fejjel kibattyogtam a konyhaba, es csak ugy beszelgettunk. Volt ott egy nagy lista az asztalon, miket kell venni a boltban. Meg hozzairtam egy kettot amibe eszembe jutott, majd megkerdeztem, hogy lehetne-e venni meg mandulatejet, mert nekem nagyon izlik. Szoval azt is felirtam. Utana meg elkezdtem irogatni a ket francia szobatarsamnak, hogy most akkor mi van, megyunk-e korizni. Mondjuk a Pauline mar szerdan kiakadt, hogy milyen hulyek vagyunk, mert nagyon nagyon hideg less vasarnap es tenyleg az volt. Meg nem is nagyon aktivalodtunk, szoval erezheto volt, hogy ez a korizas halasztva lesz. Megreggeliztem, majd az Ana mondta, hogy akar menni futni, es vegul is el is engedte a Greg. De olyan rosszul ereztem magma, hogy egyedul kell mennie a suli palyaraja, hogy mondtam neki elmegyek vele. Mondjuk ez azert nem volt teljesen atgondolt 4 ora alvas utan meg minusz sokban. Nah de elindultunk, es az Ana nagyon szeretett volna elfutni a Lake vluff vasutallmoasig, persze mert multkor en oda mentem. Itt veheto eszre, amit az orientacion mondtak, hogy egy ido utan olyan leszel nekik, mint egy mentor, es azt akarjak csinalni majd amit te.:D Azert aggodtam kicsit, mert az Ana ugye asztmas es azert 50 perc sok neki igy 13 evesen meg tenyleg nagyon hideg volt. De le a kalappal elotte, megallas nelkul vegignyomtuk. Es persze kovetkezo hetvegen is akar menni. :D Mikor hazaertunk a Greg csinalt tesztat, mert a Mary epp bevasarolni volt. Gyordan letusoltam forro vizzel es eleg szepen utolert a faradtsag. De kiderult, hogy tenyleg nem megyunk korizni, nekem viszont let volna kedvem moziba menni, meg amugy is meg akartam nezni a Les Miserablest. Irtam Sabrinanak es kiderult, hogy a tobbi lany is epp erre gondolt. Mondtam, hogy szivesen vezetek. De en akkor naivan azt gondoltam, ogy ok ilyen este 5-6 korulre gondoltak, erre irja sms-be, hogy 30 mins. En meg majd leestem a szekrol. :D Na mindegy, a Greg a gyerekekkel nezett James Bond filmet, en meg ettem egy kis tesztat jah meg a Greg meg reggel odavetette, hogy hoztak egy kis cupcaket. Mondtam reggel, hogy majd kesobb es az a kesobb eljott. Olyan cupcaket ettem, hogy igazabol nem is tudom elmondani. Nem a sarki kis boltbol szarmazott az biztos. Olyan minosegu krem meg csoki meg minden..
 

 
 
Atoltoztem, majd elindultamm Highland Pakba, ahol negy csajszit vettem fel, majd onnan mentunk tovabb egy Mekibe, ahol en nem ettem semmit, mert rakeszultem, hogy eszek atom megvajazott popcornt a moziban. Szoval 3:45-kor kezdodott a film, es hat eddig ugye mindig a csaladdal voltam moziban, itt meg nem szokas kiirni az arakat. Hat az arcomra is fagyott a mosoly. A mozijegy 8,5 dollar ami nem keves, de meg azt mondom, hogy ennyi szorakozas belefer nekem is. Nah de basszus kertem small popcornt, majd benyogi a csaj, hogy 6 dollar...mondom az nem semi, hat nem is esett olyan jol.:D De azert meglocsoltam jo sok vajjal, hogy megfajduljon a hasam, ha mar ennyit kifizettem erte, hogy avasodna meg osszes ott ahol van. Soha tobbet nem veszek, csak ha a csaladdal vagyok, de akkor kerem az extra large-ot az biztos. :D :D A filmek elott itt olyan 30 perces reklam es ajanlo szokott menni. Annyi jo trailer lattam, hogy szerintem februar-marciusban minden heten megyek moziba. Nagyon izgis lesz paldaul a Side Effects cimu thriller azt mar alig varom, tok vicces lesz az Identity Thief cimu vigjatek is. Aszka eszembe jutott a Tom Cruiseos sci-finel, aminek Oblivion a cime. De amit tuti ki nem hagyok az a Safe Heaven cimu romantikus film a Szerelmunk lapjai rendezojetol. Ezeknek mind fent van a trailere a youtubeon. Erdemes ranezni. Szoval legalabb ezert megerte elmenni, hogy mennyi jo fim lesz meg, es gyakorlatilag szerintem itt tobbet leszek moziban, mint otthon egesz eletemben. Nah de maga a film amire mentunk, hat az eleg vegyes erzelmeket valtott ki belolem. De annyi dijat bezsebelt a Golden Globe-on, hogy gondoltam biztos jo. Es tenyleg szep film, a sztori is meghato, de annyira faraszto volt a sok enekles a vegen mar, hogy azt hittem sose lesz vege. Volt egy olyan 8-10 ember, aki a felebel hazament, de ennel meg vicsesebb volt egy csavo, azon a egesz kozonseg rohogott. Lenyegg, hogy mar 2 oraja hallgattuk azt, hogy minden jelenet egy 10 perces enekles, es volt az a resz, hogy a Russel Crowe ongyilkos lesz, es leugrik a hidrol, Nah de ezt persze megelozi egy 10 perces enekles, as mar nagyon elege lehetett a csavonak, mert benyogte: "Just jump man!" Hat en ugy rohogtem, hogy nem birtam abbahagyni. Szoval tenyleg szep film, Anne Hatwavay hatalmasat jatszik megedemelte a Golden Globe-ot. De a vegen mar annyira szenvedsz, hogy alig varod, hogy vege legyen. :D Majdnem el is aludtam. Utana visszavittem a lanyokat Highland Parkba, majd hazajottem, es a Mary fozott fincsi vacsit. Megint egyutt vacsoraztunk mindenki, beszelgettunk es tok jo volt. Lement meg egy cupcake a vacsi utan azert. :D Annyira jol esett, hogy mikor kinyiottam a hutot, ott volt 3 doboz mandulatej. Egy doboz az fel gallon, azaz 1,89 liter. Ugyhogy elleszek vele egy darabig. De maga gesztus nagyon jo erzes volt. Meg vettek valamit, aminek viszont az Anita rabja ugy mint en a PB&J szneyonak. Ez pedig a goldfish nevu halacska formaju sos vacak, amit nem lehet abbhagyni. Nah mondom mar csak ez hianyzott :-)...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése