2013. február 16., szombat

Buli Downtownban és Grammy's 2013

Február 8. szombat
 
Na végre eljött ez a szombati nap, amit már nagyon vártam, hiszen még cask egyszer voltam Chicagoban és bulizás is hiányzott már. Reggel beszéltem anyával és Aszkával skypeon. Utána még pakolgattam a cuccaim meg takaritottam a fürdőszobát. Közben a tv-ben egymás után volt a Charlie angyalai 1 és 2, azt igy félig meddig néztem. mikro végeztem a pakolással tornáztam egy jót majd fürdés, ebéd és már indultam a is a 14:24-es vonathoz. Semmi készpénz nem volt nálam, ami a vonaton hiba, mert valamiért azt hittem kártyával is lehet fizetni. Rendes volt a kalauz, mert odaadtam neki a kemény 3 dolláromat, adott egy jegyet és a pályaudvaron meg kifizettem a különbözetet a jegyablaknál. Továbbra is azt mondom, hogy ez a weekend pass 7 dollárért nagyon megéri. A pályaudvaron aztán megvártam a Katit, akivel most találkoztam először. Onnan elsétéltunk a másik pályaudvarra ahova a Pauline vonata jött. Elindultunk gyalog a Millenium park felé. Persze Lake Forestben még sütött a nap, Chicagoban meg repült a hajam a szélben, és majd megfagytunk. Útközben pedig a Pauline elmondta, hogy sajnos hazamegy, mert nem birja tovább a családot, kikésziti a három fiú akire vigyáz. Hát ennek nagyon nem örülök, hiszen már az orientáció óta tök jóban voltunk. Igy ha azt vesszük igazából az utolsü hétvégénket töltöttük együtt. Odaértünk a Millenium Parkhoz, ahol sajnos nem tudtunk korizni, mert akkora sor volt, hogy nem esélyünk se let volna. Ez miatt kicsit elkeseredtem, mert nagyon szerettem volna, de azt mondják mindig ilyen sokan vannak. Ezért még sétáltunk kicsit, mig be nem sötétedett.


 
Úgy döntöttünk elmegyünk akkor a hostelbe, mert már mindenki kicsit éhes volt, meg a táska is nehéz. Metroval elmentünk a Fullerton állomásig, onnan még egy 10 perc volt gyalog a hostel. Nagyon szép volt, nagy előtérrel konyhával, a szobák is szépek, voltak, plane egy éjszakára. Ráadásul kiderült, hogy az árban benne van a reggeli is. Miután letettük a cuccokat, visszasétátunk a Mekibe, mert nagyon éhesek voltunk és ugye a gyorséttermek a legolcsóbbak. Amit a képen láttok, tehát 2 sajtburger, üditő, sült krumpli és fagyi, na ez volt 5,5 dollár. Otthon nemtudom mennyi, mert nem eszek Mekiben, de sztem drágább lehet.
 
 
Visszamentünk a hostelbe és elkezdtünk készülődni, közben zenét hallgattunk. Én mondjuk nagyon nyűgös és beteg meg fáradt voltam, és a tudat, hogy éjfélkor jön csak a másik francia csaj csak még jobban elálmositott. Na de elkészültünk meg fényképezkedtünk.
 
 
 
Annyira szenvedtem, hogy lényegében én felöltözve kisminkelve 11-től éjfélig aludtam, a lányok meg röhögtek és lefényképeztek, de még nem kaptam meg a képeket. :D Végre befutott a franca fekete leányzó, aki úgy látszik átvette az amerikai stilust, azaz téli kabát, de a lábán meg szandál harisnya nélkül. Mondjuk ez még jobbik eset, mert az este a folyamán a lányok miniruhában harisnya nélkül mászkáltak az utcán, rajtam meg télikabát, csizma, sapka, sál... Felhivtuk azt a srácot, aki megigérte nekünk, hogy ingyen bemehetünk a discoba. Taxival mentünk a helyszinre, ami amugy nem drága, mert fejenként 3 dollárt fizettünk, mig egy metrojegy 2,25 dollar. Persze a taxis is, mint itt mindenki európai volt, méghozzá Szerbiából. Beszélgettem vele sokat, mert szeretek kérdezősködni emberektől akik már régóta itt élnek. Odaértünk a Smart Barhoz, és ott is várt minket e két srác, tehát a Kati host apukájának az öccse és annak a legjobb barátja. Nagyon rendesek voltak, bementünk ingyen kértek nekünk italt. A hely az semi extra nem volt, igazából egy sima disco. Sajnos a zene olyan volt, hogy azok akik nem csak az alkoholt vlasztották, na azoknak jó, de nekünk elég monoton volt egy idő után. Ezért odamentem a Brianhez és mondtam neki, hogy bár nagyon kdevesek meg minden, hogy igy behoztak, de nem meheténk-e el valahova máshova. Mondták, hogy persze emmi gond, ők erre az estére azt a megbizást kapták, hogy érezzük jól magunkat és hajunk szála se görbölhet. Igy átmentünk egy másik helyre, ami igazából egy sima bár volt. De olyan utcában, ahol rengeteg bár van egymás mellett, és bár most is sok ember volt, azt mondták, hogy itt nyaáton eyrek mászkálnak az utcán, és tele van minden bár. Na már alig varoom, de főleg a jó idő miatt. Szóval itt táncolgattunk kicsit, meg ittam egy töményet, de nagyon retro volt a zene, ezért elindultunk egy harmadik helyre, ahol a Briannek volt ismeretsége, ezért oda is ingyen mentünk be. A zene itt jó volt, de valami elképesztően puccos hely volt. A csávókon öltöny, a csajokon meg kb. koktélruha. De hát mint általában pont leszartam. Sőt mondta a Brian, hogy ez tipikusan olyan hely, amiből otthon is van egy pár, hogy azért jönnek az emberek, hogy többet mutassanak, mint amijük van. Pedig ez a két srác akikkel voltunk hihetetlenül gazdadok, de ők sem birják az ilyen helyeket. Mivel 4-re értünk oda, ezért kb, egy óránk volt. Még táncolgattunk meg beszélgettünk, és 5 körük bezért a bazar. A másik srác aki velünk volt eléggé összebalhézott a biztonságiakkal, mert elvették a baseball sapkáját, de végül nem lett verekedés. :D Igazából innen már hazafelé vezetett az út, nekem elég jó kedvem volt az utolsó whiskey után meg álmos sem voltam, hiszen kialudtam magma buli előtt. :D A taxiban is jó hangulatban magyaráztam a sofőrnek, hogy szégyellje magát, hogy nekem kelle mutatnom a telefonomon az utat, mert azt se tudja hova megyünk. Ezért kapott kb. 20 cent borravalót, a lányok meg hátul röhögtek, hogy milyen fejet vágott... Utána még vidáman felhivtam Aszkát kb. fél ötkor, majd alvás.....egészen 8:30-ig, majd lementünk tök kómás fejjel reggelizni és aztán vissza aludni 10:55-ig, mert 11-ig kellett elhagyni a szobát.
 
 
Február 9. Vasárnap
 
Tehát elhagytuk a meleg szállásunkat és mehettünk ki a takony időbe, mert sajnos esett az eső. Ezért igazából nem sok kedvünk volt sétálgatni. Nekem még fájt a torkom és a hangom is elment. Ezért elvonszoltuk a fáradt tesünket a metróhoz, ahol pedig fájó búcsút vettem a Pauline-tól. Tényleg sajnálom, hogy elmegy. A pályaudvaron is elváltak útjaink a Katival és Maryvel es elindultam Lake Forest felé. Útközben végig Aszkával beszéltem, majd Lake Forestben szintén esőben hazasétáltam. Viszont mikor otthon megláttam a konyhában a két doboz pizzát én olyan boldog voltam.... Megkajáltam, lefürüdtem és alvás. Később még vacsi közben Anitával skypeoltam, aki mellett ott ült a tündérbogár Rosie, akinek annyira cuki feje van. Hazament közben a nő lánya is, akiről most inkább nem mondanék véleményt. Este hétkor elkezdődött a Grammy gala, amit Anával az emeleten néztünk. Nekem nagyon nagy elmény volt élőben nézni. Rengeteg jó fellépés volt, élén Bruno Narssal, Rihannával, Justin Timberlak-kel. De ugye mondtam Anának, hogy sajnos kilenckor alvás, de kikönyörögte az apjától, hogy fél tiz. A William már fél kilenckor kibukott. Én pedig szobámban néztem végig, majd alvás.
 
 
 
 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése