2013. január 8., kedd

Minden kezdet nehez

A januar elseje lenyegeben nem volt olyan meghatarozo, mindenki otthon volt, de a Mary mar keszulodott az utazasra. Greg megmutatta, hogy mukodik a mosogep, meg ilyenek. Hihetetlen, hogy ezek mennyit mosnak. Telepakoljak basszus az egesz gepet es nyomatjak a super heavy programot kb otezer liter vizzel. :D Meg kulon mossa mindenki a ruhait. De nem am szetvalogatva, hogy sotet szinu, vilagos szinu, feher meg ilyenek, hanem ugy belenyomatnak mindent... talan neha fehereket kulon szedik. Meg igy egyszer rajtuk van egy nagy pulcsi akkor az mar koszos. Most en vagyok igenytelen, hogy egy kardigant pl. tobbszor felveszek?? Na mindegy, allandoan mosnak, azaz majd allandoan mosnom is kell. A szaritogeppel nem art vigyazni, mert Anita meselte, hogy osszement az oszes pizsije. :D Megmutattak meg, hogy mi hol van a konyhaban, meg, hogy a Mary nagyon haklis arra, hogy rend legyen mindig. Delutan Anaval elmentunk megsetaltani a kutyat, meg megmutatta kicsit a kornyeket. A William nem mehetett napra, megtiltotta neki az apja, mert akkor piros flt fog maradni a seb utan. Igy ketten mentunk a kislannyal ilyen erdei utakon, tok jo volt, csak nagyon hideg. Ja igen ez meg a masik. Ezek ugy oltiznek -10 fokba, hogy nem igaz. Rajtam cicanaci, vastag zokni es meg igy is lefagyott a labam a sportcipoben, meg persze sapka plusz kesztyu. A kislanyon meg egy nadrag, bokazokni (!) meg sportcipo, tehat a fel laba kilogott csupaszon, meg se sapka, se kesztyu. Mondom neki ez most komoly? Azt mondja persze mindig igy van, hozzaszokott a hideghez... Mondom akkor jo. Este a Mary fozott, mindeki egyutt kajalt, de eleg furcsa hangulat volt. A no mintha csak elviselne a pasi ket gyereket mert muszaj, velem se beszeltek semmit, meg a pasi se a gyerekeivel, ugyhogy olyan fura volt az egesz, es persze este megint elkapott a honvagy. Egy kicsit csalodott voltam, mert a csalad nem ezt irta magarol es nem ilyenek voltak, mikor beszeltunk, foleg a Mary. Az is rosszul esett, hogy hiaba irtam facebookon a tobbi au pairnek a kornyeken, senki sem valaszolt vissza semmit. Ez miatt rossz kedvem volt, de nem keseredtem el, mert turelmesnek kell lennem, hiszen meg nagyon az elejen vagyok.

Masodikan mar nem volt otthon a Mary, mert ugye elutazott, a Greg pedig dolgozott egesz nap. Mikor felkeltem a konyhapulton egy uzenet vart, hogy mire figyeljek pl. hogy be kell kenni a William sebet naponta tobbszor, es nem mehet egyaltalan napra. 10 orakor megjott a mexikoi takaritono, akivel egesz jol eldumaltam spanyolul. A gyerekekkel bujocskaztunk delelott, de persze nagyon untak magukat es el akartak menni plazaba. De ehhez se penzt, se engedely nem kaptunk, ugyhogy irtam egy sms-t a Gregnek, hogy elmehetunk-e, es a William fejere majd rakunk baseball sapkat. Na monduk azert nem orultem, hogy maris egydeul kell vezetnem... Ugy kb. 2 ora mulva visszavalaszolt, hogy mehetunk. El is indultunk a Westfield plazaba, ahol csak maszkaltunk korbe korbe, es beneztunk par bolta, de persze a William unta magat, ha ruhaboltba mentunk. Akkor nyugodott meg, mikor a tesoja vett neki egy epres turmixos valami lottyot. Elmentunk a Victoria's Secret elott is, es eleg durva volt, hogy mindenhonnan a Palvin Barbara oriasi kepe nezett rad. Mondtam is neki, hogy o magyar. Em osszvissz egy teli szoros papucsot vettem, de ezt is alig birta kivarni a William. :D Utana atmentunk 5$ below store/ba, ahol minden 5$ vagy kevesebb. Ott vettem egy polot, meg koromlakkot, meg nezegettem a kezisulyzokat, az is egy par 5 dollar volt, de vegul nem vettem. A kissrac vetetett velem valami labdat ot dollarert, mondom jo egyszer ok, de gondoltam ebbol nem lesz rendszer. Hazafele mar tok sotetbe vezettem, es hatalmas forgalom volt, de helytalltam, csak nagyon stresszelo, hogy annyira uj meg minden. Mikor hazaertunk csinaltunk hot dogot meg salatat es az volt a vacsi. Olyan este 7 korul megjott a Greg, kb nem szolt semmit, csak a sima jellegtelen How are you majd eltunt tevezni, meg az elektromos dobon jatszott meg sokaig. En fent voltam a gyerekekkel a szobaban, Ana mindig donti a sajat rekordjat, es igy most 40 percet hullahopozott. Utana meg beszelgettunk es feny derult arra, hogy mi az a seb a William arcan. Szoval kozvetlen mikor jottek ki elem a repterre, akkor vettek ezt a telefont nekem. A boltban viszont osszeveszett a ket teso es az Ana ellokte a kissracot aki meg beverte a fejet. Nah erre olyan merges lett az apjuk, hogy mindkettotol elvette a telefonjaikat, es azt mondta sose kapjak vissza. Es az Ana is pl. nem tud irni a baratnoinek ezert. Ugyhogy ezert is volt olyan fura a hangulat a kocsiban, mikor a repteren talalkoztunk. Meg azt tudni kell, hogy az apjuk nagyon szigoru, es sajnos szerintem tulsagosan is, mert szinte sose dicseri meg a gyerekeit, mindig csak leszidast kapnak. Es ezert olyan zarkozott a kislany is szerintem. Pont abban a korban van, hogy most kene mindig megerositest kapnia, de mindig mindenert o van hibaztatva. De mindegy ez nem az en dolgom vegul is, csak igazabol megint csalodott lettem, hogy nincs az tok jo csaladi hangulat...

Harmadikan, csutortokon felkeles utan fociztunk egy kicsit a kislanynak a nagy teraszan. Greg megint egesz nap dolgozott, azt mondta ez a het nagyon orult lesz. Delutan a kislany azt mondta, hogy sussunk valamit, mert van kedve es, hogy nincs itthon a Mary. Mondom ezt hogy erted, es azt mondta, hogy ha itthon van akkor ok kb semmit nem csinalhatnak a konyhaba, hat ezt is eleg fura volt hallani. Pedig azt tudom, hogy a kislany nagyon szeret sutni. Lenyeg, hogy elkezdtunk csinalni chocolate chips cookiest, amit itt egy nagyon tipikus edesseg, es a vilagon kb. a legkonnyebb elkesziteni. Igazi hizlalo, jo sok barna cukkorral meg persze a chocolate chipssel. Tok hamar kesz is lett, es nagyon fincsi volt. En kitalatam, hogy csinalok rakott krumplit. Csak sajnos kolbasszal, hanem virslivel kellett, mert csak az volt, es tejfolert is el kellett mennunk a boltba. Olyan hatszaz forintert vettem is nagy poharral :D, es persze a kissrac megint vetett velem nyalokat. De mondom jo egy dollarba nem halok bele, de elobb utobb meg kell beszelni ezeket a szulokkel, hogy adjanak penzt, mert nem fogok a sajat penzembol venni mindent. Lenyeg, hogy elkeszult a rakott krumpli, ami kolbasz es sok pirospaprika hijan eleg halvanyra sikerult, a de a tejfol a tojas meg a piritott hagyma miatt egesz finom lett, es a Greg is mikor hazaert kb fel nyolckor megkostolta es izlett neki. A kissrac persze makacskodott ,o pizzat evett, mert nem kostolta meg a magyar kajat. Elmosogattam, majd este meg tornaztam es utana mentem aludni. Meg mindig nem valaszolt egy lany sem, es ez eleg rosszul esett. Kiderult az is, hogy bizony ez a nemzetkozi jogsi csak harom honapig jo, es nekem meg csinalnom az amerikait, egesz pontosan az Illinois allambelit. Ugyhogy el is kezdtem tanulmanyozni es szotarazni :D a kresz konyvet ami egyebkent nem nehez, es az egytizede az otthoninak. Csak mindenhol ezek a hulye feetek. Meg a tablak is olyanok, hogy minden szoveggel van, nem piktogrammal mint otthon. Vezetesbol is vizsgaznom kell majd, na mondom az gyonyoru. De azt mondta a pasi, hogy ne parazzak, mert nagyon nagyon konnyu es kinevetne, ha nem sikerulne.

Penteken felkeles utan hajmosas volt, majd pedig osszedtuk magunkat a gyerekkel mert kaptunk penzt, hogy menjunk plazaba. A konyhaasztalon volt 200 dollar, illetve ami fontosabb az en elso csekkecskem 195 dollarrol. Azert remelem mindenki erzi az ironiat, hogy nekem egy heti fizummal egyenlo lovet kaptak a gyerekek egy penteki napra elkolteni... De ebbol meg volt szabva, hogy venni kell mindkettonek cipot focizni. Ugyhogy el is mentunk a plaza melletti hatalmas sportboltba, ahol megvettuk a cipoket 40-40 dollarert, majd pedig mindkettojuknek volt egy 50 dollaros gift card-ja, amibol egy egy pulcsit vettek. En csak nezelodtem, es bar minden sale meg minden nem vettem semmit, mert hoztam par gatyat meg polot, jo az nekem futni. Mondjuk cipot azt majd lehet veszek meg egyet, mert sokkal olcsobbak mint otthon. Meg persze minden sokkal olcsobb, az osszes ruha. Szoval maradt meg penzunk boven, ugyhogy elmentunk a five guys nevezetu helybe enni egy jo nagy hizlalo hamburgert sult krumplival, fuu nagyon jo volt.


Ittam hozza valami cherry vanilias diet uditot, otthon ilyen nincs, pedig tok finom. Utana elmentunk bowlingozni, mert ahhoz volt kedvuk. Persze, hogy Brunswick-os volt minden. :D 40 palya volt egymas mellett, ugyhogy eleg nagy volt.




Ket kort jatszottunk, de a William bedurcazott, mert az elsoben o lett az utolso, persze mikor a masodikat megnyerte mar jobb volt a kedve. Utana meg elvertek vagy 15 dollart mindenfele bedobalos jatekszaron, majd hazaindultunk. Otthon fociztak az uj cipobe, de hatra viszont mar edzesre kellett vinnem a Williamet, ahova jott a kislany is. Navigacioval mentem, de igy is nagyon stresszes volt, mert hogy osszevissza vitt mindenfele exiten a palyarol, kanyarogtam ilyen spiralos szaron, aztan meg kb. nem adtam elsobbseget ott ahol kellett volna es jol ramdudaltam, ahogy ot centire elhuzott mellettem egy merci. Fuu nagyon ideg voltam, a gyerek kesett 6 percet edzesrol, de nem volt baj belole. Ilyen fedett mufuves helyen ven az edzes, ahol ket nagy palya van egymas mellett. Ami nagyon szokatlan, hogy itt a lanyok is fociznak. Most az otthoni focirol (soccer) beszelek. Na mar most otthon szinte egy lany sem focozik, itt meg a legnepszerubb, es tok jol nyomjak a lanyok.


Visszafele mar egyszeru volt az ut, mert nem kellett kanayorgni, csak jobba kifordulni a focipalyatol es csak menni a 41-esen egeszen a Deerpath nevezetu kijaratig. Hazaertunk, de a Greg akkor meg sehol nem volt, a gyerekek pedig mondtak, hogy minden pentek pizza Friday, uyghogy ma is azt eszunk. Na mondom ha ezt tudtam volna, akkor nem hamburgert eszek delben. :D Kilenc utan hazaert a Greg, es rendelt pizzakat, az egyik az az igazi haromujjnyi vastag tesztas amerikai fajta, en egy szeletet ettem, es tele voltam. :D Utana meg teveztunk, de a pasi eloszedte az aktait, es otthon is folytatta a munkat. Meg mindig ebben a kek mutos cuccban vagodik haza. :D William belaudt a tevenel, en meg elkoszontem, es mentem a szobaba, ahol tok sokat beszeltem Anitaval es nagyon jo volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése